גל פורת חתם בהפועל אזור

מגנה הימני של הפועל קלנסוואה אשתקד, גל פורת חתם בהפועל אזור במטרה לעזור לה לעלות לליגה א. פורת, עם עבר בליגות הבכירות נחשב לשחקן משמעותי וצפוי לעזור לאזור לחזור לליגה א כבר בסיום העונה. מאזור נמסר:"מזל טוב להולדת בתו- עכשיו נקווה שנאחל לו מזל טוב בסיום העונה על עוד עלית ליגה". גל :"המטרה מאד ברורה- לעלות ליגה".

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-07-2022
  • 13:04

היורדת החדשה לליגה ב, הפועל אזור ממשיכה להתחזק לקראת פתיחת העונה כשהודיעה על החתמתו של המגן גל פורת. גל צפוי לשתף פעולה עם אחיו ניב שחתם בקבוצה לפני מספר שבועות. 

 

גל פורת שיחק אשתקד בהפועל קלנסוואה ועלה עימה ליגה, הוא שיחק בעברו בהפועל כפר סבא והפועל כפר שלם בליגה האומית ונחשב לשחקן מגוון ויכול לשחק בכמה תפקידים -אגף, מגן , מתחת לחלוץ .

 

יו"ר הפועל אזור, ג׳ימי גל  בתגובה:"גל עבר דבר או שניים בכדורגל .קודם כל נאחל לו הרבה מזל טוב על הולדת בתו הבכורה ועכשיו  צריך לקוות לאחל לו מזל טוב גם בסוף העונה . גל מצטרף לאחיו ניב שכבר חתם אצלנו ואין ספק שזהו חיזוק משמעותי לקבוצה ״

 

גל פורת  אמר לאחר החתימה:"ישבתי עם ג׳ימי הכרתי בחור נהדר שסיפר לי על הרצון לעשות קבוצה טובה בכדי לחזור תוך עונה לליגה א, המטרה היא מאד ברורה וזו עליה, אין ספק שהוא ידאג להביא עוד שחקנים טובים בנוסף לחומר השחקנים הטוב שיש כרגע לפי מה שסיפר לי ..כמובן שגם אח שלי שכבר היה חתום בקבוצה נתן לי עוד איזה פוש קטן בפעם הראשונה לשתף איתו פעולה"

 

יו"ר הפועל אזור, גימי גל וגל פורת מיד לאחר החתימה על החוזה באזור.

הוסף תגובה
תגובות
  1. ג’ימי היקר אתה עושה עבודה מצויינת תודה לך (אני 31-07-2022, 20:32)
    אתה נכס לאזור
  2. רמי (אזוריה 31-07-2022, 22:02)
    מי זה נקוה שחקן טוב מחכים שתעלו ליגה אוי אם לא אכזבה קדימה אזור