אתם בחרתם: אביתר ברק הוא שחקן העונה של עירוני טבריה

עיורני טבריה נהנתה העונה מביצועים של המון שחקנים מצויינים, חלקם מוכרים יותר וחלקם מוכרים פחות. מכל אלה, קוראי האתר בחרו את אביתר ברק הצעיר לשחקן עונת 21/22 של הקבוצה. בראיון, הוא מסכם את העונה האחרונה, מספר מדוע בחר להמשיך בטבריה גם לעונה הבאה, וגם בוחר מה היה המשחק הטוב ביותר שלו

  • על ידי: אורי בן נון
  • 09-06-2022
  • 13:17

בעונה בה טבריה הוציאה סכום גבוה של כסף על שחקנים בכירים ונוצצים בעלי עבר בליגות בכירות, דווקא אביתר ברק הצעיר הוא השחקן שבלט מעל כולם. הקשר הציג יכולת נפלאה במרכז השדה לאורך כל העונה ונראה היה שהוא גדול על ליגה א'. ברק השייך למכבי חיפה, ימשיך בעירוני טבריה בהשאלה גם בעונה הבאה וינסה להמשיך לתרום לה ולהציג את היכולת הגבוהה שלו, אך הפעם בליגה הלאומית. 

 

למעשה, אחד הדברים הראשונים שעשו בטבריה במסגרת ההכנות לעונה הבאה בלאומית, הוא להכריז על כך שברק ימשיך ללבוש את המדים הלבנים. ברק, שקיבל הצעות ממספר קבוצות בולטות, מספר מדוע הוא בחר להישאר במועדון בו פרץ: "אחרי עונה טובה ברמה האישית והקבוצתית. מחמיא לי הרצון של טבריה לראות אותי כשחקן מוביל בקבוצה גם בלאומית וכמובן שנתתי עדיפות לקבוצה שנתנה לי את הבמה להוכיח את עצמי בשנתיים האחרונות. הכי טבעי עבורי הוא להמשיך את החיבור המוצלח שנוצר עם המועדון והאוהדים לפחות לעונה נוספת".

 

"נתתי עדיפות לקבוצה שנתנה לי את הבמה" (צילום: עודד חסין)

 

עירוני טבריה הייתה ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר בליגה א' העונה. הקבוצה מלאת הכוכבים דרסה את הליגה והבטיחה אליפות בשלב מוקדם. ברק מספר על הגורמים להצלחת הקבוצה: "הקבוצה עשתה עונה אדירה! קבוצה שנבנתה עם מטרה ברורה לעלות ליגה והמון שמות גדולים, אך סוד ההצלחה שלנו היה חדר הלבשה מגובש ומפרגן, שלא נתן לרעשים מסביב לחדור אליו. ידענו שיש לנו מטרה אחת והיא לעלות לליגה הלאומית ועשינו את זה ביחד עם כדורגל טוב במרבית השנה".

 

עוד הוסיף הקשר הצעיר על העונה האישית שעבר: "ללא ספק עונה טובה שלי, אך היא כבר היסטוריה. אני בונה את עצמי בתהליך נכון, ובעיקר בעבודה קשה על מנת להמשיך להשתפר ולהשיג את המטרות הבאות. יש בי רצון עז ורעב להמשיך ללמוד ולהתקדם. למדתי העונה המון מהשחקנים ומהצוות להם חלק גדול בהצלחה שלי. אני מקווה שבעונה הבאה אצליח להמשיך ולהשתפר ולהיות שחקן משמעותי בקבוצה גם בליגה הלאומית, ואסייע לקבוצה בהשגת המטרות שלה".

 

לסיכום, מה לדעתך היה המשחק הטוב ביותר שלך העונה?

"היו הרבה משחקים טובים העונה, אבל אם הייתי צריך להצביע על הטוב שבהם זה המשחק נגד טירה בחוץ בניצחון 0:3. משחק על משטח דשא ראוי בו הצלחתי להנהיג ולהביא לידי ביטוי את יכולות ההגנה וניהול ההתקפה של הקבוצה במרכז המגרש". 

 

אתם בחרתם: אביתר ברק הוא שחקן העונה של עירוני טבריה (צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אביה תותח (שלום 09-06-2022, 17:03)
    ללא ספק בחירה נכונה שחקן עולה בכדורגל הישראלי שייך לרמות הגבוהות ביותר עוד יתקדם לליגת העל והרבה יותר
  2. קשר (קשר 09-06-2022, 23:37)
    קשר טוב שלא בעט לשער כבר הרבה שנים
  3. אביתר ברק (צביקה 12-06-2022, 20:49)
    אין על אביתר ברק הוא פשוט תותח על
  4. בחירה נכונה (אופק 22-06-2022, 16:56)
    בחירה נכונה ומקצועית לחלוטין! משתלב נהדר במשחק ההתקפי של טבריה וללא ששמו צריך להיות מדובר בנבחרת !