סיכום מחזור 27: ליגה ב' צפון א'

4 מחזורים לסיום הליגה הסדירה כשכל הקבוצות דרוכות זכינו למחזור מהסרטים. יפיע מפתיע את עכו עם ניצחון חוץ, כפר מנדא נועצת מסמר נוסף בארון של צפת וקריית ים לא מרחמת עם שמינייה (!) לרשת של עראבה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-03-2023
  • 09:31

אחי עכו – מכבי עירוני יפיע 3-2

שחקניו של רמי אבולעילה מיפיע מוכיחים מה היא מקצוענות, למרות שהקבוצה עמדה במטרותיה, הם משחקים עד הסוף. ביום חמישי, האורחים מיפיע הגיעו לאיצטדיון בעכו בשביל לשחק כדורגל, ולא בשביל שום דבר אחר. באסל מרג'יה, סעיד חוארי וריאןם שמסי הבקיעו שערים נפלאים והביאו את הניצחון. יוסף אדריאס וויאם מוסא מעכו צימקו את התוצאה, אך זה לא הספיק בשביל לקחת פה נקודות.

 

נביל סרחאן קפטן יפיע ורמי אבולעילה מאמן הקבוצה - מחייכים כמו תמיד (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

אחווה כפר מנדא – הפועל עירוני צפת 2-5

 

שחקני כפר מנדא מנצחים את צפת בגדול ונועצים להם מסמר נוסף בארון כשיהיה להם קשה מאוד לברוח מהירידה לליגה ג'. האורחים מצפת ניסו לעשות ככל שביכולתם, יחסית לסגל הקיים, אך ארבעה שערים של עובדייה אבו שקרה ושער נוסף של יהושע קולקריק נתנו את הטון. ניר ברונפלד, חננאל אברהם ואיתן רפאל ניסו לצמק את התוצאה עם שלושה שערים שלהם, אך זה לא הספיק בשביל לקחת השבוע נקודות.

שחקני צפת - מדשדשים (צילום: יגאל שיש)

 

מ.ס. קריית ים – הפועל עירוני עראבה 1-8

אם לא היה סופ"ש חורפי, שחקניו של אורן פלאש היו חושבים על ללכת לים, אך הגשם הרס להם את התוכניות והם באו לשחק ובגדול. שמונה שערים, החל מהדקה הראשונה של המשחק ועד הדקה ה- 84 הביאו למארחים את הניצחון. בשורות עראבה, טאהא נמארנה הבקיע את השער המצמק בשביל לשמור על הכבוד, אך זה לא הספיק השבוע בשביל לקחת נקודות.

 

מכבי אחווה שעב – מ.כ. צעירי טמרה 2-3

לאחר משחק הפכפך, שחקני שעב לוקחים שלוש נקודות יקרות מהאורחים החזקים מטמרה. המארחים הבקיעו שלושה שערים שכללו צמד של זידאן עמאר ושער נוסף של אחמד אבו אל היגא. בשורות טמרה, המבקיעים היו אחמד עמאר ואחמד דיאב, אך זה לא הספיק בשביל לקחת נקודות.

 

יתר תוצאות המחזור:

 

מ.כ. שפרעם – הפועל עירוני כרמיאל 4-2 (הופסק בדקה ה- 36)

 

מכבי בני ג'דידה מכר – עירוני בני כאבול 0-3

 

מ.ס. בני ממב"ע – הפועל בני בענה 1-1

 

רובי שפירא חיפה – בית"ר נהריה 3-1

ביפיע חוגגים ניצחון גדול (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

הוסף תגובה
תגובות