קבוצה ביום: הפועל מגדל העמק

אחרי שהבטיחה את מקומה בליגה בניצחון דרמטי במשחקי המבחן, מגדל העמק פותחת עונה תחת מאמן חדש על הקווים בדמותו של רז משולם לצד מספר שחקני רכש בציפייה לברוח מאימת התחתית

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 04-08-2022
  • 11:09

עונת המשחקים 21/22 עבור הפועל מגדל העמק היתה אחת מהעונות הגרועות שחווה המועדון. הקבוצה שנלחמה על חייה בתחתית ונשרה למשחקי מבחן מול הפועל טירת כרמל מליגה ב', ניצלה לאחר דו קרב פנדלים. על מסע ההישארות יוצא הדופן היה אחראי ברוך סער. סער הגיע במהלך העונה לקבוצה צירף מספר שחקנים לסגל הקבוצה ועשה את הבלתי ייאמן. האחרון, לא ימשיך על הקווים העונה במגדל העמק. רז משולם מונה למאמן הקבוצה. משולם חוזר לכר הדשא לאחר קריירה כעוזר מאמן בליגה הלאומית. סגל השחקנים התבסס על שלד השחקנים מהעונה שעברה בניהם: עמית מזרחי, להב דהן, אביב כהן, לידור כהן ואופק מלול.

 

 

רז משולם, חוזר לאמן בליגה א' צפון. צילום: הפועל מגדל העמק

 

שחקנים שהצטרפו: שגיא פנחס, הקשר ניראל מחפוד והחלוץ פאדי סלבאק.

 

 

ניראל מחפוד, חיזוק מעניין לחלק ההתקפי בהפועל מגדל העמק. צילום: הפועל מגדל העמק

 

תחזית גולר: על פניו נראה שהפועל מגדל העמק גם בעונה הבאה תהיה קבוצה תחתית שתיאבק נגד הירידה לליגה ב'. הקבוצה שמבוססת בעיקר על שחקנים וותיקים בשילוב שחקנים צעירים. אור הזרקורים יופנה לספסל, רז משולם חוזר לקריירת האימון לאחר שנים בהם שימש כעוזר מאמן. האחרון אימן בעבר בליגה א' צפון באסי גלבוע ינסה להוביל את הקבוצה לחלק העליון במטרה להימנע ממאבקי תחתית ותסריט ירידת ליגה עונה נוספת. ליגה א' צפון בשנים האחרונות הפכה לליגה קשה הרבה יותר, קבוצות רבות משקיעות משאבים כלכליים ותקציבים גבוהים במטרה לעלות ליגה דבר הפוגעות ביתר קבוצות הליגה המתקשות להעמיד תקציבים גבוהים. אחרי העונה שעברה במגדל העמק כנראה שאינם לומדים מטעויות, סגל הקבוצה מתבסס על שחקנים וותיקים מעבר לשיאם יחד  עם שחקנים צעירים עשוי שלא להספיק לעונה נוספת בליגה א' צפון.

 

תחזית גולר: הפועל מגדל העמק מועמדת לרדת לליגה ב' בסיום עונת המשחקים.

שחקני הפועל מגדל העמק, עונה לא פשוטה מצפה לקבוצה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. אליהו (כל שנה אותם טעויות מתי תלמדו כבר 05-08-2022, 10:45)
  2. ניר (שלחתם את ברוך סער מאמן אחלה מאמן שיש שעשה את הבלתי ייאמן הבאתם מאמן שלא דרך על הדשא מעל חמש שנים חחח בדיחה 05-08-2022, 10:45)
  3. החתמות של בלוף (אולטראס מגדל העמק 26-09-2023, 12:34)
    המאמנים הגרועים ביותר שהיו במגדל העמק רז משולם ומאיר כהן