סיכום מחזור 25: ליגה ב' צפון א'

עוד מחזור של הליגה הלוהטת מאחורינו. כרמיאל לא מתקשים לנצח בעראבה, קריית ים דורסים את צפת ורובי שפירא מענישים את טמרה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 05-03-2023
  • 07:55

הפועל עירוני עראבה – הפועל עירוני כרמיאל 3-2

שחקני כרמיאל לא התקשו ורשמו ניצחון חוץ בעראבה עם המשחק הראשון של המחזור. לאחר משחק הפכפך שהמארחים עולים ראשונים ליתרון, שחקני כרמיאל ידעו להציג אופי ולנצח את המשחק. אליהו דרעי בלט עם צמד, שאחד מהשערים הוא שער הניצחון בדקה ה-85.

 

הפועל עירוני צפת – מ.ס. קריית ים 5-0

שחקניו של אורן פלאש לא התקשו אצל המארחים מצפת ורשמו ניצחון מכובד פלוס. מוטי אוחיון בלט עם צמד שערים ובנוסף אליו איתי מגל, מריק שמחייב ונבו מזרחי הצטרפו עם שערים משלהם. שחקניו של משה ריי מצפת עשו הכל בשביל להתמודד, אך הבדלי הרמות במשחק באו לידי ביטוי.

 

שחקני צפת - לא הצליחו לשמור על הכבוד (צילום: יגאל שיש)

 

מ.ס. רובי שפירא – צעירי טמרה 1-2

שחקניו רובי שפירא רושמים ניצחון ביתי גדול על האורחים מטמרה שכנראה הגיעו ללא חמצן. המאחרים עלו ראשונה ליתרון לאחר חמש דקות של כדורגל משער של נסים זאואי. בדקה ה- 71 המארחים השוו משער של אחמד דיאב, אך חמש דקות לפני סיום המשחק, שי אלגרבלי מרובי שפירא ידע לתת את הטון, להבקיע שער סופר חשוב ולהביא לקבוצתו שלוש נקודות.

 

מ.כ. שפרעם – הפועל בני בענה 3-4

לאחר משחק צמוד, הפכפך ומותח, שחקניו של חוסיין עליאן רושמים ניצחון על שחקני בענה ולוקחים שלוש נקודות יקרות. המארחים מבענה עלו ראשונים ליתרון וכמה דקות עם שערים בשני הצדדים הפך את המשחק, אך בסופו של דבר, שער נדיר של עלי חמודה בדקה ה- 91 הביא למארחים את הניצחון.

 

מ.ס. בני ממב"ע – אחי עכו 0-2

שחקניו של ווג'די קיש מצפון רמת הגולן ממשיכים לחגוג. צמד שערים של נאג'י אבו ג'בל מביא למארחים שלוש נקודות יקרות נגד האורחים מעכו. שחקני של מהדי וואקד רושמים משחק נוסף ללא ניצחון ומקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הבא.

 

שחקני בני ממב"ע -רושמים ניצחון אדיר (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

יתר תוצאות המחזור:

 

מכבי עירוני יפיע – מכבי בני ג'דידה מכר 1-1

 

אחווה כפר מנדא – בית"ר  נהריה 0-1

 

שחקני שפרעם - מככבים עם ניצחון סופר חשוב (צילום: דוברות מ.כ. שפרעם)

הוסף תגובה
תגובות