אופק ברזני חתם באחי ריינה

מגנה השמאלי של מכבי צור שלום מליגה א' צפון החליט להצטרף לפרויקט של אחי ריינה בליגה ב' שרוצה לעלות ליגה העונה אופק חתם באמצעות סוכנות השחקנים D&A. תגובת השחקן אופק ברזני :"התרשמתי מהמקום ומהתנאים ובע"ה נעמוד ביעדים בסיום העונה". תגובת היושב ראש בסול מוחמד :"שמח להחתים את אופק ברזני באחי ריינה מחר בע"ה מתחילים את האימונים בסגל מלא שהמטרה ברורה עליית ליגה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-07-2022
  • 19:48

אחווה ריינה ממשיכה לאותת ליריבותיה  לליגה ב' על המטרה לעלות לליגה א' בסיום עונת המשחקים. העולה החדשה לליגה ב' מודיעה על   החתמתו של המגן המצויין אופק ברזני באמצעות סוכנות השחקנים D&A. המגן בן ה-26 שיחק בעונה שעברה במכבי צור שלום ולפני כן בהפועל מגדל העמק. מחר (רביעי) המועדון החזק מריינה צפוי לפתוח את אימוניו באופן רשמי תחת המאמן חוסם אבו סאלח והמנהל המקצועי סמיר עיסא. 

 

אופק ברזני בתגובה לאחר החתימה: "התרשמתי מהמקום ומהתנאים.בעזרת השם נעמוד ביעדים בסיום העונה". 

 

יו"ר אחי ריינה, בסול מוחמד: "שמח להחתים את אופק ברזני באחי ריינה מחר בע"ה מתחילים את האימונים בסגל מלא שהמטרה ברורה עליית ליגה".

 

אופק ברזני וסוכנו אורן דניאל מיד לאחר החתימה על החוזה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לברזני (שחקן שהיה בקבוצה 19-07-2022, 22:38)
    בסול הזה קוקס גנב לא עומד במילה שלו! לא שילם לנו לא משכורות ולא מענקים! עשינו בו תביעות! הוא לא ישלם לכם בנאדם גנב זבל המקום שלו בכלא ! בן אדם תת רמה ! אין לו שקל אחד! הוא יודע רק לגנוב האפס המאופס הזה
  2. כפיים על החתמה !!! (לירן 19-07-2022, 23:10)
    שחקן ברמה מאוד גבוההה בהצלחה