סיכום מחזור 30: ליגה ב' צפון א'

המחזור האחרון של ליגה ב' צפון א' בליגה ואיתו משחקים לא פחות ממרגשים. בני כאבול ושפרעם נפרדות בתיקו לאחר שכל קבוצה מבקיעה שישה שערים, צפת מנצחת את יפיע בגדול ויורדים לליגה ג' עם טעם טוב ובני ממב"ע רושמים ניצחון יפה בעראבה. מה לגבי שאר המשחקים? תקראו ותדעו..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 02-04-2023
  • 07:18

עירוני בני כאבול – מ.כ. שפרעם 6-6

לאחר משחק צמוד והפכפך שתי הקבוצות נפרדות בתיקו במחזור האחרון של הליגה. המארחים מבקיעים ראשונים בדקה ה- 37 ומשם זורמים השערים עד לדקות הסיום. בשורות שפרעם מוחמד זידאן בלט עם צמד ובכאבול היה פרגון מדהים ששישה שחקנים שונים הבקיעו את השערים.

 

שחקני שפרעם - נתנו הכל (צילום: דוברות מ.כ. שפרעם)

 

הפועל עירוני צפת – מכבי עירוני יפיע 1-6

שחקניו של משה ריי הגיעו למשחק האחרון בידיעה שהם יורדים לליגה ג', ועדיין סיימו את המחזור האחרון כמו גברים, עם ניצחון גדול על שחקני יפיע. ביפיע, רמי אבולעילה הגיע כשרוב הסגל שלו שוחרר והראש שלו כבר בעונה הבאה ממזמן. בשורות צפת פואד חיראלדין וחננאל אברהם בלטו עם צמד שערים כל אחד.

 

הפועל עירוני עראבה  -מ.ס. בני ממב"ע 4-1

שחקניו של ווג'די קיש מרמת הגולן משחקים עד הרגע האחרון, גם אם המשחק חשוב וגם אם לא. כבר לאחר 12 דקות של כדורגל יוסף דרויש כבש את השער הראשון. מרסל סמארה הוסיף צמד והאחד והיחיד – ויאם עמאשה הוסיף שער משלו. בשורות עראבה, נור אלאדין מוגרבי צימק עם שער משלו.

 

הפועל עירוני כרמיאל – מ.ס. רובי שפירא 1-3

שחקני כרמיאל משחקים עד הרגע האחרון והם מגיעים לפליאוף לאחר ניצחון יפה על רובי שפירא. שחף ספיר בלט עם צמד שערים ונדב דטנר הוסיף שער משלו. בשורות רובי שפירא עמי גילברט דייק מהנקודה הלבנה עשר דקות לפני סיום המשחק.

 

שחקני כרמיאל - סיימו את הליגה הסגירה בטעם טוב (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

בית"ר נהריה – מכבי בני ג'דידה מכר 2-3

שחקני נהריה רושמים ניצחון ביתי על שחקני ג'דידה החזקים. שלושה שערים נהדרים של סנטיאגו צ'מלאס, עילאי שושן ואור מלכה הביאו לקבוצתו של אייל הלטמן את שלושת הנקודות. בשורות האורחים אוסאמה שעבן ואמיר טרבייה הבקיעו לניסו לצמק את התוצאה, אך זה לא הספיק בשביל לקחת נקודות במשחק הזה.

 

הפועל בני בענה – מכבי אחווה שעב 3-1

 

מ.ס. קריית ים – אחווה כפר מנדא 2-2

 

מ.כ. צעירי טמרה – אחי עכו 1-4

 

 

שחקני צפת - יכולים להתכונן לעונה הבאה (צילום: יגאל שיש)

הוסף תגובה
תגובות