פיליפ מנה: "אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרה, לעלות לליגה הלאומית"

הקשר המצוין שרשם העונה עליה לליגת העל עם מכבי בני ריינה היה מבוקש במספר קבוצות מהליגה הלאומית חתם לבסוף במ.ס טירה מליגה א' צפון במטרה אחת, להוביל את מ.ס טירה לליגה הלאומית. מנה: "דוקטור סאמרה עבד טיטי והמאמן אמיר מעמידים השנה קבוצה שהולכת להילחם ולהיאבק עד הסוף על העליה ללאומית"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 21-06-2022
  • 16:31

מ.ס טירה ממשיכה במסע הרכש לקראת עונת המשחקים 22/23 בליגה א' צפון. קבוצתו של ד"ר סמארה האיש החזק בטירה ממשיכה במלאכת בניית סגל הקבוצה יחד עם עבד טיטי ומאמן הקבוצה אמיר כהן במטרה אחת, כרטיס עליה לליגה הלאומית בסיום העונה. אחת ההחתמות המסקרנות הקיץ בליגה א' צפון הגעתו של פיליפ מנה לקבוצה. הקשר פתח את העונה במ.ס כפר קאסם ובמהלך העונה עבר לבני ריינה עימה רשם עליה לליגת העל.האחרון חוזר לליגה א' במטרה לשחזר את ההצלחה עם בני ריינה הפעם במ.ס טירה.

 

פיליפ מנה, התייחס לחתימה במ.ס טירה: "אני שמח לחתום ולהצטרף לפרויקט המדהים שעושים בטירה. כבר כמה עונות שהקבוצה נלחמת בצמרת ואף פיספסה כמה פעמים ממש ברגע האחרון את העליה ללאומית. דוקטור סאמרה עבד טיטי והמאמן אמיר מעמידים השנה קבוצה שהולכת להילחם ולהיאבק עד הסוף על העליה ללאומית.  אני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרה, לעלות לליגה הלאומית".

 

היו לך מספר הצעות מקבוצות מהליגה הלאומית. מה הוביל להחלטה לחתום במ.ס טירה ?

 

"הייתי מבוקש בכמה קבוצות בלאומית.  אבל השכר שהציעו לי ושקבוצות מציעות בלאומית הן מבזות ולא מכבדות אותי מכל הבחינות. בשלב כזה בקריירה שלי החלטתי ללכת לאתגר סוחף ומעניין יותר  מאשר להיות בקבוצת אמצע טבלה או תחתית בליגה הלאומית.  החלטתי לבוא לקבוצה שרוצה לעלות ליגה. שבונה משהו מעניין ומסקרן עם הנהלה טובה. מאמן מקצועי ומצוין. לקח לי כמה זמן לחשוב ולהגיע להחלטה הסופית. אני בשל עם ההחלטה שלי ב-100%, אני כל כולי בתוך האתגר שעומד מלפני ואעשה הכל כדי שהקבוצה תעמוד במטרה הסופית".

 

כל תוצאה מלבד כרטיס עליה לליגה הלאומית יהיה כישלון לקבוצה ?

 

"אחת ויחידה להילחם על כרטיס העליה לליגה הלאומית. אבל זה לא בסיסמאות, עליה עושים על הדשא  מחזור אחרי מחזור".

 

פיליפ מנה במעמד החתימה במ.ס טירה

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלללה טירה השנה עולים ליגה (נור מנסור 21-06-2022, 16:52)
  2. תודה לסמארה וטיטי על ההשקעה בקבוצה השנה (סוליאמן 21-06-2022, 16:57)
  3. טבריה (דור 21-06-2022, 18:01)
    אדון סמארה עולים ליגה לא עם שמות של שחקנים אלה חדר הלבשה בריא מגובש ולצערי אמיר לא באיזור הזה
  4. לא תעלו (טבריני 21-06-2022, 18:46)
    109 אחוז בדוק
  5. פיליפ (אחמד 21-06-2022, 19:34)
    פיליפ בקושי שיחק בריינה
  6. לדור מטבריה (אליהו 22-06-2022, 10:24)
    כל כך אתה צודק....אבל תן להם לאכול תדייסה שהם מבשלים עם אמיר כהן שברח מטבריה