אחרי 14 עונות, עמיד קשוע עוזב את טירה ומחפש אתגר חדש

עמיד קשוע, הבלם הוותיק מטירה, החליט לעזוב את המועדון לאחר לא פחות מ-14 שנים: ״בגלל אילוצים מהעבודה אני לא יכול להמשיך עם אימוני הבוקר". לגבי העתיד: ״מחפש קבוצה עם אתגר". לגבי העולה לליגה הלאומית: ״מגיע לקהל הגדול של טירה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-08-2022
  • 13:39

עמיד קשוע (29) בלמה המצוין של טירה, החליט לעזוב לאחר 14 שנים בקבוצה. הוא עוזב בגלל אימוני הבוקר, אילוצים והתחייבות במקום העבודה שלא מאפשרים לו להגיע לאימונים.   עמיד מסכם את העונה שעברה ואומר: ״בשנה שעברה היתה עונה נהדרת. מבחינת יכולת אישית הצגתי יכולת גבוהה וגם קבוצתית הצגנו יכולת מצויינת לכל אורך העונה, אך בפלייאוף איכזבנו. אבל עדיין היתה עונה נהדרת כשהפנים עכשיו לאתגר הבא״.   

 

מה הכיוון לעונה הבאה ? 

 

 "טירה זה בית בשבילי, אך לאחר שיחה עם עבד טיטי שהוא איש יקר מאד לליבי, החלטתי לעזוב. פנו אלי מספר קבוצות, אך אשב עם הסוכן שלי ואראה מה הכי טוב בשבילי ומה הכי יתאים לי. אני רוצה קבוצה עם אתגר, זה בטו".   

 

מה אתה חושב על ליגה א צפון בעונה הקרובה ? 

 

  "ליגה א צפון כל עונה זאת ליגה משוגעת ובעיקר מעניינת. יש העונה 3 קבוצות מאד חזקות, טירה, טייבה ורעננה עם סגל שחקנים מצויין. אבל אני הכי אשמח אם טירה תעלה בסיום העונה. מגיע לקהל הגדול של טירה להיות בליגה הלאומית ובהזדמנות זו מודה להנהלת טירה, לקהל הגדול שתמיד עודד אותי. אני אוהב אותם".

עמיד קשוע, אחד הבלמים הטובים בליגה בעונות האחרונות -מחפש את דרכו. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא יכול להיות דקה בחוץ (אנומיני 06-08-2022, 16:41)
    חדר הלבשה גרוע אף אחד לא יגע בו
  2. עד תחילת העונה כולם יעזבו (אבי 07-08-2022, 07:07)
    מאמן חלש כולם יעזבו