חודש לפתיחת האימונים בצפון: טירה, טייבה ורעננה רוצות ליגה לאומית

שלושים ימים לפתיחת האימונים בליגה א׳ צפון - וכבר עכשיו אפשר לראות שליגה א צפון תהיה ״אש״ כאשר לא פחות משלוש קבוצות מכוונות ללאומית העונה: מ.ס. טירה, צעירי טייבה והפועל רעננה. כולן טובות, כולן ראויות, אבל מי תעלה?

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-06-2022
  • 08:54

לפני חודש הסתיימה העונה בליגה א׳ וכבר עכשיו הקבוצות מתחילות להתארגן לקראת העונה הבאה. בעוד בליגה א׳ דרום הכל רדום ולא רואים בשלב זה קבוצה שרוצה לעלות ליגה, בצפון הקבוצות כבר מחתימות שחקנים בכירים ועושה רושם שיהיה לנו מאבק משולש בין שלוש קבוצות חזקות שהתחזקו בצורה מדהימה ויהיה עניין לראות מי תחבר את הסגל במהרה ותצליח ליצור רצף חיובי שיוביל לעלייה.

 

שלוש הקבוצות שהתחזקו ונראות מועמדות לעלייה הן הפועל רעננה, צעירי טייבה וכמובן מ.ס. טירה.

 

הפועל רעננה, היורדת הטרייה לליגה א׳, שרצתה ולדעתי אפילו התעקשה לשחק בליגה א׳ צפון כי חשבה אולי שבדרום יהיה לה קשה יותר, הביאה את המאמן אולי הכי בכיר עם הכי הרבה ניסיון והוא עידן בראון. בראון מכיר את ליגה א׳ צפון והביא רכש מהשורה הראשונה כמו ישראל ראש, ועוד שורה של שחקנים שנשארו מאשתקד ותקבלו קבוצה מאד חזקה במונחים של ליגה א׳.

 

במ.ס. טירה, החיזוק הכי גדול שלה העונה זה דוקטור פלאח סמארה שהרבה מכנים אותו איזי שירצקי של ליגה א׳, שמחזק את הקבוצה עם צ׳ק פתוח, מביא תנאים של ליגת העל, שחקנים בכירים - ועושה רושם שהקבוצה מבחינת ניהול נמצאת בליגות הגבוהות וזה רק עניין של זמן עד שהקבוצה גם תגיע לשם.

דוקטור פאלח סמארה. החיזוק הטוב ביותר של טירה העונה. האם הוא יעלה אותם ללאומית? צילום: חגאג רחאל

 

הצלע השלישית, צעירי טייבה, שהראתה באמצע העונה את היכולות שלה, הביאה את יגאל אנטבי על הקווים ועוד מספר שחקנים טובים. אומנם הרכש דלהם לא נוצץ כמו השחקנים של טירה ורעננה, אבל הכוח של הקבוצה הוא התלכיד שיצר אנטבי, ולפעמים תלכיד טוב מחפה על יכולת אישית של שחקן זה או אחר. והשאלה בטייבה היא האם החיבור שהיה בין השחקנים אשתקד ימשיך והאם ראשי המועדון יחזקו את הקבוצה במספר עמדות כדי להוביל את המועדון הגדול הזה ללאומית.

 

מה שבטוח, שאנחנו אוהבים את המאבק הצפוי בליגה א׳ צפון ובטוחים שהעולה תקבע רק בסיום העונה, כדי שנהנה מכדורגל מותח ואטרקטיבי עד רגעי ההכרעה.

 

בהצלחה לכולם! ושרק הספורט ינצח!

הקהל רוצה לאות כדורגל...ועושה רושם שנראה מאבק משולש העונה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. המאמן של רעננה הוא עידן בארון (אביב 19-06-2022, 12:12)
    ולא אלעד
  2. ליגה א (אוהד טייבה 19-06-2022, 12:15)
    יאללה טייבה לשרוף את הליגהההה!
  3. כל הכבוד לדק סמארה (אוהד 20-06-2022, 19:24)
  4. מי שעולה רק רעננה זה בטוח (דני 21-06-2022, 17:27)