סיכום מחזור 3: ליגה ב' צפון ב'

המחזור השלישי בליגה ב' צפון ב' הסתיים ואיתו המון משחקים מעולים. בני מוסמוס רושמים ניצחון ראשון העונה, בכפר קרע רושמים ניצחון חשוב על שחקני אום אל פאחם החזקים ובין בית שאן לנווה שאנן כל קבוצה לקחה נקודה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 25-09-2022
  • 09:19

 

הפועל טירת הכרמל – מכבי אחי איכסל 1-1

שחקני טירת הכרמל רושמים את תוצאת התיקו הראשונה שלהם העונה ומוסיפים עוד נקודה לאוסף. עבור האורחים מאיכסל זה היה התיקו השני שלהם העונה והם עדין לא מצליחים למצוא את הניצחון הראשון. בשורות טירת הכרמל המבקיע הוא עידן אליאס ובשורות איכסל זה מתן נחמני.

 

אחווה ריינה – מ.ס. טירת הכרמל 2-0

שחקני ריינה אירחו את שחקני טירת הכרמל וקיוו לקחת פה נקודות, אך לחבורתו של מאור סיסו היו תכניות אחרות לחלוטין. בדקה ה- 42, סמוך להפסקת המחצית שלמה בן עשור העלה את האורחים ליתרון עם השער הראשון. 16 דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה אופק בנטלולה הבקיע את השני ליתרון שממנו המארחים כבר לא הצליחו לחזור.

 

 

מוחמד בסול, פתיחת עונה מאכזבת לאחווה ריינה. צילום: חגאג רחאל

 

מכבי נווה שאנן – הפועל בית שאן 1-1

שחקני נווה שאנן קיוו לחגוג ניצחון על חשבון שחקני בית שאן, אך זה לא קרה. לואיס זומה מבית שאן הבקיע את השער הראשון בדקה ה- 48 כשהוא מדייק מהנקודה הלבנה ובן מלכה מנווה שאנן השווה את התוצאה ממש בדקות הסיום.

שחקני שתי הקבוצות בתחילת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

הפועל בני מוסמוס – מ.ס. פרדס חנה כרכור 1-2

שחקניו של נסים אגרביה ממוסמוס מצליחים להשיג את הניצחון הראשון העונה, על חשבון שחקני פרדס חנה כרכור. תחילה האורחים מפרדס חנה עלו ליתרון מהיר לאחר 8 דקות של כדורגל מרגלו של אסף אטיאס, אך המארחים התעשטו והפכו את התוצאה משערים של מחמוד אגרביה ואמין מחאג'נה שמשאירים בכפר את שלושת הנקודות.

 

איחוד בני באקה – בית"ר חיפה 1-1

שחקני בני באקה רושמים את התיקו השני שלהם העונה ומתמקמים במקום הרביעי בטבלה. האורחים מחיפה קיוו להשיג את הניצחון הראשון שלהם העונה, אך זה לא קרה והם רושמים תיקו שני ואוספים את נקודתם השניה העונה. בשורות באקה המבקיע הוא נור גנאים ובשורות חיפה זה אור חודדה.

 

איחוד בני כפר קרע – צעירי אום אל פאחם 2-3

שחקני כפר קרע רושמים את ניצחונם השני העונה ועולים לצמרת הטבלה. עבור האורחים מאום אל פאחם זאת הייתה הפתעה והם ספגו את ההפסד הראשון שלהם העונה. במחזור הבא, כפר קרע יתארחו אצל מ.ס. טירת הכרמל וצעירי אום אל פאחם אצל פרדס חנה כרכור.

 

הפועל בני ערערה – מכבי אחווה פרדיס 1-3

שחקני בני ערערה רושמים את ניצחונם הראשון העונה ומטפסים קצת מתחתית הטבלה. עבור שחקני פרדיס, זה היה ההפסד השלישי העונה והקבוצה עדין לא הצליחה לצבור אף נקודה. במחזור הבא, ערערה יתארחו בבית"ר חיפה ופרדיס יארחו את אחווה ריינה

 

הפועל בני פרדיס – עירוני סנדרלה גלבוע 3-2

שחקני פרדיס אירחו את גלבוע למשחק שסגר את המחזור במוצאי השבת. לאחר 90 דקות של כדורגל ומבול של שערים, שחקני גלבוע רושמים את ניצחונם הראשון העונה ופרדיס את ההפסד השני. בזכות הניצחון האורחים עולים במעלה הטבלה ולזכותם כבר 4 נקודות. שחקני פרדיס אמנם עם הפסד שני, אך הם במרכז הטבלה וכרגע כל ניצחון יכול להטיס כל קבוצה מעלה. במחזור הבא, פרדיס יתארחו באיכסל וגלבוע יארחו את נווה שאנן.

 

 

שחקני בני מוסמוס חגגו ניצחון ראשון (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות