סיכום מחזור 5: ליגה ב' צפון ב'

המחזור החמישי בליגה ב' צפון ב' הביא לנו משחקים לפנתאון עם מבול של שערים. גלבוע ניצחו בבית את בני באקה, בני מוסמוס רושמים ניצחון חוץ נוסף ועולים על הגל ונווה שאנן חוטפים בבית שלישייה מאיכסל. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 10-10-2022
  • 11:12

עירוני סנדרלה גלבוע – איחוד בני באקה 1-2

שחקני גלבוע רושמים ניצחון ביתי לאחר צמד שערים לרשת של בני באקה. האורחים מבאקה, מצליחים להבקיע שער בודד ולשמור על הכבוד גם במשחק חוץ קשה. בשורות גלבוע הבקיעו מוחמד זואבי ואחמד זיאדת. בשורות באקה המבקיע הוא נור גנאים.

 

הפועל בני פרדיס – הפועל בני מוסמוס 1-0

שחקני בני פרדיס חשבו שיצליחו לקחת נקודות על חשבון שחקניו של ניסים אגרביה ממוסמוס שרושמים כבר ניצחון שלישי ברציפות. האורחים מהכפר הקטן בוואדי ערה בכושר שיא ולא ניתנים לעצירה. באסל בדארנה ידע לשים את הרגל במקום הנכון בדקה ה- 26 ולהביא את הגרוש ללירה שמביא להם שלוש נקודות מאוד חשובות.

בני מוסמוס - בלתי ניתנים לעצירה (צילום: דוברות בני מוסמוס)

 

מכבי נווה שאנן – מכבי אחי איכסל 3-0

שחקני נווה שאנן קיוו לרשום ניצחון ביתי על שחקני איכסל, אך לאורחים היו תכניות שונות לחלוטין. במחצית הראשונה היה שקט כמו בספריה ואף קבוצה לה הצליחה לייצר משהו מעניין ובמחצית השנייה האורחים מאיכסל התעוררו. אחמד מחאג'נה הבקיע את השער הראשון בדקה ה- 56, רבע שעה לאחר מכן מג'ד אועודה את השער השני ובתוספת הזמן, מוראד דראושה את השער השלישי.

 

צעירי אום אל פאחם – מ.ס. טירת הכרמל 0-1

שחקני אום אל פאחם רושמים ניצחון נוסף לרזומה ומערערים את שחקני טירת הכרמל שנחלו הפסד לאחר רצף של ניצחונות. האורחים מטירת הכרמל רשמו רצף ניצחונות שהרימו להם יפה את המורל ובאום אל פאחם, זה לא עניין אף אחד. עומר אלעאל הבקיע בדקה ה – 26 את שער היתרון שממנו, האורחים לא הצליחו לחזור.

 

איחוד בני כפר קרע – מכבי אחווה פרדיס 1-6

שחקני כפר קרע מתפוצצים על שחקני פרדיס עם מבול של שישה שערים. יונתן שגיב כיכב עם צמד והוביל את קבוצתו לניצחון ענק. האורחים מפרדיס ניסו לחזור למשחק ולשמור על הכבוד, אך זה לא היה משחק שווה כוחות כלל.

שחקני כפר קרע - חוגגים ניצחון גדול (צילום: דוברות כפר קרע)

 

הפועל טירת הכרמל – מ.ס. פרדס חנה כרכור 0-3

שחקני טירת הכרמל חוזרים לנצח ובגדול. שחקניו של עומרי ביטון רושמים ניצחון גדול על שחקני פרדס חנה ואוספים שלוש נקודות סופר חשובות להמשך הדרך. איתן יואש הבקיע את השער הראשון, בני סימן טוב את השני ואופק גנון את השלישי. האורחים מפרדס חנה רושמים הפסד חוץ והם ישמחו לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

הפועל בני ערערה – הפועל בית שאן 1-0

שחקני בית שאן התארחו בערערה במוצא"ש האחרון, למשחק שסגר לנו את המחזור. האורחים, עלו ליתרון בדקה ה- 20 משער של לואיס זומה המוכשר, שממנו, המארחים לא הצליחו לחזור למשחק. בערערה, רושמים את ההפסד הרביעי העונה לאחר חמישה מחזורים ומקווים למצוא את הניצחון במשחק הבא. אצל האורחים מבית שאן, העונה התחילה נהדר ומקווים להמשיך בכיוון הזה בכדי להתקדם טוב בליגה הסדירה.

 

 

 

הכוכבים של בית שאן, חוגגים ניצחון חוץ גדול. צילום: דוברות הפועל בית שאן

הוסף תגובה
תגובות