"באים לתת לריינה נוק אאוט ולקחת שלוש נקודות"

כך אמר פאדי מחמיד, יו"ר צעירי אום אל פאחם לקראת המשחק נגד ריינה ביום שישי הקרוב. האם הקבוצה הביתית תיקח שלוש נקודות ותעלה לצמרת הטבלה? אולי האורחים מריינה ישיגו את ניצחונם הראשון העונה? לאחר 90 דקות של משחק נדע. יו"ר אחווה ריינה, מחמוד בסול: "אני לא באמת אופטימי שנצליח להוציא משם נקודות"

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 14-09-2022
  • 07:42

ביום שישי הקרוב הולך להיות משחק סופר מעניין במסגרת המחזור השני, ליגה ב' צפון ב. על כר הדשא הסינטיי באום אל פאחם תארח צעירי א.א. פאחם את אחווה ריינה. מצד אחד, צעירי אום אל פאחם שפתחו את העונה בסערה עם ניצחון 5:0 על בני ערערה בשבוע שעבר. האורחים יוצאים למשחק חוץ לאחר קיץ בו נפרדו משני מאמנים ופתחו את העונה בתיקו מאכזב 0:0 מול איחוד כפר קרע.  בקבוצה הבייתית לא חוששים ומגיעים לקחת שלוש נקודות. פאדי מחמיד יו"ר צעירי אום אל פאחם התייחס לקראת המשחק: "הקבוצה טובה ובריאה ואכן פתחנו את העונה נהדר. יש לנו קבוצה טובה עם חדר הלבשה נהדר. סגל עמוק בדיוק כמו בשנה שעברה. אנחנו באים לתת לריינה נוק אאוט ולקחת שלוש נקודות".

 

האם ביצעתם הכנות מיוחדות למשחק ?


"אנחנו מתכוננים כמו שנתכונן לכל משחק העונה. אני סומך על השחקנים שלנו. זה הולך להיות משחק טוב והמטרה שלנו היא לנצח אותו ולקחת פה את הנקודות".

 

בצידו השני של המגרש, תחכה לצעירי אום אל פאחם קבוצה פחות אופטימית אחווה ריינה. הקבוצה שהשקיעה הקיץ משאבים כלכליים וסגל שחקנים מהטובים בליגה נפרדה בתחילת העונה ממאמן הקבוצה ברוך סער. סער הגיע במקומו של אמיר ראדי שהודיע בקיץ גם כן על עזיבה מאימון הקבוצה.

 

מחמוד בסול, יו"ר אחווה ריינה התייחס לקראת המשחק: "אנחנו מתכוננים כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק. אין הכנות מיוחדות כלשהן. מצד שני זה יהיה משחק קשה. קבוצה טובה, במגרש ביתי עם קהל נפלא. אני לא באמת אופטימי שנצליח להוציא משם נקודות".

 

 

יו"ר אחווה ריינה, מחמוד בסול מצפה למשחק קשה. צילום: חגאג רחאל

 

מה הבדל בין הקבוצות ?


"יש הבדל רציני. יש להם שחקנים טובים יותר, מאמן טוב יותר וספסל טוב יותר. ניצחון שלנו מיליון אחוז לא יהיה שם. אם אני מפסיד 1-0 אני מבסוט".

 

 

שחקני ריינה חוגגים. האם אום אל פאחם יחגגו על חשבונם? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות