סיכום מחזור 23: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' רושמים עוד מחזור פנטסטי. טמרה מנצחים את כפר מנדא בחוץ, כרמיאל לא מתקשים נגד צפת ושפרעם מפתיעים את אחי עכו. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-02-2023
  • 10:05

אחווה כפר מנדא – מ.כ. צעירי טמרה 4-2

שחקניו של מוסא דיאב מטמרה ממשיכים לשמור על חיוביות ורושמים ניצחון חוץ חשוב. שחקני כפר מנדא עשו הכל, אך הבדלי הרמות בין הקבוצות בא לידי ביטוי. בשורות המארחים המבקיעים היו יאסר אבו נאסר ומוחמד יונס. בשורות האורחים המבקיעים היו אחמד דיאב, היימן חיג'אזי, אחמד עמאר ומוחמד סובח.

 

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני כרמיאל 2-0

שחקני כרמיאל החזקים חוזרים למסלול הניצחונות לאחר הפסד לבני בענה בשבוע שעבר. אליהו דרעי כבש את השער הראשון מבעיטת עונשין מ- 11 מטרים ואלמוג בויים הבקיע את השער השני. בצפת, שחקניו של משה ריי יורדים למקום השני למטה, וחייבים להשיג נקודות בשביל להבטיח הישארות בליגה.

 

שחקני כרמיאל - יודעים את העבודה (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

מ.ס. רובי שפירא – מכבי אחווה שעב 0-1

ברובי שפירא רושמים ניצחון שמקפיץ את הקבוצה בטבלה ונותן אוויר לנשימה. עדן סימו הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה השמינית ומלבדו אף אחד לא הצליח להכניס את הכדור לרשת. שחקני שעב נועלים את הטבלה וחייבים נקודות כדי לברוח משם.

 

מ.ס. קריית ים – בית"ר נהריה 0-2

שחקני קריית ים רושמים ניצחון ביתי עם שני שערים נהדרים. האורחים מנהריה הגיעו בתקופה טובה וקיוו להצליח להתמודד עם שחקניו של אורן פלאש, אך הפעם זה לא צלח.

 

מכבי עירוני יפיע – עירוני בני כאבול 1-1

שחקניו של רמי אבולעילה מיפיע לוקחים נקודה וממשיכים הלאה, לאחר אכזבה כשספגו שער בדקה ה- 89. המארחים עלו ראשונים ליתרון משער של פארס מרג'יה בדקה ה- 48. עלי עוסמאן מכאבול הבקיע את שער השיוויון בדקה ה- 89 והרס למארחים את החגיגה. שתי הקבוצות צריכות נקודות ומקוות לעשות זאת במחזור הבא.

 

מ.כ. שפרעם – אחי עכו 1-2

במשחק צמוד ומותח בין שתי קבוצות נמרצות וחזקות ידיהם של שחקני שפרעם על העליונה ושחקניו של חוסיין עליאן לוקחים שלוש נקודות יקרות. בשורות המארחים עאהד עזאם וחאלד מונדיה כבשו את השערים. בשורות האורחים מוסטפא טאהא כבש את השער המצמק, אך זה לא הספיק לשחקניו של מהדי וואקד לקחת נקודות במשחק הזה.

 

שחקני שפרעם - לקחו שלוש נקודות (צילום: פרטי)

 

מ.ס. בני ממב"ע – מכבי בני ג'דידה מכר 0-0

 

הפועל עירוני עראבה – הפועל בני בענה 2-1

הספסל ביפיע - לא הצליחו לעזור לחבריהם על המגרש להביא שלוש נקודות (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיקה דחופה וויצמן יער (אחד שהיה 19-02-2023, 10:18)
    כאחד שהיה במשחק בקרית ים לנהריה הגיע פנדל ב1000 אחוז השופט ראה והתעלם שרק פאולים לטובת קרית ים שלא היו ואפילו הביא תשריקה לפנדל מהבית ראו בבירור שלא היה יד ובטוח לא היה פאול לפני הבעיטה חופשית נהריה עמדו יפה וקרית ים התקשו מאוד שנעזרו בשיפוט ההזוי שפועל לטובתם כבר הרבה מחזורים קרית ים שיחקו אגרסחבי ומלוכלך כי ראו שהם לא יבקיעו שער אלא אם השופט יעזור להם הגיע הזמן לבדוק את הנושא ואת זה שמשפיע על השופטים בקרית ים והמבין יבין קרית ים עולים בזכות יכולת ותקציב גבוה אבל הרבה פעמים בעזרת השיפוט