סיכום מחזור 26: ליגה ב' צפון א'

בליגה ב' צפון א' חווינו הסופ"ש מחזור פנטסטי, כשגולת הכותרת הייתה עלייתה של קריית ים לליגה א'. בנוסף לזה, שפרעם ניצחו בצפת, כפר מנדא בבענה ורובי שפירא הצליחה להוציא נקודה בעכו. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 12-03-2023
  • 08:21

הפועל עירוני כרמיאל – מ.ס. קריית ים 2-0

שחקניו של אורן פלאש הגיעו לאיצטדיון העירוני בכרמיאל במטרה של לקחת שלוש נקודות ולהבטיח את עליית הליגה שלהם והם אכן עשו את זה. לאחר 10 דקות של כדורגל ערן לוי העלה את האורחים ליתרון. כמה דקות לאחר מכן, איהאב שאמי הבקיע את השער השני שממנו המארחים מכרמיאל לא הצליחו לחזור. למרות התוצאה, בכרמיאל מרוצים מרוח הלחימה ואיכות הקבוצה.

 

הפועל עירוני צפת – מ.כ. שפרעם 3-0

שחקניו של חוסיין עליאן לא התקשו נגד המארחים מצפת. עסאם עטריה פתח את הסכר עם השער הראשון לאחר 21 דקות של כדורגל ובהמשך מוחמד זידאן הוסיף צמד שערים משלו. המצב של צפת בטבלה לא חגיגה והם מקווים להשיג נקודות במחזור הבא.

 

שחקני שפרעם - רושמים ניצחון יפה בצפת (צילום: דוברות מ.כ. שפרעם)

 

אחי עכו – רובי שפירא חיפה 1-1

עכו מגיעים לאחר שמהדי וואקד מאמן הקבוצה שם את המפתחות ובעל הבית עמד על הקווים. ברובי שפירא קיוו לקחת נקודות ואומרים תודה מכל נקודה שנכנסת לקופה. בשורות עכו המבקיע היה ויאם מוסא ובשורות רובי שפירא זה היה נסים זאואי.

 

הפועל בני בענה – אחווה כפר מנדא 2-0

שחקני כפר מנדא רושמים ניצחון חוץ חשוב בהמשך מאבקם בתחתית הטבלה. המארחים מבענה הפסידו נקודות והם מקווים לחזור בשבוע הבא למסלול הניצחונות. עלי אבו ריא מבענה הבקיע שער עצמי בדקה ה- 58 והשער השני של בענה הובקע ע"י יאסר אבו נאסר, 8 דקות לאחר מכן.

 

רושדי סובח - לא הצליח להביא נקודות השבוע (צילום: מועדון הכדורגל בני סכנין)

 

צעירי טמרה – מכבי עירוני יפיע 3-6

שחקני טמרה לא התקשו נגד האורחים מיפיע ששחררו כמעט את כל הקבוצה והראש שלהם בעונה הבאה. בטמרה ממשיכים להיאבק על כרטיס כניסה לפליאוף וכל נקודה חשובה. במחזור הבא, טמרה יתארחו בשעב ויפיע יתארחו בעכו.

 

מכבי אחווה שעב – מכבי בני ג'דידה מכר 3-1

 

בית"ר נהריה – מ.ס. בני ממב"ע 0-2

שחקני קריית ים - חוגגים ובצדק (התמונה באדיבות דוברות מ.ס. קריית ים)

הוסף תגובה
תגובות