"כל משחק בטייבה גרם לי להרגיש שאני בליגת העל"

בן חיון, המגן שהגיע במהלך העונה והרשים בחצי השני היה אחד השחקנים המרכזיים בצעירי טייבה: "אני מאמין שהכל אפשרי, עם אמונה ועבודה קשה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 01-06-2022
  • 18:07

המגן בן חיון בנה לעצמו שם בשנים האחרונות כאחד המגנים העולים בכדורגל הישראלי. חיון פתח את עונת המשחקים בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית, עבר להפועל כפר שלם מליגה א' דרום. בינואר עבר המגן לצעירי טייבה שם רשם הצלחה גדולה כאשר הגיע אליה במהלך העונה והצליח לשדרג אותה - ואף הייתה רחוקה משחק אחד ממשחק המבחן על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.

 

בן חיון סיכם את העונה: "האמת שהעונה התחילה מבחינה אישית בצורה טובה, פתחתי בכל המשחקים בגביע הטוטו בכפר סבא בליגה לאומית לאחר מכן בליגה היו קצת קשיים דברים קצת לא הסתדרו וההחלטתי לצאת להשאלה בליגה א' בהפועל כפר שלם לקבל דקות משחק וכך היה, בהתחלה שהגעתי לכפר שלם הייתי מעורער מירידה לליגה א' מכיוון שעונה לפני כן שיחקתי בליגת העל, אבל בכפר שלם היה דגש על מקצוענות וסדר ע"פ צוות אימון והנהלה של ליגה לאומית ומעלה כולל מתקן אימונים מצוין .היינו במצב טוב מאוד בליגה מבחינת תמונת העליה עשינו משחקים טובים תוצאות טובות היינו קבוצה חזקה ומגובשת.לקראת ינואר היו קצת רוטציות בהרכב וקיבלתי הצעה מליגה א' מטייבה עם יגאל אנטבי, חשבתי לעצמי מה לעשות ולבסוף לקחתי את ההחלטה ללכת לטייבה מכיוון שיש שחקנים שאני מכיר באופן אישי והבנתי מהם שזה גם מקום טוב וחם, ההחלטה ללכת לטייבה הייתה החלטה של ללכת ולהתנסות גם בליגה הצפונית מכיוון שבסוף העונה אני ידעתי שאני חוזר מהשאלה לכפר סבא והמצב בכפר שלם היה לא יציב. בטייבה קיבלתי את המושכות ואת האמון מהצוות וההנהלה. הדבר הראשון ששמתי לב אליו בטייבה הוא הקהל שבאמת אי אפשר לתאר קהל כזה. גם בהפסדים וגם בניצחונות דוחף הכי חזק שאפשר. בטייבה כשהגעתי היינו מקום 5 בפלייאוף ואמרו לי שהמטרה היא לעלות ליגה מהפלייאוף, ככל שעברו המחזורים ראינו שאנחנו בתמונה יותר ויותר והאמנו שהכל אפשרי. הגענו למשחקי הפלייאוף בצורה הכי טובה שיש בלי לחץ רגועים קיבלנו שקט מההנהלה והצוות וידענו רק דבר אחד, אם נבוא ונשחק את המשחק שלנו אנחנו ננצח ונעלה. בשני המשחקים במחוז הצפוני ניצחנו בפנדלים. במשחק הגמר בינינו לבין כפר שלם התחלנו בשליטה אבסולוטית והגענו לכמה מצבי הבקעה , לאחר מכן ספגנו גול ממצב נייח ו8 דק לאחר מכן שער עצמי. מאותו רגע אנחנו שכבנו על כפר שלם עד סוף המשחק שנגמר בתוצאה 2-1. אבל ככה זה בכדורגל לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים, אני חושב שהכי חשוב זה להנות וללמוד קדימה כי רק מכישלונות אפשר ללמוד ולהצליח. אני בדיעבד מסתכל על ההחלטה של הירידה לליגה א' כהחלטה טובה כי חוויתי נצחונות והפסדים וכעסים ושמחה והכי חשוב בסופו של דבר שיחקתי רצוף עד סוף העונה, אני מאמין שהכל אפשרי עם אמונה ועבודה קשה ובעזרת השם אני מקווה לעשות עונה טובה עם הפועל כפר סבא העונה ולהצליח ולצאת קדימה".

 

מה היה סוד ההצלחה העונה בצעירי טייבה?

"חדר הלבשה. היינו מגובשים וחזקים. גם ממצבים של פיגור הצלחנו להפוך משחקים לניצחונות".

 

הצטרפת לצעירי טייבה מהפועל כפר סבא בליגה הלאומית. שתף בהרגשה לשחק בליגה לאומית לליגה א'?

"בפן המנטלי אתה בהתחלה מרגיש קצת אבוד, בסופו של דבר אתה רוצה לשחק בליגת העל וליגה א' רחוקה 2 ליגות ממנה, אבל כל משחק בטייבה עם הקהל והסגל הנוכחי גרם לי להרגיש שאני בליגת העל למעט המגרשים בליגה שזה פקטור משמעותי. אבל אתה מבין שבשביל להגיע רחוק יש גם ירידות וגם עליות וזה משהו שצריך לעבור".

 

בן חיון ימשיך בעונה הבאה בצעירי טייבה ?

"חזרתי מהשאלה להפועל כפר סבא, קבוצת הבית  שלי וחתמתי על חוזה לעונה הנוכחית".

בן חיון, עונה מצוינת למגן צעירי טייבה. צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. מזה בול ליגת על (אוהד 01-06-2022, 20:52)
    כמה שטויות
  2. הפועל כפר סבא (זיו 02-06-2022, 00:26)
    לא מכיר אותו . אבל בוא נשמור על שחקני בית בסגל .
  3. חדר הלבשה חחחח (אוהד 02-06-2022, 05:55)
    חדר הלבשה עם שחקן עם עבדאללה עאזם , מלא רכילות ושינאה, זה סוד הצלחה חחחח , הצחקת אותי
  4. מגן ליצן (אודי 02-06-2022, 08:20)
    איזה מגן משותק ,רץ ותוקף הפוך
  5. חדר הלבשה בטייבה (עבד עזאם 02-06-2022, 14:56)
    לאחר ש"סטוף" עבר לטבריה, הכל השתנה ב 180 מעלות, ורק לטובה