אחווה כפר מנדא ערכה את אימון פתיחת העונה

הקבוצה מליגה ב' צפון א' פתחה את אימוניה עם נוכחות גדולה של אוהדים והמאמן פאיד חסון במטרה להעפיל בסיום עונת המשחקים לליגה א'. חסון: "המטרה ברורה העונה, רוצים לעלות ליגה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-07-2022
  • 08:16

פותחים את העונה בליגה ב' צפון א'. לאחר העונה שעברה בה פספסה את כרטיס העלייה לליגה א' במסגרת משחקי הפלייאוף, ערכה אמש (ראשון) כפר מנדא את אימון פתיחת העונה.

 

באימון נכחו חברי ההנהלה בהשתתפות שחקני סגל הקבוצה והצוות המקצועי בראשות פאיד חסון המאמן שאמר בפתיחת האימון: "שמח לפתוח עונה נוספת בכפר מנדא. היתה אווירה מצוינת, חברי הנהלה הגיעו יחד עם שחקני הרכש. המטרה ברורה העונה, רוצים לעלות ליגה. בשבועות הקרובים נצרף מספר שחקנים ובכך נשלים את סגל הקבוצה. חסון הוסיף ואמר: "העונה, בנינו סגל שחקנים מהטובים בליגה, שחקנים מנוסים וותיקים בשילוב שחקנים צעירים הרעבים להצליח. יש כאן את כל התנאים להצליח, נעשה הכל במטרה להילחם על כרטיס העליה לליגה א'" .

 

 

שחקני כפר מנדא באימון הפתיחה, מכוונים העונה לעבר כרטיס העליה. צילום: כפר מנדא

 

בכפר מנדא מכוונים העונה לכרטיס העלייה לליגה א' לאחר העונה שעברה, מנדא סיימה בעונה שעברה במקום הרביעי במסגרת משחקיי פלייאוף ליגה ב' צפון א'. סגל הקבוצה שינה פניו, לקבוצה הצטרפו: אחמד עואד,אדהם שיבלי,אחמד אבו יונס,מוחמד זידאן,עלי זמאל, עלי זבידאת ואחמד שולי. 

 

שחקן הרכש, אחמד יונס אמר בסיום האימון: "תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה. פחות דיבורים, יותר עבודה קשה באימונים במטרה להגיע מוכנים לעונת המשחקים להשיג את המטרות".

פאיד חסון מאמן כפר מנדא ושחקניו באימון הפתיחה. צילום: כפר מנדא

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן כושל שאין לו מושג (מנדא 18-07-2022, 09:32)
    אנס דוחי עושה מה שהוא רוצה קובע לך הרכב ואתה סתם בובה על חוט אצלו
  2. דוחי עושה מה שהוא רוצה (עזיז 18-07-2022, 11:15)
    פאיד בובה על חוט המאמן בפועל זה אנס פאיד לך הביתה
  3. בהצלחה לקבוצת הכסף השחור (מאוקלי 19-07-2022, 15:06)