בחרו: שחקן העונה של מכבי קביליו יפו

לאחר שנים רבות בליגה א' דרום, הלבנים מיפו סוף סוף הצליחו להעפיל ללאומית ועשו זאת בסטייל! כעת אתם בוחרים את השחקן המצטיין של העונה במכבי קביליו יפו. קישור להצבעה בתוך הכתבה

  • על ידי: מערכת אתר ''גולר''
  • 14-05-2022
  • 18:14

עונת הכדורגל בליגה א' דרום הגיעה לסיומה והיא סיפקה לנו אינספור רגעי קסם, דרמות, אכזבות והמון שערים. בסופו של מאבק עלייה ארוך וצמוד, מכבי קביליו יפו ניצחה 0:2 בביתה את מכבי יבנה והעפילה מהמקום הראשון לליגה הלאומית. עבור יפו הייתה עונה ארוכה מלאת עליות וירידות אך היא נגמרה עם דמעות של שמחה. כעת סקר זה מוקדש לקהל הלבן - אתם בוחרים את שחקן העונה במועדון.

 

קישור להצבעה : Facebook

 

המועמדים :

לערן לוי, הצביעו באמצעות כפתור האימוג'י - heart

לדובב גבאי הצביעו באמצעות כפתור האימוג'י - surprise

למתן בית יעקב הצביעו באמצעות כפתור האימוג'י -angry

לאלמוג מלול הצביעו באמצעות כפתור האימוג'י - crying

לרונן פרץ הצביעו באמצעות כפתור האימוג'י - laugh

לעומרי כהן הצביעו באמצעות כפתור האימוג'י - אמפטיה

 

קישור להצבעה :Facebook

 

ערן לוי 

הקשר המנוסה הגיע ליפו בקול תרועה רמה, ומיד התחבר לתלכיד שנקרא מכבי יפו וזכה לאהבת הקהל. איציק ברוך אימן את מכבי יפו על הקווים, ולוי תמך בו על המגרש והנהיג את הקבוצה כל הדרך לליגה הלאומית, גם בתקופה שהוא החלים מפציעה הוא תמך בקבוצה מנטלית. לוי הוכיח העונה מחדש שיש לו הרבה כדורגל ברגלים, עשה עבודת הגנה נהדרת וכבש שערים בצורה יוצאת מן הכלל, שערים של הרמות הגבוהות ביותר. ליגה א׳ מושכת אליה לא מעט שחקנים מהליגות הגבוהות, שחקנים שמשדרגים את הליגה משמעותית ולוי הוא אחד מהם כשהוא הוכיח העונה שהוא אחד מהשחקנים היותר טובים שיש בליגה שלנו להציע ולא נתפלא אם עונה הבאה נראה אותו בחזרה בלאומית. 

 

ערן לוי ייבחר לשחקן העונה של יפו ? (צילום : דדי ברק)

 

קישור להצבעה : Facebook

 

דובב גבאי

החלוץ, ששיחק בעבר בליגת העל ונחשב לכוכב בלאומית, הצטרף באמצע העונה במפתיע למכבי יפו במטרה אחת - להעלות אותה ללאומית. גבאי הוסיף המון איכות ומחץ לחלק הקדמי וכבש שערים חשובים כל הדרך לעבר המטרה.

 

דובב גבאי ייבחר לשחקן העונה של יפו? (צילום : איתן ידגר)

 

קישור להצבעה : Facebook

 

מתן בית יעקב

ההחלטה הטובה ביותר שמתן בית יעקב עשה העונה היא לחזור למכבי יפו. הוא עבר העונה מס׳ תחנות, פתח את העונה במרמורק כבש שערים ועזב, עבר דרך חולון אבל חזר ליכולת שאנחנו מכירים ורגילים ממנו רק במדי הבולגרים. כוכבה של מכבי יפו, הוכיח שהוא האקס פקטור שמכבי יפו הייתה צריכה. הוא כבש העונה 14 שערים והיה מהבולטים בקבוצה שעלתה לליגה הלאומית והוכיח שהוא אחד השחקנים הגדולים בליגה א׳ העונה.

 

מתן בית יעקב ייבחר לשחקן העונה של יפו? (צילום : דדי ברק)

 

קישור להצבעה : Facebook

 

אלמוג מלול

איזה עונה גדולה עברה על אלמוג מלול. השוער, בנו של שחקן העבר, גולן מלול, הגיע הקיץ ליפו לאחר עונה נפלאה בבקעת הירדן תחת בקעת הירדן ונכנס במהירות לעניינים והשכיח את בן וולובלבסקי. מלול סיפק יכולת יציבה והצלות חשובות במאני טיים. המשחק הכי זכור של השוער הוא מול כפר שלם בחוץ בו הדף פעמיים כדורים מהנקודה הלבנה.

 

אלמוג מלול ייבחר לשחקן העונה של יפו? (צילום : מני בן ארי)

 

קישור להצבעה :Facebook

 

רונן פרץ 

קשרה של מכבי יפו, הוא אחד מהקשרים המשובחים בליגה א׳, שבכל עונה מחדש מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגלים. פרץ היה הכי יציב בקבוצה לאורך כל העונה, ויש הטוענים שהוא היה הכי טוב ביפו העונה. פרץ שחקן דומיננטי מאוד ועושה עבודה של שלושה שחקנים בקישור, שהוא סוגר עונה עם 7 שערים אולי עונת שיא בכיבושים בשבילו. פרץ הוא מסוג השחקנים שכל קבוצה צריכה, שחקן שנותן הכל על המגרש ועוזר לקבוצתו לעמוד במטרות שלה. 

 

רונן פרץ ייבחר לשחקן העונה של יפו? (צילום : מני בן ארי)

 

קישור להצבעה : Facebook

 

עמרי כהן 

עומרי כהן הבלם הוותיק של יפו, רשם עונה נהדרת והוא חלק בלתי נפרד מהעלייה של מכבי יפו. כהן, היה מצוין בהגנה כהרגלו ולמרות גילו תמך בחלק ההתקפי וכבש שערים סופר חשובים כשהוא מנהיג את החלק האחורי והעניק מניסיונו לשחקנים הצעירים בקבוצה. בסיום העונה הנוכחית אנחנו בעיקר נזכור לו את השער מול כסייפה בדקות הסיום שני מחזורים לסיום העונה שער שהשאיר את יפו בתמונת העלייה.

 

עמרי כהן ייבחר לשחקן העונה של יפו? (צילום : מני בן ארי)

 

קישור להצבעה :Facebook

צילום : מני בן ארי, איתן ידגר, דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. דובב גבאי לדעתי (רק ליגת העל ! 15-05-2022, 14:08)
    הבקיע את הגולים המכריעים בכפר שלם וביבנה..
  2. תעשו קבוצה חזקה (להנהלת יפו 15-05-2022, 14:10)
    אם אפשר תביאו את דודו ביטון וריף מסיקה
  3. חד משמעי מתן בית יעקב (שולי 15-05-2022, 15:35)
    הגיע בזמן הנכון ותרם לעלייה, אם מתן לא היה מגיע יפו לאביו עולים