אימון: 1:2 לבאקה אל גרבייה על הפועל קלנסוואה

הקבוצה של אסי אלימלך ערכה ניסוי כלים מול יריבתה לליגה, הפועל קלנסוואה. עידן בנימין ובר אוחיון כבשו לבאקה. אלימלך: "שמחתי לראות את החבר'ה היום בהחלט מעודד נמשיך לעבוד קשה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-08-2022
  • 13:39

קבוצות ליגות א' ממשיכות בהכנות לקראת פתיחת עונת המשחקים 22/23. הפועל באקה אל גרבייה אירחה למשחק אימון את העולה החדשה לליגה א' צפון הפועל קלנסוואה. בבאקה מכוונין העונה לחלק העליון של הטבלה לאחר העונה שעברה בה רשמה מסע הישארות יוצא דופן תחת הדרכתו של אסי אלימלך. שלד הקבוצה מהעונה שעברה נשאר יחד עם מספר שחקני רכש. האורחים מקלנסוואה, נרשמו לעונת המשחקים לאחר חוסר הוודאות סביב המועדון בדבר פסקי הבוררויות נגד הקבוצה. אוהד בוזגלו ושחקניו הגיעו למשחק אימון  מול באקה לאחר ניצחון במשחק אימון קודם מול הפועל רעננה.

 

משחק האימון חולק לשלוש שלישים.  הפועל קלנסוואה עלתה ליתרון ראשון במשחק, שער עצמי של עבד קאבה העניק יתרון לאורחים מקלנסוואה. באקה החלה ליזום ולסכן את שערה של קלנסוואה בו הצטיין ביכולותיו, שחר אמסלם שוער בני יהודה תל אביב בעונה שעברה שהפגין יכולת מרשימה בשער הקבוצה ועצר את שחקני באקה והותיר את התוצאה בסיום השליש הראשון, 0:1.

 

בשליש השני, באקה פתחה מצוין ושער השוויון לא איחר להגיע. עידן בנימין דייק מהנקודה הלבנה, 1:1. באקה המשיכה לשלוט בכדור ולהיות מסוכנת מול שערה של קלנסוואה. בשליש השלישי המארחת השלימה מהפך, בר אוחיון הצטרף לעידן בנימין ברשימת הכובשים, 1:2 בסיום להפועל באקה אל גרבייה. ביום שני תקיים באקה אל גרבייה משחק אימון מול שמשון תל אביב ובחמישי מול צעירי טייבה.

 

 

שני המאמנים, אסי אלימלך ואוהד בוזגלו. צילום: פרטי

 

מאמן הפועל באקה אל גרבייה, אסי אלימלך בסיום: "ברמה המקצועית תרגלנו באימונים לחץ גבוה ולאחר איבוד ותבניות התקפה והדברים הללו עבדו לנו טוב, יש כרגע לא מעט נבחנים. אנחנו עדיין לא משחקים עם ההרכב שאני רוצה בעיקר, יש לא מעט פצועים אבל שמחתי לראות את החבר'ה היום בהחלט מעודד נמשיך לעבוד קשה".

 

 

שחקני באקה אל גרבייה, הציגו יכולת מצוינת מול קלנסוואה. צילום: פרטי

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד הפסד לקלנסוואה? רק שישלמו בזמן (מה יהיה 05-08-2022, 14:12)
  2. הנהלה (אביר 06-08-2022, 13:08)
    מה עם חובות ? בקרוב תביעות יגיעו