"המטרה של בני ממב"ע השנה היא להתחרות על כרטיס העלייה לליגה א' "

כך אמר ווג'די קיש, האיש החזק בבני ממב"ע, הקבוצה מצפון רמת הגולן שעשתה השבוע את האימון הראשון לעונת 22/23 ורוצה להתברג גבוה מאוד בטבלה כבר מתחילת העונה. אשתקד, הקבוצה פספסה את כרטיס הכניסה לפליאוף על חודה של נקודה. האם היא תצליח לעשות זאת השנה?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 31-07-2022
  • 08:13

בליגה ב' צפון מתחילים להתכונן לעונת המשחקים הקרובה. בני ממב"ע, קבוצתו של ווג'די קיש ערכה השבוע את האימון הראשון עם חיזוק משמעותי כשוויאם עמאשה, האיש והאגדה מהגולן חזר הבייתה ויעמוד על הקווים, כשהוא ישמש כמאמן שחקן. בשנה שעברה הקבוצה עשתה עונה סדירה נהדרת והייתה רחוקה במרחק נקודה אחת מלהיכנס לפליאוף. בשיחה קצרה עם קיש הוא מספר שתהיה קבוצה חזקה ושיש מטרה אחת – לעלות ליגה.

 

ווג'די, איזה קבוצה נראה בממב"ע השנה?

"כמו בכל עונה, נראה קבוצה שמתבססת על שחקני בית. מאז שהקבוצה הוקמה זאת הייתה המטרה, לתת לשחקני בית להוביל את הקבוצה ואין שום סיבה שזה ישתנה. אני מבטיח שתהיה לנו השנה קבוצה חזקה שתילחם עד הסוף."

שחקני בני ממב"ע באימון פתיחת העונה (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

וויאם עמאשה – איזה החתמה. יצליח לשדרג את הקבוצה?

"אין ספק שהגעתו של וויאם תשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית. כל השחקנים רואים בו דוגמא אישית והגעתו היא חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה. אני בטוח שהוא יוסיף לנו המון."

 

יש שחקנים חדשים השנה?

"בינתיים אין שחקנים חדשים, אנחנו עם אותו הסגל משנה שעברה. אם לאחר הסיבוב הראשון נראה שאנחנו בצמרת, ויהיה צורך להתחזק בשחקן או שניים נעשה את זה."

 

מה המטרות השנה של הקבוצה מבחינתך?

"יש מטרה אחת מאוד ברורה – להתחרות על כרטיס העלייה לליגה א'."

 

 

וויאם עמאשה - יצליח להוביל את הקבוצה מהגולן לליגה א'? (צילום : חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צ (נ 31-07-2022, 08:43)
    בהצלחה