"שמח על המעבר לטייבה, נהנתי מאוד מכדורגל, חזר לי החשק והתשוקה"

כך אמר שלומי מראד, אחד הקשרים הטובים בעשור האחרון בליגות הנמוכות מסכם עונה בצעירי טייבה, פתיחת העונה בטבריה ומכוון ליעד הבא. מראד: "לצערי בטבריה לא קיבלתי הזדמנות להוכיח את עצמי מקצועית"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 16-06-2022
  • 16:14

 קשר צעירי טייבה, שלומי מראד, נחשב לאחד הקשרים הטובים בשנים האחרונות בליגה א'. מראד בן ה- החל את העונה בעירוני טבריה ובמהלך העונה עבר לצעירי טייבה עימה העפיל עד למשחק גמר המחוז מול הפועל כפר שלם. גם בעונה האחרונה היה מראד גורם משמעותי בהצלחה של צעירי טייבה ומבוקש על ידי מספר קבוצות בניהם צעירי טייבה.

 

שלומי מראד, סיכם את העונה: "האמת שהעונה זאת עברתי בה המון,התחלתי בעירוני טבריה במקום שהכי רציתי להצליח,עד שהגיעו אנשים שמוכנים להרים את הקבוצה ושחקנים ברמה הגבוהה ביותר בליגה לצערי הדברים לא הסתדרו, עברתי לרובי שפירא ובאמת היה לי טוב מהרגע הראשון הפכתי לשחקן מוביל והיינו בצמרת ,לצערי אחרי 6 שבועות מהרגע שהגעתי הגיעה הקריסה הכלכלית וכל השחקנים כולל המאמן והבעלים שהיו עזבו. הייתי צריך לקבל החלטה עם רועי סימוני הסוכן שלי לאן ללכת, החלטנו לחתום בטייבה שהיו במקום 7 ואני שמח על ההחלטה,חזרתי להנות מכדורגל והפכתי לשחקן דומיננטי בפאזל של הקבוצה.סיימנו את העונה במקום 3 והגענו לגמר המחוזות/

 

מה היה חסר לצעירי טייבה לעלות ליגה ?

"האמת שלצערי במשחק האחרון עשינו טעויות שלא אופניות לנו, זה קורה בכדורגל. באמת שהיינו קבוצה טובה, ווינרית ומגובשת ולא היה חסר כלום רק פשוט לא ליפול בקטנות והיינו מגיעים למשחק מול ראשון לציון ולדעתי היינו יכולים לנצח אותם".

 

פתחת את העונה בעירוני טבריה במהלכה עברת לצעירי טייבה. איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית ?

"לצערי בטבריה לא קיבלתי הזדמנות להוכיח את עצמי מקצועית, בטייבה זה היה סיפור אחר לגמרי, הפכתי לשחקן דומיננטי בפאזל וקיבלתי המון אהבה והערכה מהקהל שהוא הכי טוב בליגה,מהשחקנים וההנהלה. הייתה לי עונה טובה באיחוד בנסיבות של איך שהיא התחילה עבורי, שמח על המעבר לטייבה נהנתי מאוד מכדורגל ובעקבות זה חזר לי החשק והתשוקה".

 

אין רצון להתקדם ולשחק בליגת העל והלאומית ?

"אני לא כבר לא ילד, הייתי שם ואני יודע שגם היום אני מתאים לרמות יותר גבוהות מליגה א'. מצד שני אני ריאלי ומחפש מקום שיעריך אותי, אהנה בו ואציג את היכולות שלי".

 

מה התוכניות לעונה הבאה, שלומי מראד ממשיך בצעירי טייבה ?

"אקבל החלטה בקרוב עם הסוכן שלי רועי, אני מאמין בו שישים אותי במקום הטוב ביותר עבורי. בקשר לטייבה אני לא סוגר דלת במידה ולא אמשיך מאחל לקבוצה ולקהל הצלחה מכל הלב".

 

שלומי מראד, ימשיך בצעירי טייבה ? צילום: אמיר חאג יחיא

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי אוהבים אותך בטייבה תישאר (עלי 16-06-2022, 16:29)
  2. שלומי בוא למ.ס טירה עולים ליגה השנה (יאלללה טירה 16-06-2022, 16:30)