צעירי טמרה העפילה למשחק המבחן

הקבוצה של מוסא דיאב רשמה ניצחון 0:1 על מכבי אחי איכסל מליגה ב' צפון ב' תמתין להפועל בועיינה שסיימה במקום ה-14 בליגה א' צפוןעל הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א' צפון.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 21-04-2023
  • 08:04

הישג נהדר לחבורת השחקנים של המאמן מוסא דיאב. צעירי טמרה פגשה אמש (רביעי) באצטדיון השלום באום אלפחם את מכבי איח איכסל במסגרת גמר פלייאוף מחוז ליגה ב' צפון בידיעה שניצחון יקנה לקבוצה את הכרטיס למשחק המבחן נגד הקבוצה שתסיים במקום ה-14 בליגה א' צפון.

 

המחצית הראשונה הייתה בעיקר שקולה לשתי הקבוצות. על סף המחצית הראשונה, רגע לפני שריקת השופט לסיום המחצית הראשונה.התקפה מוסכנת לצעירי טמרה שלא הצליחה לכבוש ולעלות ליתרון. רבע שעה אחרי פתיחה המחצית שניה התקפה נהדרת לצעירי טמרה אחמד אעמר מסר כדור נפלא למלך השערים של ליגה ב' אחמד דיאב שכבש אתמול שער אדיר והעלה את צעירי טמרה ליתרון של 0:1.  בסיום המשחק צעירי טמרה חגגה עלייה למשחק המבחן על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה א' צפון.


בסיום המשחק דיברנו עם המאמן הנהדר מוסא דיאב: "כל הכבוד לשחקנים שלי היו גברים על המגרש, מגיע לנו לעלות ליגה, יש לנו סגל אדיר ואני מאמין בקבוצה ובשחקנים שלי שאנחנו נעשה את זה היה לנו משחק עם יריבה קשה מאוד אבל בסוף הצלחנו לנצח אותך ולעלות לשלב הבא".

 

האם אתה רואה את צעירי טמרה השנה עולה לליגה א׳ ?


"כן, יש לנו קבוצה אדירה שהמקום שלה בליגה א׳. אני מאמין בשחקנים שלי שיכולים לעשות את זה השנה".

מוסא דיאב, צעירי טמרה תחגוג עליה לליגה א' צפון ? צילום: מחמוד עאישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ענק (צפוני 22-04-2023, 10:13)
    מוסא דיאב מאמן חזק לא פראייר