קוראי האתר הצביעו והכריעו: רונן פרץ הוא שחקן העונה של מכבי קביליו יפו

ערן לוי, אלמוג מלול, מתן בית יעקב ודובב גבאי. כל אלה הם שחקנים בפרופיל גבוה שהיו מצוינים בעונה האחרונה במדים הלבנים של יפו. אך דווקא רונן פרץ, מי שבעונה הבאה ישחק בפעם הראשונה בקריירה שלו בליגה הלאומית, נבחר על ידי קוראי האתר לשחקן המצטיין של אלופת ליגה א' דרום. כשמסתכלים על העונה האחרונה של הקשר ועל כמה הוא אהוב בקהל של יפו, ממש לא מדובר בהפתעה

  • על ידי: אורי בן נון
  • 19-05-2022
  • 15:26

פרץ כבר בן 27, ליפו הוא הצטרף לפני שתי עונות ומהרגע הראשון היה שחקן מרכזי ואהוב האוהדים. 

בעונה האחרונה תרם 6 שערים ו-6 בישולים בכל המסגרות שסייעו לקבוצתו לסיים את העונה במקום הראשון ולהגיע עד לרבע גמר גביע המדינה. פרץ על "עונת הפריחה המאוחרת שלו": "העונה האחרונה הייתה ללא ספק העונה הטובה בקריירה שלי. מה שנתן לי עוד יותר את החותם לכך היה לעמוד במטרה המרכזית של הקבוצה ולעלות איתה לליגה הלאומית".

 

הקשר ימשיך עם הבולגרים גם לעונה הבאה, בלאומית. פוסט הפסייבוק בו יפו הודיעה על כך זכה לעשרות תגובות מצד אוהדי יפו מאושרים. "עד שאתה לא דורך במכבי יפו אתה לא מבין את העוצמה של המועדון הזה ושל הקהל שלו. הדרישות שלהם תמיד הכי גבוהות שיש וזה מה שמביא את המועדון הזה למקומות האלה. אני לא חושב שיש עוד קהל כזה שמגיע ככה אחרי הקבוצה, לשחק בשביל קהל כזה זה ללא ספק חוויה כל שבוע מחדש".

 

היו המון שחקנים בפרופיל גבוה שנתנו עונה מצוינת ביפו. זה הפתעה בשבילך שנבחרת  לשחקן המצטיין של הקבוצה? 

"זה מאוד מחמיא להיבחר לשחקן המצטיין של יפו העונה. אני לא אגיד שאני מופתע אבל אגיד שאם לא השחקנים האלה והחברים שלי לקבוצה לא הייתי מגיע לזה".

 

אתה נחשב לאחד הקשרים היציבים של ליגה א'. בגיל 27 אתה מרגיש מוכן למעבר לליגה הלאומית? 

"אני כבר הרגשתי מוכן למעבר הזה בעונות קודמות אך זה לא הסתדר. בשנה שעברה כבר הייתי עם רגל וחצי בלאומית ושוב זה כשל מסיבות כאלה ואחרות, אבל כל עכבה לטובה ואני מאמין שכל דבר מגיע בזמנו".

 

פרץ בעונתו הראשונה ביפו. בקרוב יפתח עונה שלישית. (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה שחקן ואחלה בחור (יפואי 19-05-2022, 15:43)
    היה מעט חשש שעקב מקום עבודתו לא יסתדר לשחק בלאומית.עכשיו כולם שמחים ומאושרים שרונן איתנו
  2. רונן אתה ראוי ומגיע לך להיבחר למצטיין העונה . (אוהד יפו 20-05-2022, 13:57)
    אוהבים אותך ואת הלןב שאתה שם על המגרש מידי שבוע למען הקבוצה והאוהדים , מאחל לך בהצלחה בליגה הלאומית , הצלחה שלך היא הצלחה של כולנו. היידה יפו !!!
  3. רונן פרץ (מוטי 20-05-2022, 16:17)
    שחקן יוצא מן הכלל. הרבה "עבודה אפורה" שלא תמיד מעריכים אבל התרומה מדהימה. לא במקרה נבחר לשחקן השנה. שחקן שיתרום הרבה מאוד בעתיד. קצת פחות צהובים ויהיה מושלם... אוהבים אותך.