עמישב פ"ת והפועל טירת הכרמל ממתינות לפירוק של קבוצה מליגה א'

על פי החוקה בהתאחדות לכדורגל, למקרה שהקבוצה מתפרקת, בליגה א' או בליגה הלאומית כפי שקרה בעבר, עמישב פ"ת תעלה למחוז הדרומי בליגה א' והפועל טירת הכרמל למחוז הצפוני. אם זה יקרה, יתפנה מקום בליגה ב' ואז המפסידה בפלייאוף עולה: בצפון בסמת טבעון פרדס חנה, בדרום שיכון המזרח ובני רעננה

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-06-2022
  • 09:12

העונה בליגות הנמוכות אומנם הסתיימה, אבל הרבה קבוצות מאותתות שיהיה להן קשה לפתוח את העונה ויש חשש ממשי לפירוקן או לחילופין, יש להן פסק בורר שמונע מהן להירשם לליגה בעקבות חוב לשחקן זה או אחר. 

 

אי לכך ובהתאם לזאת, החלטנו לעדות סדר במקרה ומתפרקת קבוצה מליגה א' ומעלה, מי שיתפוס את מקומה באותו מחוז תהיה זאת שהפסידה בפלייאוף לאותה ליגה. כלומר נאמר ומתפרקת קבוצה בליגה א' דרום, מי שתתפוס את מקומה בליגה א' דרום תהיה עמישב פ"ת - ואז יתפנה מקום בליגה ב שאותו תתפוס בני רעננה. 

 

אותו מקרה בצפון, והיה וקבוצה תתפרק מליגה א צפון מי שתתפוס את מקומה תהיה הפועל טירת הכרמל. ואז יתפנה מקום בליגה ב' שאותו תתפוס פרדס חנה. 

 

ואותו דבר לגבי ליגה ב', והיה וקבוצה התפרקה בליגה ב', הקבוצה שהפסידה בפלייאוף תתפוס את מקומה. יש שמועות שערד מתקשה להמשיך פעליות, והיה והיא תתפרק, מי שתתפוס את מקומה יהיה שיכון המזרח. ואם בליגה ב' דרום א' תהיה בני רעננה. 

 

וגם בצפון אותו מקרה והיה בצפון א' תתפרק וחסר קבוצה בסמת טבעון תתפוס את מקומה ואילו בצפון ב' תהיה זאת פרדס חנה.

האם הפועל טירת הכרמל תעלה לליגה א? צילום: דף הפייס בוק של המועדון טירת הכרמל.

הוסף תגובה
תגובות
  1. תעשו שיעורי בית (המדייק 08-06-2022, 09:41)
    איכסל התפרקו ככה שפרדס חנה נשארה בליגה ב' ופרדיס גם בדרך לפירוק, ככה שגם בסמת טבעון תשחק בליגה ב. גם קלנסווה בחובות גדולים מאד כולל בוררויות שלא מאפשרות לה להירשם וגם הקבוצות בלוד יכולות להתאחד או שאחת תפורק.
  2. חולמים (רפי 08-06-2022, 10:47)
    תמשיכו לחלום מי שלא עולה במשחק כדורגל לא מגיעה לו לעלות מפרוק קבוצות אין לכם עתיד
  3. אז איך הפועל פת נשארה בליגה הלאומית בעונה שעברה (אולטרס 08-06-2022, 13:49)