"היה קשה להתנהל עם רובי, שמח שעברתי לצור שלום"

כך אמר מגנה השמאלי של צור שלום, אופק ברזני, לאחר שפתח את העונה ברובי חיפה, ברח עם יתר השחקנים שברחו משם בגלל בעיות כלכליות ומצא בית חם בצור שלום: ״אני מתחיל את האימונים בעפולה בלאומית, אם לא יסתדר, אשמח לחזור לצור שלום"

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-05-2022
  • 17:16

אופק ברזני (25) נחשב לאחד המגינים המובילים בליגה א צפון בשנים האחרונות. אופק כזכור עלה ליגה עם הפועל איכסל לפני שנתיים, ובעונה האחרונה פתח את העונה ברובי חיפה, אך לאחר שהחלו הבעיות הכלכליות ברח מהמעודון ביחד עם ויתר השחקנים המובילים. אופק עבר למכבי צור שלום, מצא בית חם ורק מפרגן למקום ולמאמן אבי סבג: ״המאמן וצור שלום בכלל החזירו לי את החשק לכדורגל שקצת נעלם בתקופה של רובי חיפה".

 

אופק מסכם את העונה ואומר:"היתה עונה מאתגרת מאד. עונה שלא כל שחקן עבר. פתחנו את העונה טוב ברובי חיפה, עם מטרות והאמת גם די עמדנו במטרות, אך אז החלו בעיות כלכליות שאני לא רוצה להיכנס לזה, מה שגרם לי ולחבריי לעזוב את המועדון. עברתי לצור שלום והאמת שמאוד נהנתי לשחק שם".

 

מבחינה מקצועית מוסיף ברזני: ״הגעתי לצור שלום, כשהמטרה היתה להישאר בליגה. אני שמח שעזרתי למועדון להישאר בליגה. צור שלום מועדון באמת טוב, עם ניהול מהטובים בליגה, מאמן מצוין, ותנאים מהטובים בליגה".

 

לגבי העונה הבאה אופק מרחיב: ״אני מתחיל את העונה בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. עפולה זו עיר הולדתי ואני שמח להתחיל את האימונים איתם. לאחר שנתחיל את האימונים נחליט מה לגבי ההמשך, כשהמטרה היא להיות חלק בעפולה. אם לא יצלח השידוך עם עפולה אשמח לחזור לשחק בצור שלום."

 

שיהיה בהצלחה!

אופק ברזני, מהמגינים הטובים בליגה. אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות