סיכום מחזור 29: ליגה ב' צפון א'

מחזור אחד לפני סוף העונה הסדירה הגיע ואיתו משחקים מרתקים ומרגשים! ג'דידה מכר התעוררו לחיים וניצחו את עכו בבית, רובי שפירא לא ריחמו על צפת ושעב נתנו בראש לנהריה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-03-2023
  • 08:29

מכבי בני ג'דידה מכר – אחי עכו 2-5

שחקני ג'דידה התעוררו ובאו לשחק ביום שישי האחרון. לאחר שירדו להפסקת המחצית בפיגור 1-0, שלושער של אמיר טרביה ועוד שני שערים של אוסמה שעבן ועאמר שבל הביאו למארחים את ניצחון. סלים ואכד הבקיע לעכו את השער השני במחצית השנייה, אך זה לא הספיק בשביל לקחת פה נקודות.

 

מ.ס. בני ממב"ע – הפועל עירוני כרמיאל 2-1

שחקני כרמיאל רושמים ניצחון נוסף ומתכוננים למשחק נגד רובי שפירא המחזור האחרון. שחקני צפון הגולן באו בשביל להינות לאחר שהבטיחו את הישארותם בליגה. שני שערים של אליהו דרעי ובלאל סבע הביאו לשחקני כרמיאל את הניצחון החשוב. לאחר יתרון 2-0, המארחים צימקו את התוצאה 8 דקות לסיום וקצת הלחיצו, אך שחקני כרמיאל ידעו לסיים את המשחק בניצחון ולקחת פה את הנקודות.

שחקני בני ממב"ע - לא הצליחו להשיג נקודות (צילום: דוברות בני ממב"ע)

 

מכבי אחווה שעב – בית"ר נהריה 0-2

שחקני שעב לא באו לעבודה במחזור, באו לעבוד! שני שערים זריזים של המארחים (עלי עוסמאן בדקה ה- 10 ו- וופיק היבי בדקה ה- 15) הביאו את הניצחון. שחקני נהריה כנראה כבר עייפים משני משחקים בשבוע ולא הצליחו לכבוש אף שער המחזור.

 

מ.ס. רובי שפירא – הפועל עירוני צפת 3-5

שחקני רובי שפירא נותנים הצגה ומביסים את שחקני צפת שצוללים לעבר ליגה ג'. האורחים מצפת עלו ראשונים ליתרון משער של חננאל אברהם בדקה ה- 15, אך מבול של שערים, בעיקר במחצית השנייה לאחר משחק הפכפך הביא למארחים את הניצחון.

 

מכבי עירוני יפיע – הפועל בני בענה 3-2

שחקני בענה רושמים ניצחון חוץ יפה ביפיע ומתכוננים למשחק האחרון בליגה הסדירה. צמד שערים של מקסים תיתי עם שער של מהראן אבו ריא הביאו לאורחים את הניצחון. בשורות יפיע, ריאן שמסי כבש צמד שערים צמודים במחצית השנייה, אך זה לא הספיק הפעם לשחקניו של רמי אבולעילה לזכות בנקודות.

אבו ריא - זוכר את העבודה (צילום: דוברות בני בענה)

 

צעירי טמרה – עירוני בני כאבול 3-3

 

אחווה כפר מנדא – עירוני עראבה 2-2

 

מ.כ. שפרעם – מ.ס. קריית ים 6-2

 

שחקני בני ג'דידה - חזרו לנצח (צילום: דוברות בני ג'דידה מכר)

הוסף תגובה
תגובות