"בטבריה היו תנאים שאין בליגת העל"

החלוץ אסי גומה מסכם עונה ומדבר על העליה לליגה הלאומית בעירוני טבריה, ההרגשה כשחקן ששיחק בליגת העל ובליגה הלאומית לרדת לשחק בליגה א'. גומה: "מהמשחק הראשון הראנו שליטה מלאה בליגה, לאורך כל העונה היה ברור שנעלה ליגה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 12-06-2022
  • 17:37

החלוץ אסי גומה כבר ראה הכל בכדורגל. הוא רק בן 33, אבל כבר הספיק להוביל את הפועל חדרה מליגה א' לליגת העל תוך שהוא כובש במספרים דו ספרתיים. העונה החליט לרדת לליגה א' לחתום בעירוני טבריה, שם חזר לו החשק לכדורגל. גומה סיים כבורג המשמעותי בעליה של הקבוצה לליגה הלאומית ובעיקר ליקיר האוהדים. 

 

אסי גומה סיכם את העונה: "עונה קבוצתית מושלמת, אני חושב שמהמשחק הראשון הראנו שליטה מלאה בליגה לאורך כל העונה היה ברור שנעלה ליגה. באופן אישי תחילת עונה טובה שלי, לצערי נפצעתי לחודשיים וחצי. חזרתי הרבה יותר טוב, אני שמח שחזרתי בדיוק בזמן למשחקים החשובים ושעזרתי לקבוצה לעלות ליגה". 

 

עונה מורכבת חילופי מאמנים, פציעה אישית הסתיימה בעליה לליגה לאומית. שתף בהרגשה. 

"הרגשה נפלאה. כן התחיל תעונה אמיר כהן ואחריו אלירן חודדה. אנחנו השחקנים לא נתנו לזה יותר מידי להשפיע עלינו, עשינו תעבודה שלנו כמו שצריך אצל שני המאמנים. אמנם הפציעה הכניסה אותי למומנטום לא טוב והתקופה היתה קשה, אבל עשיתי שיקום חזק והאמנתי שאני יחזור בדיוק בזמן למשחקים שצריך אותי וזה מה שקרה חזרתי טוב יותר".

 

שיחקת בליגת העל ובליגה הלאומית. איך ההרגשה לשחק בליגה א' ? 

"חוץ מההרגשה של המשחקים אין שינוי כל כך גדול. בטבריה היו תנאים שאין בליגת העל, ככה שמהבחינה הזאת הכל היה מושלם למעט ימי שישי, השעות והמגרשים של ליגה א' שגם זה חוויה".

 

מה התוכניות לעונה הבאה. אסי גומה ממשיך בעירוני טבריה בלאומית ? 

"כרגע אני עדיין לא יודע, יש כמה הצעות אני בוחן מה הכי טוב בשבילי ונחליט בקרוב".

אסי גומה, עונה מצוינת לחלוץ בעירוני טבריה. צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן ששייך לרמות הגבוהות (שלום 12-06-2022, 18:14)
    טבריה חייבת שחקן כאסי גומה גומה מביא את המספרים בכל עונה ובטח בלאומית
  2. גומא (דני 12-06-2022, 19:27)
    מעבר לזה שהוא שחקן ברמה גבוהה, אסי בחור חיובי, נותן את כל כולו במשחק, שחקן בהחלט מתאים ללאומית, מה עוד שהיה מאד מלכד את חדר ההלבשה, הקהל אוהב אותו, כי הוא משחק עם כל הלב כאילו שחקן בית
  3. אין עלייך אבי (אליהו 12-06-2022, 19:40)
    שחקן נשמה על כר הדשא ומחוץ לדשא אוהבים אותך אסי
  4. ניסים קמחי אתה אגדה (דני 12-06-2022, 19:43)
    ניסים קמחי אתה אגדה יודע לבחור את השחקנים הנכונים לכתבות.....אסי גומה זה הבינגו של העונה בטבריה השנה
  5. אסי בוא לקלנסוואה (עארף 12-06-2022, 19:44)