תחזית לקראת המחזור ה-31 בליגה הלאומית

המחזור ה-31 בליגה הלאומית שפותח את משחקי הפלייאוף העליון והתחתון. מכבי פתח תקווה תארח את הפועל עכו, הפועל פ"ת-הפועל כ"ס. בפלייאוף התחתון: מכבי אחי נצרת ונוף הגליל נפגשות למפגש תחתית לוהט.... שווא לקרוא

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 31-03-2023
  • 08:24

פלייאוף עליון:

 

הפועל פתח תקווה - הפועל כפר סבא, שישי 16:00

 

הקבוצה מאם המושבות נכנס לרגעי ההכרעה במשחקי הפלייאוף במאבק על הכרטיס לליגת העל. שחקניו של עופר טלסלפפה פוגשים את הירוקים מהשרון.  פתח תקווה מגיעה בכושר טוב לקראת הפלייאוף לאחר ניצחון 0:2 על הפועל אום אל פאחם. הירוקים מהשרון רושמים הישג בדבר העפלה לפלייאוף ינסו להפתיע. במסגרת המחזור האחרון הביסה הקבוצה 4:1 את רמת השרון.

 

הסימון: 1.

 

שחקני כפר סבא, יחזרו עם ניצחון מפתח תקווה ? צילום: יח"צ

 

 

עירוני טבריה - מכבי קביליו יפו, שישי 16:00

 

העולה מליגה א' צפון בעונה שעברה עושה חיל בליגה הלאומית מגיעה למשחקי הפלייאוף בידיעה כל תוצאה מלבד ניצחון מול יפו וחלום ליגת העל התרחק. במסגרת המחזור האחרון סיימה הקבוצה בתיקו 2:2 מול מכבי פתח תקווה. יפו רושמת עונה מצוינת עם עליה לפלייאוף. איציק ברוך ושחקניו יגיעו לטבריה לאחר תיקו 2:2 ראשון לציון.

 

הסימון: X.

 

הפועל אום אל פאחם - בני יהודה ת"א, שני 20:00

 

המארחת רשמה הפסד מאכזב בבמסגרת המחזור האחרון של העונה הסדירה 0:2 להפועל פתח תקווה התרחקה מחלום כרטיס העליה לליגת העל. הכתומים סיימ ועונה מאכזבת עם עליה לפלייאוף יחלו בהכנות לקראת העונה הבאה במטרה להשיג את הכרטיס לליגת העל. בני יהודה סיימה את העונה סדירה בתיקו 2:2 מול מכבי אחי נצרת.

 

הסימון: 2.

 

אלישע לוי, בני יהודה תפתח את הפלייאוף בניצחון ? צילום: חגאג רחאל

 

 

מכבי פתח תקווה - הפועל עכו, שני 19:00

 

בני לם ושחקניו בדרך הנכונה לליגת העל. הקבוצה תארח את הפועל עכו במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף. פתח תקווה סיימה את העונה בתיקו 2:2 מול עירוני טבריה. עכו בשקט בשקט הפתיעה רבים סיימה בפלייאוף העליון תגיע במטרה להפתיע את פתח תקווה. הקבוצה ניצחה 0:1 את הפועל עפולה במחזור האחרון.

 

הסימון: 1.

 

פלייאוף תחתון:

 

מכבי אחי נצרת - הפועל נוף הגליל, שישי 16:00

 

איזה משחק מסקרן באצטדיון בעילוט. אחי נצרת פוגשת את השכנה נוף הגליל למפגש תחתית לוהט. המארחת סיימה את העונה בתיקו 2:2 מגיעה למשחק בידיעה כל תוצאה מלבד ניצחון תקטין את הפרש הנקודות בין הקבוצות. נוף הגליל סיימה את העונה הסדירה בטעם טוב עם ניצחון 0:5 את טדומים אשדוד בתקווה להמשכיות במשחקי הפלייאוף.

 

הסימון: 2.

 

אלדד שביט, מפגש מסקרן מול נוף הגליל. צילום: אלון כהן

 

הפועל רמת השרון - הפועל אדומים אשדוד, שישי 16:00

 

המארחת זקוקוה לנקודות במאבק על ההישארות בליגה. במסגרת המחזור האחרון הובסה הקבוצה בביתה, 4:1 להפועל כפר סבא. האורחת מאעיר הנמל ירדה לליגה א' עוד טרם פתיחת משחקי הפלייאוף.

 

הסימון: 1.

 

הפועל עפולה - הפועל רמת גן, שני 20:00

 

עפולה מאבדת במסגרת המחזור האחרון את הכרטיס לפלייאוף בהפסד מאכזב 0:1 להפועל עכו. האורחת תחת מאמנה אורי גוטמן טרם הבטיחה את הישארות בליגה זקוקה לכל נקודה סיימה בתיקו 0:0 מול מ.ס כפר קאסם.

 

הסימון: X.

 

הפועל ראשון לציון - מ.ס כפר קאסם, שני 20:00

 

איזה משחק, ראשון לציון מול מ.ס כפר קאסם. שתי קבוצות הנלחמות על מקום בליגה הלאומית בעונה הבאה. הכתומים מעיר היין סיימו את העונה הסדירה בתיקו 2:2 מאכזב מול מכבי קביליו יפו. כפר קאסם סיימה בתיקו 0:0 מול הפועל רמת גן. שתי קבוצות הזקוקות לניצחון.

 

הסימון: 1.

תחזית ליגה לאומית מחזור 31. צילום: אלכסנדר בוך

הוסף תגובה
תגובות