"אנחנו מתכוננים למשחק נגד ערערה במלוא הרצינות והאחריות"

כך אמר עומרי ביטון, מאמנה של הפועל טירת הכרמל מליגה ב' צפון ב' לקראת המשחק נגד ערערה ביום שני הקרוב. אמנם, טירת הכרמל יפגשו קבוצת מתחתית הטבלה עם ניצחון אחד בודד, אך ביום טוב הכל יכול להשתנות.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 27-10-2022
  • 07:48

בהפועל טירת הכרמל פתחו את העונה בצורה לא מדהימה, אך אט אט שחקניו של עומרי ביטון החלו לצבור ניצחונות ונקודות. לאחר שמונה מחזורים, הקבוצה עם ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. במחזור הקרוב, יפגשו שחקני טירת הכרמל את בני ערערה, מתחתית הטבלה. שאלנו את עומרי ביטון כמה שאלות לקראת המשחק..

 

עומרי, איך אתם מתכוננים למשחק ?

 

"אנחנו מתכוננים למשחק נגד ערערה במלוא הרצינות והאחריות, כמו לכל משחק אחר. הסגל של ערערה  איכותי, עם המון שחקנים מנוסים והם חייבים את הנקודות. מנגד, אנחנו רוצים להמשיך בתקופה הטובה שאנחנו נמצאים בה ולצבור כמה שיותר נקודות".

 

האם צפוי חיזוק, או שזה הסגל שתרוץ איתו עד הסוף ?   

              

"המצב שחוותה השנה הפועל טירת הכרמל הוא לא פשוט בכלל, זו אולי השנה הקשה מאז שהקבוצה הוקמה. ההנהלה פה עושה ימים כלילות שנוכל להתקיים באופן המקצועני ביותר ועל כך מגיע להם שאפו גדול. אנחנו עדיין ללא שום תמיכה מהעירייה, דבר שאני מקווה שייפתר בקרוב עבור ההנהלה, עבור הקהל שאוהב את הקבוצה וכמובן עבור הצוות והשחקנים. ככה שאין מה לדבר על חיזוק, ההיפך לצערי, עקב המצב גם נאלצנו לוותר השבוע על שני שחקנים חשובים מהסגל שלנו".

 

שחקני טירת הכרמל - מיועדים לרוץ יחד עד סוף העונה צילום: דוברות הפועל טירת הכרמל

 

מה מטרות הקבוצה העונה ?  

 

"השיחות ביני לבין המועדון היו שטירת הכרמל עוד הייתה באופציה להיכנס לליגה א׳ במקום טמרה ,לבסוף כמובן נשארנו בליגה ב׳ ובנוסף נוצר כל המצב הקיים מול העירייה שהוריד את התקציב משמעותית. המטרות שלי ברורות לבוא כל שבוע במטרה לנצח, לשחק כדורגל חיובי, מהנה והתקפי. המטרה הקבוצתית היא לעשות עונה שקטה, רחוקה ממאבקי תחתית, לתת במה לשחקני בית צעירים ומוכשרים שכבר הפכו מתחילת שנה לגורם משמעותי בקבוצה, בנוסף לותיקים המדהימים שכבר רצים שנים עם הקבוצה. בפאן האישי חשוב לי לציין שאני נהנה בהפועל טירת הכרמל זה מקום עם אנשים חמים וטובים ,שכיף לעבוד בו".

 

אחרי שנתיים בליגה א', אתה לא רוצה לחזור לשם ?

 

"כן אני שייך לליגה א׳ וכמו שציינתי רציתי גם להיות שם השנה עם הפועל טירת הכרמל, שזה לצערי לא יצא לפועל בסוף. אני שלם ב 100% עם ההגעה שלי להפועל טירת הכרמל, אני מאמן צעיר מאוד שצובר עוד ניסיון ומשתפשף ובעזרת השם אני יחזור חזק יותר ובשל יותר".

עומרי ביטון - רוצה להגיע רחוק עם טירת הכרמל צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגדל העמק (יוחאי 27-10-2022, 07:57)
    מספר 1 אח יקר אתה תגייע לליגת העל אמן!
  2. מאמן שמצליח בכול מקום נותן את הלב והנשמה מס 1 (כול הכבוד 27-10-2022, 22:21)