״עשינו עונה מצוינת והגענו לפלייאוף בזכות״

כך אמר אחמד סבע, מאמנה של הפועל בני זלפה מליגה א צפון - שהגיעה למשחקי הפלייאוף בזכות: ״עשינו עונה נהדרת עם סגל שחקנים מצוין והשגנו את המטרות שלנו״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 29-05-2023
  • 08:24

הפועל בני זלפה סיימה את העונה במקום החמישי והגיעה למשחקי הפלייאוף, אך הפסידה במשחק הראשון לצעירי כפר כנא 1-0 בדקה ה-87.

 

דיברנו עם מאמן הקבוצה אחמד סבע שיכם את העונה ואמר ״לפי דעתי הייתה לנו עונה נהדרת של כל השחקנים, הצוות וההנהלה נתנו הצגה של כדורגל, שיחקנו טוב, שוטף - וסיימנו במקום החמישי. נכנסו לפלייאוף וזה היה לפי דעתי הישג גדול של הקבוצה״.

 

בקבוצה שלך לא היו שמות ברמה גבוהה, אבל הצלחת לרשום הצלחה עם הסגל הזה.
אני לא מחפש שמות, מחפש שחקנים צעירים, שחקנים שנותנים את הנשמה לקבוצה. פטונציאל? אני עובד על זה, אנחנו עובדים כקבוצה ולא מחפשים שמות אף פעם. לא היה לי שמות וכל שנה לפי דעתי הרבה קבוצות רוצות את השחקנים שלי לליגה יותר גבוהה, זה אומר הכל. הכדורגל היום בנוי יותר על צעירים וזה מה שאני מחפש בשחקנים. לא סתם הגענו למקום החמישי, השקענו ועבדנו טוב כל הקבוצה, השחקנים עשו כל מה שביקשתי מהם ומגיע להם להצליח״.

 

האם נראה את אחמד סבע בעונה הבאה בליגה הלאומית?
״את האמת לרגע אחד הייתי צריך להיות שם אבל היה קצת איחור וישבתי עם זלפה, הייתה לי אופציה לעוד שנה וסיכמתי את הדברים עם זלפה. נשארתי לעוד עונה ולפי דעתי מדובר במקום טוב, אפשר להצליח שם  - וכן הדרך עוד ארוכה ואני מבטיח לכולם שאהיה שם״.

 

אם כן אתה ממשיך בבני זלפה מה התכניות שלך לעונה הבאה?
״זלפה זה מעדון גדול ועיר קטנה ואנחנו לא משחקים בבית, אבל המטרות תמיד ברורות לקבוצה שאני מאמן, שהקבוצה תמיד תהיה בחלק העליון. גם בעונה שעברה הבטחתי לכולם שהקבוצה תהיה בחלק העליון למרות ההתחלה הלא טובה - והשגנו את המטרה והשנה אנחנו בונים שחקנים. בוא נגיד שרוב הסגל נשאר ואנחנו בונים קבוצה צעירה שחקנים שלא מוכרים בליגה הזאת. אני עוקב אחרי ליגה , עקבתי אחרי כמה שחקנים שרוצים להביא אותם השנה. מקווה שנבנה סגל רחב והמטרות ברורות כמובן, שנהיה בחלק העליון של הטבלה ולשחק כדורגל טוב ולהנות״.

אחמד סבע, עושה רושם שגדל לנו מאמן מהטובים בארץ. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות