סיכום מחזור 6: ליגה ב' צפון ב'

המחזור השישי בליגה ב' צפון ב' העיף אותנו באוויר עם המון שערים מרהיבים והפתעות. מ.ס. טירת הכרמל חוזרים לנצח ובגדול עם שלישייה בפרדס חנה. הפועל בית שאן חוגגים על חשבון בני ריינה שכנראה סיימה את העונה וכפר קרע מבקיעים רביעייה בחיפה. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-10-2022
  • 09:12

מכבי אחווה פרדיס – צעירי אום אל פאחם 1-0

שחקני פרדיס אירחו את שחקני אום אל פאחם החזקים וקיוו לפחות להשיג נקודה אחת במשחק. האורחים מאום אל פאחם באו עייפים מהחג והצליחו להשיג את הנקודות בשן ועין, עם שער של עומר אלעאל סמוך לשריקת הסיום. בפרדיס מאוכזבים מהתוצאה, אך יכולים לתפוח לעצמם על השכם על ההתמודדות מול קבוצה מהחזקות בליגה.

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור / מ.ס. טירת הכרמל 3-0

שחקני פרדס חנה כרכור אירחו את הקבוצה החזקה מטירת הכרמל וקיוו להצליח לגנוב איזה נקודה. שחקניו של מאור סיסו, מטירת הכרמל לא באו לחלק מתנות והבקיעו שלושה שערים שהקנו להם שלוש נקודות. במחזור הבא, שחקני פרדס חנה יתארחו בפרדיס ושחקני טירת הכרמל יארחו את אחווה פרדיס.

מאור סיסו - רושם ניצחון חוץ חשוב (צילום: אבי רביבו)

 

עירוני סנדרלה גלבוע – הפועל בני ערערה 3-1

האורחים מערערה באו חדים למפגש עם שחקני גלבוע ורשמו ניצחון חוץ יפה. המארחים, קיוו לתת את הכל ולהצליח לקחת נקודות, אך לאורחים היו כמה הפתעות. האורחים פתחו את המשחק עם מבול של שערים וכבר להפסקת המחצית הם ירדו ביתרון 3-0. 4 דקות במחצית השנייה כבר המארחים צימקו ל 3-1 וחשבו להצליח לחזור למשחק, אך הגנת הברזל מערערה לא אפשרה זאת.

 

הפועל בני מוסמוס – מכבי נווה שאנן 0-1

שחקני בני מוסמוס בכושר שיא! שחקניו של ניסים אגרביה רושמים ניצחון נהדר נגד האורחים מנווה שאנן שלא מוצאים את עצמם בליגה השנה. במוסמוס חגגו את הניצחון הרביעי העונה ואין ספק שעם האוכל בא התיאבון, כשהקבוצה רושמת רצף יפה של ניצחונות. בנווה שאנן הדברים פחות הולכים וכדאי לאייל הלטמן, מאמן הקבוצה לעשות חושבים ומהר.

 

הפועל בית שאן – אחווה ריינה 2-4

שחקני בית שאן חוגגים ניצחון ענק, אין ספק שחג הסוכות עשה להם טוב והביא להם אנרגיות נהדרות. שלו אובניש חגג עם שלושער משלו ואדיר דיין הוסיף שער עמוק בתוספת הזמן. האורחים מריינה כבר לא יודעים איך להתמודד עם רצף ההפסדים ונכון לכתיבת שורות אלה, מוחמד בסול, בעל הבית של ריינה הודיע על הפסקת פעילות הקבוצה.

שחקני שתי הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

בית"ר חיפה – איחוד בני כפר קרע 4-0

שחקני כפר קרע באו חמים למשחק בחיפה והתוצאה מדברת בעד עצמה. אושרי טוויל ועובדיה טאהא הבקיעו צמד שערים כל אחד והביאו לקבוצתם את שלושת הנקודות. בחיפה, הדברים לא כל כך הולכים העונה בלשון המעטה וכדאי מאוד להתעורר ולראות איך מרימים חזרה את הקבוצה שרק בשנה שעברה הראתה לנו שבעיר הזאת יש גם כדורגל נהדר בליגות שלנו ולא רק בליגת האלופות.

 

מכבי אחי איכסל – איחוד בני באקה 1-2

שחקני איכסל רושמים ניצחון נוסף לרזומה שעוזר להם להתקדם במעלה הטבלה. עבור שחקני באקה, זה היה ההפסד השלישי העונה ובקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא. במשחק הבא, איכסל יתארחו בערערה ובני באקה יארחו את בני מוסמוס.

 

הפועל טירת הכרמל – הפועל בני פרדיס 0-0

בטירת הכרמל קיוו לקחת לאורחים מפרדיס את הנקודות, אך משחק לא מדהים עם פספוס של כמה מצבים נהדרים הותיר נקודה לכל קבוצה. עבור האורחים מפרדיס, שמחים שלא ספגו הפסד בטירת הכרמל, ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

שחקני בני מוסמוס - בלתי ניתנים לעצירה (צילום: דוברות בני מוסמוס)

הוסף תגובה
תגובות