מסכמים עונה: ליגה א׳ דרום

עוד עונה מופלאה של ליגה א' דרום הגיעה לסיומה, עונה מלאה בדרמה והרבה רגעי כדורגל מרגשים. אתר "גולר", שליווה באופן צמוד את משחקי הליגה, מסכם עבורכם את עונת המשחקים 21/22 ומציג את נבחרי העונה

  • על ידי: מערכת אתר ״גולר״
  • 14-05-2022
  • 12:40

ליגה א' דרום כהרגלה בקודש, הייתה מעניינת, מאתגרת וסוחפת לאחר שנים רבות בהן איבדה הליגה עניין כבר בפתיחת הסיבוב השני. כמובן שהודות למשחקי הפלייאוף, ליגה א' דרום הייתה רלוונטית כמעט בכל שלבי העונה ובסיכום הכללי סיפקה הליגה עולה אחת, הלא היא מכבי יפו שתפתח את העונה הבאה בליגה הלאומית. אך יחד עם זאת נאלצנו להיפרד מארבע יורדות, הפועל אשקלון, בני לוד, הפועל אזור ובית״ר נורדיה ירושלים שישחקו בעונה הבאה בליגה ב׳.

 

אתר "גולר", אשר ליווה את ליגה א' דרום, בוחר את מצטייני העונה של עונת המשחקים 21/22 תהנו!

 

שחקן העונה: אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)

מכבי יפו עשתה עונה אדירה ובסופה עלתה לליגה הלאומית ושחקני הקבוצה הצטיינו על המגרש כל אחד בדרך שלו, אבל בליגה א׳ דרום היה שחקן אחד שהתעלה מעל כולם בכל פרמטר וזאת למרות שקבוצתו לא הצליחה לעלות ליגה. אוהד קדוסי, החלוץ הוותיק הוא כמו יין שרק משתבח עם השנים וגם העונה הוא הוכיח לנו כמה כדורגל יש לו ברגליים. קדוסי הוביל את כפר שלם למרחק נגיעה מהליגה הלאומית, והוכיח שהוא מנהיג אמיתי כל פעם שהוא עלה על המגרש, וגם במשחקים שקבוצתו נקלעה לפיגור קדוסי ידע לספק מספרים ולהעניק לנו הרבה רגעי כדורגל מרגשים שהוא סוגר את העונה עם 20 שערים בכל המסגרות, ומוכיח לשחקנים הצעירים בליגה שגיל הוא רק מספר. קדוסי האגדי צפוי לתלות את הנעליים בקרוב, ואין ספק שהסקורר האדיר הזה שהוא גם קבלן עליויות, ייחסר לנו בליגה א׳ דרום. 

 

אוהד קדוסי, שחקן העונה! אין ספק שנתגעגע אליו בליגה א׳ (צילום: דדי ברק)

 

מאמן העונה: איציק ברוך (מכבי יפו)

איציק ברוך הוא מסוג המאמנים שלא רואים כל יום בנוף הכדורגל של הליגות הנמוכות. המאמן שם לעצמו מטרה לעלות את מכבי יפו לליגה הלאומית והצליח להוביל את קבוצתו לשם. מאמנה של מכבי יפו חווה עליות ומורדות במשך העונה, אך למרות זאת לא ויתר על הדרך. ברוך ידע להתמודד עם הצלחות וגם עם הפסדים. גם בימים שהקהל לא תמך בו הוא העדיף לדבר על המגרש, דאג לחבר את הקבוצה ולשמור על תלכיד מנצח, האמין ביכולתו ובעיקר האמין בקבוצתו והוביל אותה לעלייה היסטורית לליגה הלאומית, כשהוא לא שוכח בדרך לטפח ולשתף שחקנים צעירים תוצרת בית. איציק הוכיח שהוא ראוי לאמן בליגה הלאומית. שאפו ענק על עונה גדולה!

 

איציק ברוך מאמן העונה, מוביל את מכבי יפו לליגה הלאומית (צילום: מני בן ארי) 

 

תגלית העונה:

סהר ברמי (כפר שלם)

חלוצה המוכשר של כפר שלם רשם עונה אישית נהדרת, והיה בורג מרכזי בהצלחה של קבוצתו לאחר שכבש 9 שערים, ומספר רב יותר של בישולים. ברמי היה מהבולטים בקבוצתו העונה ולחשוב שהוא עוד לא בן 20. ברמי גדל במחלקות נוער הטובות ביותר ואין לנו ספק שהוא יחזור לרמות הגבוהות ביותר. 

 

תגלית העונה מאמן:

 

צביקה לוי (שמשון ת״א)

כמה כיף לפרגן למאמן צעיר, חרוץ, ובעיקר נחוש להצליח, נמצא בכל מקום יודע על כל שחקן וכל קבוצה ובעיקר רוצה להתקדם במעלה הליגות ולאט לאט עושה זאת. כל עונה אנחנו רואים את אותם המאמנים, זה מפוטר מפה הולך לשם אבל פתאום פורץ מאמן צעיר וחדש שעלה ליגה עם שמשון ת"א קיבל הזדמנות גדולה בליגה א ולקח אותה בשתי ידיים. סיים עונה יפה מאד כאשר נשאר בליגה בזכות ניצחונות הירואים על קבוצות צמרת ובעיקר לא קיבל הנחות בליגה קשה מאד. שאפו למאמן הצעיר שעוד יגיע רחוק! 

 

צביקה לוי, מאמן צעיר וחרוץ שעשה עם שמשון ת"א עונה נהדרת..צילום:איתן ידגר

 

אחד יחיד ומיוחד: ערן לוי (מכבי יפו)

לוי הוא שחקן מליגה אחרת ולכן קיבל קטגוריה מיוחדת. הקשר המנוסה הגיע לליגה א׳ בקול תרועה רמה, ומיד התחבר לתלכיד שנקרא מכבי יפו וזכה לאהבת הקהל. איציק ברוך אימן את מכבי יפו על הקווים, ולוי תמך בו על המגרש והנהיג את הקבוצה כל הדרך לליגה הלאומית, גם בתקופה שהוא החלים מפציעה הוא תמך בקבוצה מנטלית. לוי הוכיח העונה מחדש שיש לו הרבה כדורגל ברגלים, עשה עבודת הגנה נהדרת וכבש שערים בצורה יוצאת מן הכלל, שערים של הרמות הגבוהות ביותר. ליגה א׳ מושכת אליה לא מעט שחקנים מהליגות הגבוהות, שחקנים שמשדרגים את הליגה משמעותית ולוי הוא אחד מהם כשהוא הוכיח העונה שהוא אחד מהשחקנים היותר טובים שיש בליגה שלנו להציע ולא נתפלא אם עונה הבאה נראה אותו בחזרה בלאומית. 

 

ערן לוי, שדרג משמעותית את מכבי יפו והוביל אותה ללאומית (צילום: מני בן ארי) 

 

נבחרת העונה:

שוער: אלמוג מלול

אלמוג מלול, או יותר נכון אלמוג מנעול. שוערה של מכבי יפו, הגיע לקבוצה אחרי עונה נהדרת בבקעת הירדן והפך לאחד השחקנים הבולטים ביפו בעונה הזאת. מלול, הוכיח שהוא שוער שייך לרמות הגבוהות ביותר. הוא הציג יכולת נהדרת עם מעט מאוד ספיגות, הרבה יציבות בין קורות השער, ובעיקר הרבה ביטחון כשהוא מאופיין במשחק רגל נהדר. מלול, התאים ליפו כמו כפפה ליד, זכה לאהבת הקהל והיה בורג מרכזי בעלייה של הקבוצה העונה. ואיך אפשר לסכם עונה בלי להזכיר את עצירת שני הפנדלים של השוער הנהדר במשחק מול כפר שלם, שהתבררו כאלה שהעלו את קבוצתו לליגה הלאומית. 

 

אלמוג מלול, שוער העונה של ליגה א׳ דרום (צילום: דדי ברק) 

 

הגנה:

ניב פליטר (מכבי יפו) תגלית העונה

לא מעט שחקנים צעירים רשמו עונה אדירה והתגלו בליגה א׳ דרום, אחד מהם הוא מגנה הצעיר של מכבי יפו, שרשם עונה פנטסטית. פליטר הוא מסוג השחקנים שכל מאמן רוצה,  הוא צעיר ונמרץ, ששמר בהגנה בצורה נפלאה ותמך רבות בהתקפה. פליטר הציג הרבה יציבות כשהוא זוכה כדרך קבע לקבל קרדיט מהמאמן איציק ברוך ומחזיר לו על המגרש. פליטר שחקן מוכשר מאוד כפי שאביו היה כוכב כדורגל לפני כמה עשורים, כך עושה הבן שלו את אותה הדרך ומוכיח שכישרון עובר במשפחה.

 

עומרי כהן (מכבי יפו)

עומרי כהן הבלם הוותיק של יפו, רשם עונה נהדרת והוא חלק בלתי נפרד מהעלייה של מכבי יפו. כהן, היה מצוין בהגנה כהרגלו ולמרות גילו תמך בחלק ההתקפי וכבש שערים סופר חשובים כשהוא מנהיג את החלק האחורי והעניק מניסיונו לשחקנים הצעירים בקבוצה. בסיום העונה הנוכחית אנחנו בעיקר נזכור לו את השער מול כסייפה בדקות הסיום שני מחזורים לסיום העונה שער שהשאיר את יפו בתמונת העלייה.

 

עילי קריספי (כפר שלם)

כפר שלם הציגה העונה את ההתקפה הכי טובה בליגה, אבל גם ההגנה של הקבוצה עשתה עבודה נהדרת. מי שבלט בהגנה הוא עילאי קריספי מגנה של הקבוצה, שאייש בצורה נהדרת את עמדת המגן השמאלי ויחד עם זאת הציג יכולת טובה גם במשחקים ששיחק בהם כבלם. קריספי הראה לנו יכולות גבוהות והרבה בזכותו קבוצתו ספגה הכי מעט שערים בליגה. שאפו!

 

קישור:

דייגו, הוביל חבורה צעירה עד הפלייאוף העליון. צילום: דדי ברק

 

דייגו ניקולאייבסקי (הפועל מרמורק)

הפועל מרמורק כיוונה להגיע לפלייאוף העליון והצליחה לעשות זאת בעיקר בזכות קשרה המצוין של הקבוצה דייגו ניקולאייבסקי, שהציג יכולת נהדרת לאורך כל העונה, הוביל חבורה של צעירים והפך אותם לטובים יותר. ניקו כבש 7 שערים ובישל מספר כפול, אבל התרומה שלו נמדדת מעבר לשערים ובישולים. דייגו היה בעונה מצוינת והוא בורג מרכזי בהצלחה של מרמורק העונה.

 

איתי אלקסלסי (כפר שלם)

אלקסלסי ״הגרזן״ של כפר שלם, הוכיח שהוא שחקן מצוין שניהל את מרכז המגרש של הכפר. אלקסלסי מסוג השחקנים שעושים כמעט הכל על המגרש. הוא היה דומיננטי ופעיל מאוד, תרם מניסיונו לשחקנים הצעירים וקבוצתו הייתה בצמרת וכמעט עלתה לליגה הלאומית וזה בעיקר בזכותו. 

 

יאיר שפונגין (כפר שלם)

״הברומטר״ של כפר שלם, משתבח מעונה לעונה. שפונגין הוא שחקן ענק אשר כבש 13 שערים והראה הרבה יכולות מעבר לשערים שלו, כשהוא בורג מרכזי בהצלחה של הכפר העונה. שפונגין לא הרבה לפתוח בהרכב, אבל בכל פעם שהוא נכנס לקבל את הדקות שלו הוא שינה את המשחק של קבוצתו. יאיר שחקן מוכשר מאוד שעשה את ההבדל עבור הכפר והרבה בזכותו הקבוצה סיימה במקום השני והמכובד.

 

יאיר שפונגין הברומטר של כפר שלם (צילום: איתן ידגר)

 

רונן פרץ (מכבי יפו)

קשרה של מכבי יפו, הוא אחד מהקשרים המשובחים בליגה א׳, שבכל עונה מחדש מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגלים. פרץ היה הכי יציב בקבוצה לאורך כל העונה, ויש הטוענים שהוא היה הכי טוב ביפו העונה. פרץ שחקן דומיננטי מאוד ועושה עבודה של שלושה שחקנים בקישור, שהוא סוגר עונה עם 7 שערים אולי עונת שיא בכיבושים בשבילו. פרץ הוא מסוג השחקנים שכל קבוצה צריכה, שחקן שנותן הכל על המגרש ועוזר לקבוצתו לעמוד במטרות שלה. 

 

התקפה:

אוהדי קדוסי (כפר שלם)

קדוסי האגדי נבחר לשחקן העונה, ואין ספק שיש לו מקום ראוי בנבחרת. החלוץ שמשתבח עם השנים הוביל את כפר שלם למרחק נגיעה מהליגה הלאומית. קדוסי הוא מנהיג על המגרש, שחקן שמחבר את חדר ההלבשה ועוזר לשחקנים הצעירים. הוא כבש 20 שערים והוביל את כפר שלם להיות ההתקפה הכי טובה בליגה. קדוסי הוכיח שכשהוא על המגרש הקארמה היא לטובת הקבוצה שלו וכשהוא בחוץ הקבוצה מתקשה לתפקד. חלוץ ענק שללא ספק עוד הרבה שנים לא נראה חלוץ ברמה שלו, ליגה א׳ תתגעגע לקדוסי

 

מתן בית יעקב (מכבי יפו) 

ההחלטה הטובה ביותר שמתן בית יעקב עשה העונה היא לחזור למכבי יפו. הוא עבר העונה מס׳ תחנות, פתח את העונה במרמורק כבש שערים ועזב, עבר דרך חולון אבל חזר ליכולת שאנחנו מכירים ורגילים ממנו רק במדי הבולגרים. כוכבה של מכבי יפו, הוכיח שהוא האקס פקטור שמכבי יפו הייתה צריכה. הוא כבש העונה 14 שערים והיה מהבולטים בקבוצה שעלתה לליגה הלאומית והוכיח שהוא אחד השחקנים הגדולים בליגה א׳ העונה. 

 

מתן בית יעקב, האקס פקטור של יפו (צילום: איתן ידגר)

 

אליאור סיידר- שמשון כפר קאסם

מלך השערים הבלתי מעורער של ליגה א׳ דרום, סיים את העונה עם 22 כיבושים כשהוא מוכיח לכולם שהוא שחקן מצוין שיודע לספק מספרים. סיידר שחקן ששיך לרמות הגבוהות שדרג משמעותית את שמשון כפר קאסם, הציג יכולת התקפית נהדרת והוביל את הכפר לפלייאוף העליון כאשר הרבה אמרו שכפר קאסם הקבוצה הכי טובה בליגה וזה בעיקר בזכותו. סיידר הוכיח שהוא חלוץ גדול, ובהחלט מעניין לראות איפה נראה אותו בעונה הבאה.

 

העתיד כבר כאן!

צעירים ששווה לשים אליהם לב:

יונתן טפר- מרמורק

אלעד אשרם- הפועל מרמורק

יוסי רומנו -שמשון ת"א

מועד אבו שולדם- עירוני כסייפה

בנימין אמבמבה- הפועל מרמורק

ניב ווהבה-כפר שלם

יגיל אוחנה- מ.ס דימונה

 

הרכב שני:

דודי אלון- כפר קאסם

אלעד אשרם- הפועל מרמורק

טום שלח -ירמיהו חולון

ספיר איטח -כפר שלם

אוהד אדלשטיין - שמשון כפר קאסם 

בר סויסה- חולון/אשדוד

סהר ברמי -כפר שלם

ערן לוי- מכבי יפו

סיאף אל הושלה- עירוני כסייפה

סיראז׳ נאסר - שמשון כפר קאסם

 

מאמן העונה: הרכב שני: יובל נעים!

הוסף תגובה
תגובות
  1. די לכתבות מערכת (בביליקי חאלס 14-05-2022, 13:18)
    בבילקי תפסיק לכתוב מערכת גולר ערוץ 5 לא יזרקו אותך מדרום תל אביב שחרר מהסרט שאתה חי בו
  2. טום שלח ולא גיא עיני? (חחחח אתר בדיחה 14-05-2022, 14:33)
    השחקן הכי חשוב אצלנו למי שהיה העונה וראה ביפו זה גיא עיני אתר הזוי
  3. ניב והבה (פינוקיו 14-05-2022, 14:49)
    אם והבה לא מחליף את שפונגין הכפר עולים. הכל בגללו.
  4. ל-2 (אחד 14-05-2022, 15:06)
    טום שלח לא שיחק העונה בליגה א'. הם אפילו לא יודעים מה השם
  5. והבה כנס (יפו בדם 14-05-2022, 15:11)
    קיבלת נוק אאוט השנה מההנהלה של יפו. זרקו אותך מכל מקום. ושמענו את ההקלטות שלך. או ואבוי. אותך ליער ולויצמן. חחחחחחחחחחחחח
  6. רק תיקון קטן (שכונת התקווה 14-05-2022, 15:24)
    מאמן העונה עומר פרץ,עם תקציב של שתיים וחצי מיליון הביא אותנו עד המקום השני,עם שחקנים כמו קדוסי אייפורד אלקסיס הצליח להשאיר אותנו בליגה אין ספק "מאמן העונה "
  7. סהר ברמי התותח (נתנייתים 14-05-2022, 16:04)
    עם 13 גולים ו25 בישולים תותח על
  8. סהר ברמי התותח (נתנייתים 14-05-2022, 16:04)
    עם 13 גולים ו25 בישולים תותח על
  9. עם הלב והנשמה (שמשוני גאה 14-05-2022, 16:33)
    כל הכבוד לצביקה לוי כפיים מאמן גדול. בטוח שיחד איתך שמשון ת"א תחזיר עטרה ליושנה. יאללה שמשון מלחמה.
  10. חבל שניב והבה החליף את שפונגין (ירון 14-05-2022, 17:12)
    חבל שניב והבה החליף את שפונגין במשחק אחרת הינו בליגה לאומית ניב והבה ניראה כמו מקל רץ כמו נכה הרס לכפר שלם את העלייה טפייי עלייך ועל אבא שלך הזבל כולם לא אוהבים אותנו בגלל אבא שלך הנורקומן משתמש בסמים
  11. תבוא לבקש שחרור אם אתה גבר (שוטר קצין מלשן 14-05-2022, 17:43)
    כפר שלם יאנסו אותך בסוף פינוקיו סמרטוט רצפה
  12. בושה וחרפה (אורן 14-05-2022, 19:53)
    גולר אתם ממש בושה..דובב גבאי החלוץ הטוב ביותר בליגה א היה הפקטור המשמעותי ביותר בעלייה של יפו. לא שמתם אותו אפילו בהרכב השני של ליגה א דרום...חחחח אתם ממש הזויים.
  13. שחקן העונה השוער של יפו . נקודה . במשחק הכי חשוב והמכריע ניצח את המשחק בעצמו (מישהו 14-05-2022, 20:58)
  14. אכזבת העונה מכבי הרצליה (בנימין 14-05-2022, 21:07)
  15. כפר שלם לא עלו בגלל הבן ואבא (אורן יחזקאיל 15-05-2022, 02:33)
    כפר שלם לא עלו בגלל הבן והאבא פתאום כול הליגה נלחמים ולא מוותרים לכפר שלם בגלל האבא שלומי והבה כול היום מלכלך על כול הקבוצות והילד שלו ניב נכנס נגד ראשון חרבן את המשחק ניראה כמו מקל רץ כמו נכה מרויח 500 שקל בעונה איך ישחק למחוק את משפחת והבה מכפר שלם דחוףףףףףףףף
  16. תשמע אוהד רון אתה פסיכאטרי על מלא אין לך מושג בכדורגל (שחר 15-05-2022, 06:52)
    הכל כפר שלם חחחחחח ויפו לך תעשן תלמד כדורגל ואז בכלל תרשום כתבות מזל שלירן פוצחת עכשיו אלר נבעט לך בראש ייצור נגעלים ממך במרכז הכל בלוף פה
  17. פיפי אוהד רון עמה מפגר אתה (ארז 15-05-2022, 06:56)
    הכל יפו וכפר שלם מי לימד אותך להכין נבחרי העונה לך תלמד לכתוב לפני שאתה רושם צוחקים עליך פה כל יום במרכז יבדיחה שחכת את אפסנאי יפו וכפר שלם