שחקן העבר שי שוקרון מתמודד בפריימריז לליכוד

הליגות הנמוכות תומכות בשי שוקרון: השחקן שמתמודד במחוז מועצות אזוריות לרשימה, פעיל בליכוד מזה כ-5 שנים, בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה ומדעי המדינה ותואר שני במדעי המדינה במסלול של יחסים בינלאומיים - נראה כמו כוכב עולה בתחום הפוליטיקה: "קורא לכל חברי הליכוד במועצות האזוריות בכל חלקי הארץ לתת לי את קולכם, מבטיח לא לאכזב"

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-08-2022
  • 11:31

שחקן העבר שי שוקרון, אשר שיחק בליגות הנמוכות בעיקר במהלך הקריירה, מתמודד בפריימריז במחוז מועצות אזוריות לרשימת הליכוד על מקום בכנסת.

 

שי שוקרון (45) ותושב עתלית, בא מבית ליכודניקי וימני, כאשר משפחתו המורחבת היא מה-ד.נ.א הליכודי ושי פעיל בליכוד כבר 5 שנים. שי היה בעבר מנהל השיווק של העיתון הכל-פוליטיקה והיועץ של איתן כהן העורך והמנכ"ל למעלה מ- 3 שנים. לשי תואר ראשון בסטטיסטיקה ומדעי המדינה באוניברסיטת חיפה ותואר שני במדעי המדינה במסלול של יחסים בינלאומיים ומדיניות חוץ באוניברסיטת חיפה והוא אהוב ומוערך על ידי חברי הליכוד.

 

שי נחשב לבן אדם ערכי ומוסרי. הנושא החברתי הקשה במדינתנו בוער בעצמותיו והוא רוצה לתקן. ״אני תמיד מזדהה עם החלש בחברה. למרות שלא גדלתי בפריפריה, אני רוצה לייצג בכבוד את אנשי הפריפריה בצפון, בדרום ובשכונות. אני רוצה לייצג את המושבים בכבוד בכנסת אני מודע לבעיות שיש להם. שוחחתי עם נציג המושבים והוא סקר בפני את הבעיות שם מתמודדים איתם. אני מתחייב לטפל ב- 4 סוגיות עיקריות״.

 

1. חוק קמיניץ. לשנות אותו או לבטל אותו או להחריג את המושבים ממנו.  2. אפשרות ליחידות דיור לבנים ממשיכים. תוספות אחוזי בנייה לטובת יחידות דיור. 3. מרתפים (מס עירוני על מרתפים יופחת ב- 50%).  4. מועצות אזוריות חזקות במידה ויתבקשו יפרישו אך ורק למועצות אזוריות אחרות כספים. שי חובב ספורט בכלל וכדורגל בפרט. הוא רואה בספורט דבר חשוב ובריא.

 

״אני קורה מכאן לכל חברי הליכוד במועצות האזוריות (המושבים) בכל חלקי הארץ לתת לי את קולכם ואני מבטיח לו לאכזב״, סיכם שי.

שי שוקרון- למען הליגות הנמוכות בישראל!

הוסף תגובה
תגובות