יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 9 - ליגות ב' צפון

המחזור התשיעי בליגות ב' צפון מגיע אלינו ואיתו משחקים קשוחים ביותר. לדעתי, כרמיאל הולכים לחגוג ניצחון ביתי על בני כאבול, צפת יחטפו בעראבה ונווה שאנן המתפרקים לא יצליחו להתמודד נגד פרדס חנה כרכור. מה לגבי שאר המשחקים ? הכל בתחזיח שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 30-10-2022
  • 05:58

ליגה ב' צפון א'

 

 

הפועל עירוני כרמיאל – עירוני בני כאבול (שני, 20:00, כרמיאל)

שחקני כרמיאל מגיעים לאחר ניצחון על צפת, כשהחליפו ביתיות ושיחקו במגרש הביתי. יובל שבתאי כובש בדקה ה-90 את שער הניצחון וגונב את ההצגה. האורחים מכאבול מגיעים לאחר הפסד ביתי ליפיע וינסו להתאושש נגד הקבוצה החזקה בליגה. אני מהמר פה על ניצחון ביתי.
 

שחקני כרמיאל - רוצים לחגוג ניצחון נוסף (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

הפועל עירוני עראבה – הפועל עירוני צפת (שני, 14:30, נחף)

שחקני עראבה מגיעים לאחר הפסד חוץ לבני בענה וצפת לאחר הפסד כואב לכרמיאל עם שער בתוספת הזמן. בצפת יש תקופה נוראית ואני חושב שהמארחים ינצלו את זה וינצחו את המשחק.

 

מ.כ. שפרעם – בית"ר נהריה (שני, 14:00, שפרעם)

שחקני שפרעם מגיעים לאחר תיקו נגד שחקני עכו החזקים והאורחים מנהריה לאחר הפסד לקריית ים מוליכי הטבלה. אין ספק שהמארחים כמה רמות מעל ואני בטוח שהם ייקחו פה שלוש נקודות.

 

אחווה כפר מנדא – אחי עכו (שני, 14:30, כפר מנדא)

שחקני כפר מנדא במשבר רציני והם מגיעים לאחר התפרקות נגד צעירי טמרה ועזיבת שוער הקבוצה. מצד שני, האורחים מעכו מתים לחזור למסלול הניצחונות לאחר תיקו נגד שפרעם במחזור הקודם. אני בטוח שהאורחים ינצחו את המשחק ללא קשיים.

 

שחקני עכו - רוצים לקחת 3 נקודות (צילום: חגאג רחאל)

 

מ.ס. בני ממב"ע – מ.כ. צעירי טמרה (שני, 20:30, קריית שמונה)

שחקניו של ווג'די קיש מגיעים לאחר הפסד חוץ לג'דידה מכר והאורחים מטמרה, מגיעים לאחר שהשפילו את כפר מנדא עם שמונה שערים בשבוע שעבר. האורחים באים בכושר שיא ואני חושב שהם ייקחו פה את הנקודות.

 

מ.ס. רובי שפירא – מכבי בני ג'דידה מכר (שני, 17:00, בית נגלר)

שחקני רובי שפירא מגיעים לאחר תיקו נגד שחקני שעב ושמחים לאסוף נקודה לאוסף. האורחים מג'דידה מכר מגיעים לאחר ניצחון ביתי נגד בני ממב"ע. אין ספק שלאורחים יש סגל עמוק יותר וכשרוני יותר, אני מריח פה ניצחון חוץ קליל.

 

מכבי עירוני יפיע – מכבי אחווה שעב (שני, 14:30, יפיע)

שחקני של איימן חטיב מיפיע מגיעים לאחר ניצחון גדול על בני כאבול. האורחים משעב, שחקניו של אחמד חולאד, מגיעים לאחר תיקו מול רובי שפירא. שתי הקבוצות רוצות לקחת שלוש נקודות חשובות מהמשחק הזה. לדעתי, המארחים ישמרו על הבית וינצחו את המשחק.

 

שחקני יפיע - מתכוננים למשחק חוץ קשוח (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

מ.ס. קריית ים – הפועל בני בענה (שני, 19:00, קריית ים)

שחקניו המוכשרים של אורן פלאש מגיעים לאחר ניצחון חוץ בנהריה. שחקני בני בענה, ניצחו בשבוע שעבר את עראבה, אך לא בטוח שהם יצליחו להתמודד נגד מוליכת הטבלה. אני בטוח שנראה פה ניצחון ביתי של קריית ים ובגדול.

 

 

ליגה ב' צפון ב'

 

מכבי נווה שאנן – מ.ס. פרדס חנה כרכור (שני, 20:30, בית נגלר)

מכבי נווה שאנן המפורקת מגיעה לאחר הפסד לבני פרדיס ומאמן חדש/ישן כשאיילל הלטמן שם את המפתחות לאחר ההפסד האחרון. שחקני פרדס חנה כרכור מגיעים לאחר תיקו 1-1 נגד אחווה פרדיס. לדעתי, האורחים ינצחו את המומנטום וינצחו את המשחק.

 

הפועל בני ערערה – הפועל טירת הכרמל (שני, 18:15, כפר ג'ת)

שחקני בני ערערה מגיעים לאחר הפסד גדול לבני מוסמוס החזקים. האורחים מטירת הכרמל ניצחו את בני באקה בשבוע שעבר עם שערים נפלאים של סימן טוב האגדי. לדעתי, האורחים חזקים יותר והם ינצחו את המשחק.

 

שחקניו של עומרי ביטון מטירת הכרמל - ישיגו ניצחון חוץ? (צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל)

 

איחוד בני כפר קרע – מכבי אחי איכסל (שני, 14:30, כפר קרע)

איחוד בני קרע החזקים מגיעים לאחר ניצחון על גלבוע במחזור הקודם. שחקני איכסל חגגו ניצחון ביתי על אחווה ריינה המתפרקים. אין ספק שזה יהיה משחק איכותי ומותח, שלדעתי בסופו ידם של כפר קרע יהיו על העליונה והם ייקחו את הנקודות.

 

מ.ס. טירת הכרמל – הפועל בית שאן (שני, 14:45, טירת הכרמל)

שחקניו של מאור סיסו מטירת הכרמל מגיעים לאחר תיקו נגד שחקני חיפה. האורחים מבית שאן מגיעים לאחר הפסד לאום אל פאחם החזקים וישמחו לחזור למסלול הניצחונות ומהר. הקבוצות שוות כוחות לדעתי, לכן אני מהמר פה על תוצאת תיקו.

 

שחקני בית שאן - ייקחו נקודות מטירת הכרמל? (צילום: דוברות הפועל בית שאן)

 

מכבי אחווה פרדיס – בית"ר חיפה (שני, 21:15, כפר ג'ת)

שתי הקבוצות השיגו נקודה אחת בשבוע שעבר עם תוצאות תיקו: שחקני פרדיס עם תיקו 1-1 מגד פרדס חנה כרכור בשבוע שעבר והאורחים מחיפה עם 2-2 נגד מ.ס. טירת הכרמל. הקבוצות ברמות דומות מאוד, אני חושב שיהיה פה תיקו נוסף.

 

 

 

יונתן ורטיקובסקי בתחזית למחזור התשיעי - ליגות ב' צפון צילום: עינה קפלן

הוסף תגובה
תגובות