"העונה אני רוצה אליפות. עוד 5 שנים? טירה תהיה גאווה לכל מדינת ישראל"

כך אמר דוקטור סמארה, האיש החזק בטירה, שלקח את המועדון עם אלפי האוהדים כדי להצעיד אותו לליגה הלאומית כמטרה ראשונית - ועבור אדם כמוהו, כך מעידים עליו רבים, השאיפות אף פעם לא נגמרו והשמיים הם הגבול. האיש שכבר קיבל השוואה מחמיאה אותו שרצקי - כבר חולם: ״טירה תהיה מודל לחיקוי בכל הארץ. גם בליגת העל. לשם אני רוצה להגיע". ראיון מעניין עם הכוח העולה בליגה א׳

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-06-2022
  • 14:25

דוקטור פלאח סמארה, תושב טירה ומתמחה ברפואת שיניים,  נחשב לרופא בכיר שמגיע להרצות ומוזמן באופן קבוע לתוכניות טלוויזיה הכי נצפות בארץ. הדוקטור הבכיר מצהיר על אהבתו לקבוצת נעוריו מ.ס. טירה ויחד עם אהבתו לעזור לזולת ותרומתו הרבה לקהילה, הוא שואף לבנות משהו גדול בקנה מידה ארצי בטירה. 

 

דק' סמארה מצהיר על עצמו: ״מאז שהתחלתי לפרנס את עצמי מעבודתי, תמיד תרמתי ועזרתי לכל מיני עמותות, ממסדים, אנשים נזקקים וגם למועדון ספורט טירה, הקרוב ביותר ללבי. הייתי תורם לקבוצה בסכומים קטנים יחסית, כאשר בשתי העונות האחרונות החלטתי להיות חבר הנהלה והספנסור הראשי של המעדון, בתנאי שאהיה בעל החלטה, השפעה ולהעלות את הקבוצה ללאומית. בתקופה הזאת ובמיוחד בעונה האחרונה, הבנתי שבכדי שנצליח, אני לא צריך לסמוך על אף אחד חוץ ממני ומבני ד״ר אחמד, בבחירת השחקנים המתאימים. כמובן לאחר התייעצות עם כל חברי ההנהלה, בראשם עבד טיטי ושמיעת דעתם, אבל זה אני שנותן את המילה האחרונה בבחירת השחקנים שיכולים להעלות את הקבוצה ללאומית. לא פחות חשוב מזה, השנה אני מוניתי ליו״ר הקבוצה, ובעל חתימה מורשה בכל החשבונות של הקבוצה. חשוב לציין שבכדי להגיע למטרות גבוהות חייבים לבנות בסיס טוב, אני מתכוון למחלקת נוער, נערים וילדים, אני מתחייב שבשבוע הקרוב תהיה כבר מדיניות וניהול מסודר, תקציבית ומקצועית, אני ועבד טיטי, כתף לכתף התחלנו לחפש את האנשים המתאימים בעניין הזה״. 

 

קהל גדול ותומך יש בטירה. האם הוא מוכן לליגות הגבוהות? צילום: עלאא בדארנה.


עוד מוסיף הרופא: ״היתה לי ולעבד טיטי פגישה עם ראש העיר טירה, מר מאמון עבד אלחי שהבטיח לנו שתי הבטחות, לתרום השנה למעדון לא פחות מ-650000 ש"ח, (דרך אגב, זה לא נחשב למספר בשמיים לעומת הקבוצות האחרות), והשנייה לשפץ את המגרש ולהכין אותו לליגה הלאומית. בינתיים, לא דובים ולא יער, אנחנו באיחור, כי עד הרגע הזה, משום מה הקבלן לא התחיל בשיפוצים למרות הבטחתו שיתחיל בראשון למאי״.

 

החתמת שחקנים הכי טובים בליגה ועבודה שקטה, עושה רושם שבנית קבוצה חזקה מאד. מה דעתך? איזה סוג קבוצה נראה העונה?

״כן, השנה בניתי קבוצה מאוד חזקה ואיתנה. התחלתי לבנות את הקבוצה, משוער, הגנה, קישור ועד ההתקפה. התחלנו בהחתמתו של המאמן אמיר כהן, השוער בן ויצמן, ומגן ימיני אליאס זאנה, בלם ומגן עדי נמני, וובה בראון, במשא ומתן עם ישראל ראש, ועל הפרק עוד חמישה שחקנים מליגת העל, בלם, שני קשרים מעולים ושני חלוצים, בנוסף לשחקנים ״הישנים״ כמו עמיד קשוע, עסאם עיישה, ניר עזריה, שלום אדרי, דודו אדרי, סארי עבד אלחי, סלום סלאמי, מאמון מנסור, מאמון קשוע, ודיע פדילה ועוד אחרים״.

 

מה המטרות שלך העונה? ומה המטרות עוד 5 שנים? 

״המטרה העיקרית היא לשחק כדורגל יפה, שישמח אותי, האוהדים ואת כל המדינה, כמובן לעלות ליגה, ולא פחות חשוב, אפילו הייתי אומר הכי חשוב, להגיע לרבע הגמר בגביע המדינה. בעוד פחות מארבע שנים, מועדון ספורט טירה יהיה כוכב מאיר, לא רק בארץ אלה בכל העולם שכל אזרח יתגאה בקבוצה הזאת, אני יודע שזה נשמע נאיבי אבל בינתיים אף אחד לא הצליח לשכני אותי לחלום חלום אחר״.

 

כולם אומרים שאתה איזי שירצקי הבא של הכדורגל. אתה חושב שתיקח אליפות בליגת העל בעתיד? 

"קטונתי מלהיות איזי שרצקי מבחינה כספית, אבל מבחינת סימון מטרות אני מכוון לא רק לגבעת אפירסט, אלה לגבעה הגבוהה ביותר, ועל הגבעה הזאת יש יתד ועליו יש תפוח, שעליו יש גבעון קטן ולשם אני מכוון".

 

דוקטור פלאח סמארה ועבד טיטי..יובילו את טירה לליגות הגבוהות. צילום: יח"צ.

 

מי הקבוצות שנראות חזקות העונה? ממי אתה חושש? 

״השנה אני לא מפחד משום קבוצה, אני סומך על הקבוצה שלי, על המאמן אמיר כהן, על הקהל וההנהלה שלנו. השנה מועדון ספורט טירה תהיה הקבוצה האטרקטיבית ביותר, תתחילו להתרגל לכך שכל הזמן ידברו על הקבוצה שלנו, הקבוצה תהיה הראשונה בתקשורת הכדורגל הישראלי שמעוררת השראה עם שחקנים לא רק מקצועניים ברמת הכי גבוהות, אלה עם חדר הלבשה הטוב ביותר. טירה תהיה מודח לחיקוי אפילו לקבוצות מליגת העל, לשם אני רוצה להגיע״.

 

לסיום אומר הדוקטור: ״תודה רבה לעבד טיטי ולכל ההנהלה והקהל הנהדר שלנו שנתן לי את ההזדמנות הזאת לממש את החלום שלי. אני מאוד שמח ומאושר שמוניתי להיות יו״ר של הקבוצה. אני יודע שזו אחריות גדולה. אוהב את כולכם ואת כל טירה, ד״ר סמארה״.

דוקטור פלאח סמארה. הלוואי עוד אנשים כמוהו בליגות שלנו....צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל הכבוד עלו והצליחו (גבי 17-06-2022, 14:43)
  2. כל הכבוד דר (כושי 17-06-2022, 17:32)
    כל הכבוד תעלה ותצליח
  3. אלוף (עידו 17-06-2022, 18:10)
  4. אלוף (עידו 17-06-2022, 18:10)
  5. בדיחה (אחמד 17-06-2022, 18:39)
    פשוט בדיחה מחזור 7 הכל מתפרק חחח
  6. תבוא אלינו נעלה ליגת העל (רעננה 17-06-2022, 20:54)
  7. מצחיקים (מצחיקים 17-06-2022, 21:47)
    הפסד שניים אמיר הולך הביתה עם פיצוי כמובן וטיטי טיטי טיטי מתל מא רוחתי אגיתי
  8. טירה (דוד 18-06-2022, 09:40)
    חבל על כל ההשקעה. הבאת מאמן פח אשפה שלא הצליח לסיים בשום קבוצה.
  9. טירה תחזור למקום הטבעי שלה ליגה ג (פיני רק,צעירי טייבה יעלו וטירה עלה ערי תעלה על הסולם לליגה ג 18-06-2022, 12:00)
    טירה יגמר הכסף חזרה לליגה ג טירה לא שווה גרוש כל השחקנים לא שלה היא קונה עד שיגמר הכסף ינשאאלה