"עונה גדולה גם בפאן האישי וגם בפאן הקבוצתי"

כך סיכם את העונה כוכבה של צעירי כפר כנא, אופק מרום, אשר הוביל את קבוצתו לפלייאוף העליון. לגבי העונה הבאה: "קיבלתי הרבה פניות מהליגה הלאומית וליגה א, בקרוב אחליט מה הכי טוב בשבילי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-06-2023
  • 08:47

צעירי כפר כנא מסכמת עונה נהדרת מבחינתה, כאשר סיימה במקום השני בטבלה והפסידה רק לכפר שלם בגמר הפלייאוף של ליגה א. אופק מרום היה ללא ספק ממצטייני העונה בכפר כנא כשכבש 4 שערים, שרובם הביאו ניצחון חשוב לקבוצתו - ולא פחות מ-12 בישולים שעזרו לכפר להגיע כל כך רחוק העונה.
 
"בסה"כ עונה גדולה, גם בפאן הקבוצתי וגם האישי, אף אחד לא ציפה שנתמודד על העלייה לאורך העונה והוכחנו שאנחנו מסוגלים עם סגל מאוד צעיר אבל כישרוני. יש הרגשה של פספוס ממש מהמחזורים האחרונים בליגה. אבל היה לנו עוד הזדמנות מהפלייאוף. הגענו עד לגמר המחוזות ולצערי הפסדנו לכפר שלם". 

 

נפצעת בגמר הפלייאוף, איך אתה מרגיש עכשיו?
"כן, מול כפר שלם נפצעתי בדקות הראשונות של המשחק ויצאתי. אני מרגיש מעולה, עברנו דברים קשים יותר, הכל לטובה. יש מספיק זמן, ננקה הראש ונתחיל לעבוד חזק לקראת העונה הבאה".

 

לגבי העונה הבאה אומר הקשר המצוין: "כרגע עדיין מוקדם, קיבלתי הרבה פניות גם מהליגה הלאומית וגם מליגה א', אני אשב עם אורן יחזקאל הסוכן שלי ונחליט מה המקום שהכי נכון בשבילי".

 

לגבי החוקים החדשים: "כרגע הדברים עדיין באוויר, זה לא מובן, בגלל זה יש טיפה האטה בהחתמות לעומת שנה שעברה, אני חושב שפחות נכון ביום בהיר להפיל פצצה כזאת לליגה, אם כבר צריך בהדרגה, אבל גם לא יודע עד כמה זה נכון לעשות את המהלך הזה".

 

איך עוברת הפגרה?
"מנקה את הראש עם המשפחה קצת ואשתי צריכה ללדת בעזרת השם ביולי, אז כרגע יש לי דברים יותר חשובים. כמובן מתאמן ושומר על כושר על מנת להגיע הכי מוכן שאפשר לעונה הבאה".

אופק מרום, סיים עונה מצויינת. מעניין איפה ישחק עונה הבאה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות