"הקבוצה עשתה עונה יוצאת מן הכלל עם תקציב מהנמוכים בליגה״

כך אמר ארז בנודיס שרשם עונה מצוינת על הקווים כמאמן הפועל הרצליה לאחר שכמעט ועלה לגמר הפלייאוף. בנודיס הוסיף: "נקווה שבשנה הבאה תהיה עונה לא פחות טובה, אם לא יותר טובה מזאת"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 03-06-2022
  • 12:32

עונת המשחקים 21/22 בליגה א' צפון סיפקה לא מעט הפתעות. בהפועל הרצליה יזכרו את את העונה כאחת העונות המוצלחות של הקבוצה, עם מקום בפלייאוף העליון ומרחק נגיעה מכרטיס עליה לגמר המחוז הצפוני מול מ.ס טירה.

 

מי שהוביל את הקבוצה ויעמוד על הקווים גם בעונה הבאה הוא המאמן, ארז בנודיס, שסיכם את העונה: "הקבוצה עשתה עונה טובה מאוד בכל המובנים, בעיקר מבחינת הכדורגל שהציגה. ה-DNA היה בקבוצה בכל מגרש ובכל מקום, אנחנו באים לשחק כדורגל חיובי ופתוח במטרה לנצח. לכל מגרש שהגענו זה מה שניסינו לעשות. היו ימים יותר טובים וימים גם פחות טובים, בסך הכל הקבוצה עשתה עונה יוצאת מן הכלל שהגיעה לחצי גמר פלייאוף באחד התקציבים הכי נמוכים בליגה והציגה כדורגל חיובי״.

 

״בשלהי העונה נאלצנו להסתדר ללא מספר שחקנים בעשרה מחזורים אחרונים כולל הפלייאוף ללא 4-5 שחקני הרכב. כל מי ששיחק והיה ששייך להפועל הרצליה השנה החל מהאוהדים, הנהלה,הבעלים,המנכ"ל זה כולם מגיע שאפו אחד גדול על עונה באמת מופלאה. נקווה ששנה הבאה תהיה עונה לא פחות טובה אם לא יותר טובה מזאת".

 

חתמת לעונה נוספת בקבוצה. איך התחושות?

"שמח להמשיך עונה נוספת בקבוצה. רוצה להודות להנהלת הקבוצה ולבעלים על האמון בי ועל דרך משותפת יחד. המטרה ברורה להתברג בחלק העליון של הליגה".

ארז בנודיס, רושם עונה מצוינת בהפועל הרצליה. צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגדיל את הסגל (יוסי 03-06-2022, 15:23)
    חייבים סגל רחב יותר
  2. בהסטוריה של הליגות הנמוכות (ירין 03-06-2022, 15:45)
    לא היה סמרטוט כזה אני ואני ואני טמע חולה כסף נראה אותך שנה ההאה בליגה עם קצת פחות קבוצות מכורות גונב דעת
  3. די לדבר על תקציב (ינון 03-06-2022, 17:29)
    אתה מאמן טוב אבל כל כתבה אתה מדבר על תקציבים שהיית במרמורק עם תקציב הכי גבוהה בליגה ולא עליתם גם אמרת לא עליתי גם שהיה לח תקציב בכי גבוהה ? די לדבר על תקציבים של קבוצות אחרות זה מגעיל . עדית עונה חפה וזהו
  4. הבלוף יתפוצץ עונה הבאה (האמת 05-06-2022, 06:19)
    ליגה א' דרום הולכת לפוצץ את הבלוף,בנודיס בדצמבר מחפש קבוצה