החל מהעונה הקרובה: חזרתו של הטורניר שיקבע מי תייצג את ישראל בגביע האזורים של אופ"א

התאחדות לכדורגל הודיעה על חזרתו של טורניר הליגות הנמוכות שהזוכה בו תייצג את המדינה ב-"גביע האזורים", הטורניר האירופי של קבוצות הליגות הנמוכות. בנוסף יכנסו לתוקף: קבוצות יוכלו להזמין משחקים לימי חמישי ויוכלו לבצע חמישה חילופים ללא פעימות

  • על ידי: אורי בן נון
  • 05-07-2022
  • 16:43

בהמלצת ועדת ליגות א'-ג', אושרו מספר שינויים שייכנסו לתוקף כבר בעונת המשחקים  הקרובה. החידוש העיקרי הוא חזרתו של טורניר הליגות הנמוכות שיקבע איזה קבוצה תייצג את ישראל ב-“גביע האזורים”, טורניר הליגות הנמוכות היוקרתי של אופ”א המתקיים אחת לשנתיים. במפעל שיקרא גם הוא "גביע האזורים" ייקחו חלק כל 32 הקבוצות של ליגה א', בנוסף אליהן גם שמונה קבוצות מליגה ב' שהעפילו לסיבוב ג' בגביע המדינה ועוד שמונה קבוצות מליגה ג' שעלו לסיבוב ד' בגביע המדינה.  בעונה בה הטורניר אינו מתקיים כמו בעונה הבאה, יוענק לזוכה פרס כספי.

 

בנוגע למספר החילופים, כעת יהיה ניתן לבצע חמישה חילופים ללא פעימות. במשחקי גביע המדינה והפלייאוף שיטת החילופים תישאר כפי שהייתה בעונות הקודמות (5 חילופים ב-3 פעימות). במידה והמשחק נכנס להארכה, יתווספו חילוף ופעימה נוספים. 

 

חידוש נוסף הוא בדבר הזמנת משחקים, מעתה קבוצות יוכלו להזמין משחק ביום חמישי וזאת ללא צורך בהסכמת הקבוצה הנגדית. הזמנת המשחק תתאפשר בתנאים הבאים:

1. שעת פתיחת המשחק תהיה בין 18:00 ל-20:45.

2. הזמנת המשחק תתבצע עד יום שני בשעה 17:00.

3. במידה ובמהלך אותו השבוע יתקיים משחק ביום שלישי, לא תתאפשר הזמנת משחק ביום חמישי.

ההתאחדות הכניסה לתוקף מספר שינויים

הוסף תגובה
תגובות