"יש לנו את הכלים לנצח כל קבוצה"

כל אמר חוסיין עליאן, מאמן מ.כ. שפרעם לקראת המשחק נגד עכו ביום שישי. משחק חם מאוד מחכה לנו במגרש הכדורגל בשפרעם. אחי עכו מגיעים להתארח בשפרעם לאחר הפסד בשבוע שעבר והמארחים מגיעים לאחר כמה משחקים ללא ניצחון. איזה קבוצה תיקח את הנקודות?

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 15-02-2023
  • 09:30

ביום שישי מחכה משחק חם מאוד במגרש הכדורגל שבשפרעם. זה הולך להיות משחק בין שתי קבוצות שחייבות נקודות בשביל להתקדם בטבלה ולהיצמד לחלק העליון. שחקניו של חוסיין עליאן משפרעם מגיעים לאחר כמה הפסדים ורוצים את הנקודות והכוכבים של מהדי וואקד מעכו שהפסידו בשבוע שעבר לא מתכוונים לוותר על אף כדור.

 

שניכם מגיעים לאחר הפסד, איך האווירה בקבוצה?

 

מהדי וואקד, מאמן עכו: "האמת שאנחנו מגיעים לאחר הפסד כואב מאוד. אמנם זה היה נגד קריית ים החזקים, אבל אצלנו בבית זה לא היה אמור להיראות ככה. האווירה רגועה, אנחנו עם אופי חזק והראנו זאת במשך כל העונה. אנחנו יודעים לצאת ממצבים כאלה וזה מה שמאפיין אותנו".

 

חוסיין עליאן, מאמן מ.כ שפרעם: "היו לנו שלושה שחקני מפתח פצועים. האווירה מצוינת בקבוצה ואנחנו מתכוננים למשחק במלוא הרצינות".

שחקני עכו - יחגגו ניצחון? (צילום: חגאג רחאל)

 

הקבוצה היריבה חייבת את הניצחון כדי להישאר בצמרת, אתם מוכנים למשחק ?

 

עליאן: "לעכו יש את המטרות שלהם ולנו את המטרות שלנו. המשחק פתוח ותהיה הכנה טובה למשחק".

 

וואקד: "שפרעם אמנם חייבים את הניצחון, אבל גם אנחנו חייבים כדי לא לאבד גובה במאבקי הפליאוף. אנחנו מוכנים, יש לי סגל כמעט מלא למעט שחקן אחד שהוא פצוע. בנוסף,  גם התחזקנו בשני שחקנים סופר משמעותיים: אחמד שולי בעמדת השוער ואייהם בדאח שהגיע אלינו מליגה לאומית ועם עבר מאוד עשיר בליגה לאמית וליגה א' ".

 

מה המפתחות לניצחון ?

 

וואקד: "המפתחות הם לחזור לעקרונות שלנו, לשלוט בכדור. אנחנו קבוצה שמחזיקה את הכדור בכל שלבי המשחק ולשמור על שער נקי, זה הכי חשוב כי אנחנו כבר כמה משחקים לא שומרים על שער נקי, ולהיות גוף אחד, ללחוץ את היריבה בחלק שלה . מצפה לנו משחק סופר קשה אבל נבוא לקחת את הנקודות ולהמשיך הלאה".

 

עליאן: "זה משחק בית ויש לנו את כל הכלים לנצח כל קבוצה. משחק פתוח ונעשה את העבודה שלנו".

שחקני שפרעם - ייקחו שלוש נקודות? (צילום: פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצת ביטים חבל על הזמן (מאוקלי 15-02-2023, 21:29)
    הרבה שערים מובקעים במשחקיכם