סיכום מחזור 2: ליגה ב' צפון ב'

המחזור השני בליגה ב' צפון ב' היה יחסית דליל בכמויות המשחקים עקב דחייה של כמה משחקים, אך כל משחק היה לפנתאון. בטירת הכרמל שתי הקבוצות רשמו ניצחון ביתי, בית שאן על הגל עם ניצחון שני ובני מוסמוס רושמים תיקו שני ברציפות.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 18-09-2022
  • 09:50

הפועל טירת הכרמל – הפועל סנדרלה גלבוע 0-1

בטירת הכרמל חוגגים ניצחון ראשון העונה משער של גיא אהוד בדקה ה- 71'. שחקני גלבוע, נחלו את הפסדם הראשון העונה וינסו לחגוג ניצחון במחזור הבא. בשבוע הבא, טירת הכרמל יארחו את איכסל וגלבוע יתארחו בבני פרדיס.

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בני ערערה 1-3

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל חוגגים את ניצחונם הראשון העונה כשגל חסאן מבקיע צמד, לאחר שער של אור שלייזינגר. בבני ערערה אחמד ג'ברין צימק את התוצאה עם שער משלו, אך זה לא הספיק בכדי להשיג נקודות.

מאור סיסו - רושם ניצחון ליגה ראשון העונה (צילום: אבי רביבו)

 

איחוד בני כפר קרע – מ.ס. פרדס חנה כרכור 1-3

שחקני כפר קרע חוגגים ניצחון ראשון העונה עם שלישייה לרשת של פרדס חנה. האורחים מפרדס חנה נחלו את הפסדתם הראשון העונה וינסו לחזור להשיג נקודות במחזור הבא. בשבוע הבא, כפר קרע יארחו את שחקני אום אל פאחם החזקים ופרדס חנה יתארחו במוסמוס.

 

הפועל בית שאן – הפועל בני פרדיס 0-1

שחקני בית שאן חוגגים ניצחון שני העונה וכעת הם מושלמים עם שני ניצחונות משני משחקים ומצליחים לעזור את שחקני פרדיס. בפרדיס נחלו הפסד ראשון העונה לאחר ניצחון על חיפה בשבוע שעבר. במחזור הבא, בית שאן יתארחו בנווה שאנן ובני פרדיס יארחו את שחקני גלבוע.

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מכבי אחי איכסל – הפועל בני מוסמוס 1-1

מכבי איכסל משיגים נקודה ראשונה העונה בזכות תוצאות התיקו נגד בני מוסמוס. שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס, רושמים תוצאות תיקו שניה העונה ומקווים לחגוג בשבוע הבא את הניצחון הראשון. במחזור הבא, איכסל יתארחו בטירת הכרמל ומוסמוס יארחו את פרדס חנה כרכור

שחקני בני מוסמוס - רושמים תיקו נוסף (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות