הגביע חוזר לירושלים אחרי 14 שנה

לאחר שסמי עופר נצבע בצהוב שחור, ידה של בית"ר ירושלים הייתה על העליונה בעקבות משחק מבריק של יוסי אבוקסיס ושחקניו. אביב עובדיה היה שם לתעד כל רגע ורגע, את היפים יותר - וגם את היפים פחות. צפו בתמונות, החוויה מובטחת

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 24-05-2023
  • 15:10

 סמי עופר נצבע בשחור צהוב - ואווירת חג של סוף עונת הכדורגל הישראלי על המגרש - בסופה ידה של בית"ר היה על העליונה לאחר שניצחה במשחק חכם של יוסי אבוקסיס 3-0 משערים של  ניקולאסקו פריידיי ושועה, שקינח בפנדל בדקה ה-95, את מכבי נתניה שנשארת רק עם המחמאות.

 

האיצטדיון היפה בסמי עופר. צילום: מוחמד עאישי

 

שחקני ביתר ירושלים לפני המשחק. צילום: אביב עובדיה

 

שחקני מכבי נתניה לפני המשחק. צילום: אביב עובדיה


אבל מה שייזכר מהמשחק הזה לצערנו הוא פריצת האוהדים הירושלמים למגרש בעת טקס חלוקת המדליות והגביע, אירוע שלא היה אף פעם בכדורגל הישראלי. עשרות מאבטחים רצו לכיון של הנשיא הרצוג כמו אירוע ביטחוני, להציל אותו מאלפי אוהדים שפרצו למגרש והבריחו אותו. 

 

ניקולבסקי חוגג לאחר כיבוש השער. צילום: אביב עובדיה.

 

אוהדי ביתר, נתנו תצוגת עידוד. צילום: אביב עובדיה

 

אוהדי ביתר ירושלים נכנסו למגרש. צילום: אביב עובדיה

 

אוהדי ביתר ירושלים חוגגים ביציע. צילום: אביב עובדיה

אנשי ההתאחדות שהיו על הדשא תפסו את הראש והיו בהלם מהמראה העצוב כלאחר כ-15 דקות הודיע מפקד הכח באיצטדיון על סגירת האירוע וביקש מהאוהדים לפנות את המגרש והיציעים. כעת, הכדור עובר לבית הדין המשמעתי שבעוד כמה שעות יחליט מה עולה בגורל הגביע צהוב שחור.

 

 

נשיא המדינה, יצחק הרצוג. צילום: אביב עובדיה

 

הגביע. צילום: מוחמד עאישי.

 

גביע המדינה. צילום: מוחמד עאישי.

חגיגה ירושלמית בסמי עופר. צילום: אביב עובדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביקורת (אוהד כפר שלם 24-05-2023, 17:04)
    האלימות בכדורגל הישראלי היא מראה למציאות האלימה של החברה שלנו. אנשים מרשים לעצמם לרדת לכר הדשא וזאת בידיעה שזו עברה פלילת. כמעט בכל מגרש כדורגל מצויין החוק באותיות גדולות וברורות על הגדרות וזאת על-מנת להזהיר את הצופים מלרדת לכר הדשא. אבל בישראל כמו בישראל זה חוק עם המלצה בלבד. עד היום על פי מה שזכור לי רק אוהד אחד נפשט על כך ונכנס לכלא "פואד" אוהד הפועל תל אביב שהתפרץ לכר הדשא בבלומפילד והיכה את ערן זהבי. נחזור למה שהיה אמש, מצלמות הטלויזיה צילנו בברור את המון האוהדים שירדו לכר הדשא ועברו עבירה פלילית וזה חרף הידיעה שהדבר יגרום להם להענשה פלילית, ובכן מישהו כאן מאמין שהמשטרה ופרקליטות המדינה תבוא עם החוליגנים האלו חשבון?! כנראה שלא וכאן טמון שורש כל רע - בכדורגל הישראלי הינך יכול להתנהג העבריין ולא יעשו לך דבר להבדיל לדוגמא הטארון/קונצרט/קולנוע וכן הלאה- כל דאלים גבר. אני חושב שהתקנון ההתאחדות הינו מגוחך בכך שההתאחדות מחוייבת לשלול מבית"ר את הגביע ולהעבירו למכבי נתניה. את שבית"ר זכו ביושר אין לקחת יש להעניש בחומרה כפי שציינתי לעיל אוהד אוהד...דין פלילי- הרחקות לשנים רבות ממגרשי הכדורגל- אבל אני חי בעמי ואני יודע שזה לא יקרה כי הכל מלמעלה רקוב והאלימות מתחילה שם למעלה ומחלחלת עד לאחרוני הבבונים למטה. חג שמח
  2. ארגון לקוי של ההתאחדות (אוהדי ביתר ירושלים 24-05-2023, 19:48)
    מה אתם מצפים מאוהדי בית"ר אם מביאים ילדים ומאבטחים מבוגרים שאין להם כח לעמוד אפילו לאבטח משחק כזה.