"רעננה צפויה לשחק בליגה א צפון, תתמודד חזק על העליה"

כך אמרו בהפועל רעננה, היורדת הטריה לליגה א. עוד מוסיפים בקבוצה: ״המטרה היא לחזור כמה שיותר לליגה הלאומית, כבר החלו שיחות עם מאמנים בכירים בליגה א על מנת לבנות סגל חזק לעליה. מה שבטוח שנחזור לשחק במגרש הביתי ברעננה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-05-2022
  • 09:54

הפועל רעננה ירדה מליגה לאומית לליגה א' לפני מספר ימים ובמועדון מנסים להתחיל לעכל את מה שקרה ובעיקר להבין איך יוצאים מהמצב הזה. המועדון ירד יחד עם ביתר ת"א לליגה א ולכן הם צפויים לשחק בליגה א צפון. זאת למרות שהפועל קלנסוואה שעלתה מליגה ב דרום א היתה שמחה לשחק בליגה א צפון, אך היא עולה אוטומטית לליגה א דרום אלא אם קבוצה מהצפון תסכים לעבור לדרום. לכן הפועל רעננה צפויה לשחק במחוז הצפוני כאשר המחשבות שלהם שמליגה א צפון יהיה קל יותר להעפיל חזרה לליגה הלאומית.

 

דיברנו עם גורם מקורב להנהלה ברעננה והוא אמר לקראת העונה הבאה: ״אנחנו בשלב זה מגבשים את התקציב שלנו, יושבים עם העירייה ועם אשר אלון כדי להבין מה גודל התקציב הצפוי ולפי זה יקבעו המטרות כאשר המטרה כמובן לנסות להעפיל לליגה הלאומית כבר בסיום העונה״.

 

לגבי השיבוץ לליגה בעונה הבאה: "עדיין לא שיבצו את הליגות אבל אם ביתר תא תשחק בליגה א דרום כי היא יותר דרומית, אנחנו אמורים לשחק בצפון אלא אם תהיה קבוצה אחרת שתסכים לשחק בדרום. ובלי קשר בעבר הדי דחוק כשהיינו בליגה א שיחקנו במחוז הצפוני".

 

עוד מוסיף אותו גורם: ״מה שבטוח שאנחנו נחזור לשחק במגרש הביתי שלנו ברעננה. כי המגרש לא היה מאושר לליגה הלאומית ולכן היינו צריכים לחפש מגרש חלופי למשחקי הבית, המגרש שלנו מאושר לליגה א ולכן אנחנו שמחים שלפחות נחזור לשחק בבית שלנו ברעננה". 

שחקני רעננה, רוצים לחזור ללאומית מהליגה הצפונית. צילום: טל פלדמן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. נמושות (חיים בסרט 11-05-2022, 10:17)
    מחפשים את הליגה הקלה,בואו לדרום