שי אבקסיס: "המטרה היא לנסות להתברג בפלייאוף"

המאמן של נחלת יהודה, דיבר על השאיפות לעונה הקרובה, על בניית הקבוצה ועל היריבות בליגה ואומר:"נחלת יהודה זה מועדון עם מסורת ואנחנו נעשה הכל כדי להחזיר את המועדון לגדולתו".

  • על ידי: אורי רודיק
  • 21-09-2022
  • 08:56

שי אבקסיס, מאמן נחלת יהודה, קבוצה שהייתה פעם חברת קבע בליגה א’ והיום משחקת בליגה ג. הקבוצה שואפת להתברג בפלייאוף ולהחזיר את המועדון לימים עברו.שי הגיע כדי לדבר איתנו, הוא מאמן כבר עשור מתוכם 5 שנים בקבוצות בוגרים כמו הפועל רמלה, שהביא אותה עונה קודמת לפלייאוף העלייה וגם קרית עקרון שהביא אותה לפלייאוף לפני שנתיים.
 
שי, איך הקבוצה נבנתה השנה?
״השנה הקבוצה שלנו מתבססת על אנשים טובים עם חדר הלבשה חזק מאוד ומבוססת גם על שחקני בית מעולים. אני מאמין שננסה ונצליח לעשות את הכי טוב שנוכל״.

 

מה המטרות של הקבוצה העונה?
״העונה המטרות של נחלת זה לממש את הפוטנציאל הטמון בקבוצה ולנסות להתברג בפלייאוף ולעשות עונה טובה עם ניצחונות יפים וכדורגל מהנה״.

המאמן דיבר על הליגה העונה: ״העונה הליגה תהיה מאוד חזקה ושוויונית עם קבוצות נהדרות. יש את ביתר יבנה המצוינת, את מ.ס רמלה שירדה ליגה, את ביתר גדרה וקריית עקרון שבנו קבוצות מעולות. מחכה שתתחיל העונה, בטוח שהיא תהיה נהדרת״.

 

נחלת הייתה קבוצה בליגה א מהחזקות בליגה א, האם נראה את נחלת בעתיד הקרוב בליגה א'?
״נחלת יהודה זה מועדון עם מסורת רבת שנים ואנחנו מנסים לעשות הכל כדי להחזיר את המועדון לימים של פעם ולהתאים את המועדון להיום.
כרגע המחשבה היא להגיע לפלייאוף ומשם יהיה בסדר״.

 

איך התנאים בנחלת?
״אני חושב שהתנאים פה מצוינים כדי להצליח. ההנהלה נותנת שקט וחופש לעבוד, אני עובד בשותף יחד עם יוסי זוהר, עם דורון, והמנהל המקצועי רועי סבג, הכול בתיאום כדי שנחלת תהיה השנה קבוצה אטרקטיבית ובנויה טוב וחזק. המגרש מעולה ואיכותי. את הקהל אמנם עוד לא הרגשתי, אבל מאמין שעם הזמן ועם התוצאות, גם זה יגיע״.

שי אבוקסיס, יחזיר את נחלת יהודה לגדולתו? צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות