מרד שחקנים בכסייפה? השחקנים רוצים תוספת, ההנהלה:"השחקנים קיבלו מעבר למה שמגיע להם"

האם יש מרד שחקני סגל בכסייפה? רוב הסגל של אשתקד לא הגיע לאימונים, למעט 2 שחקנים. גורם בכסייפה: ״השחקנים קיבלו את כל מה שמגיע להם מאשתקד, כולל מענקי הישארות. רוב השחקנים משנה שעברה לא הגיעו לאימוני פתיחה ודרשו העלאה בשכר. צריך להבין שהם קיבלו מעל ומעבר למה שמגיע להם בעונה שעברה והם דורשים העלאה. לא מגיע להם, נביא שחקנים חדשים וטובים לא פחות במקומם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-07-2022
  • 10:16

עירוני כסייפה פתחה את האימונים בשבוע שעבר ולמרות שהוזמנו כל שחקני הסגל של העונה שעברה, רק שני שחקנים הופיעו - והשאר היו שחקנים חדשים. 

על פי מקורות שהגיעו לאתר גולר השחקנים מהסגל של אשתקד רוצים לחתום בכסייפה, אבל רוצים תוספת למשכורת שהרוויחו בשנה שעברה בטענה שהם עמדו ביעדים שלהם ונשארו בליגה. 

 

מכסייפה נמסר: ״השחקנים אומנם עמדו ביעד שהוצב להם אבל הם צריכים להבין שהם קיבלו משכורות גבוהות מאד ביחס ליכולת שלהם, הם קיבלו משכורות גבוהות כי הגיעו באמצע העונה וקיבלו את כל השכר פלוס מענק הישארות. איפה עוד קבוצה שילמה הכל בליגה א?״. 

 

״הם קיבלו שכר גבוה בשנה שעברה בגובה של 6-7-8 אלף ש"ח כל אחד, הציעו להם אותו שכר והם דורשים יותר. הם עושים יד אחת כולם, אבל כסייפה חזקה יותר מכל שחקן ואנחנו נביא שחקנים חדשים והשחקנים האלה ימשיכו לשבת בבית״.

האם יש מרד שחקנים בכסייפה? האםפ הם שווים תוספות שכר? צילום: דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקנים עלובים (כסייפה 31-07-2022, 12:35)
    וואלה אתם סמרטוטים שעדנאן לא יתן לכם שקל מה עשיתם קיבלתם משכורות של 10000ומעלה אתם עוד רוצים העלאה ימגעילים מי יקח אותכם רק בליגה ב ממן אתה לא צריך את הסמרטוטים האלה תעשה עוד פעם קבוצה חדשה ותראה לעגלות
  2. מועדון אפס שלא מעריך שחקנים ובטח לא יודע להתנהל (אחד שמבין 31-07-2022, 12:39)
    הנהלה של אפסים מקום פח אשפה לא מתאים לליגה ג אמן תרדו
  3. זה מה שיש לו להציע ידעתם שהתקציב הכי נמוך בליגה ..לפחות אתם מקבלים במה בליגה א' (בעל הבית צודק 31-07-2022, 17:38)
    הוא לא רוצה לגמור כמו פורדיס. רובי שפירא [ואולי טמרה]שקפצו מעל הפופיק והתפרקו.
  4. מועדון צודק , יש הרבה שחקנים שרוצים לבוא (מישהו 31-07-2022, 21:57)