״אף אחד לא האמין שצעירי טייבה תישאר בליגה"

כך אמר חנא פרהוד מאמנה של צעירי טייבה מליגה א צפון, שעמד במשימה והשאיר את הקבוצה בליגה. מה הוא חושב על העונה שחלפה וגם: המסר שהוא שולח להנהלות בליגה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 21-06-2023
  • 17:55

צעירי טייבה סיימה את העונה במקום ה-10 עם 36 נקודות  והיא הבטיחה מקומה בליגה רק במחזור האחרון אחרי שניצחו את היורדת לליגה ב מכבי טמרה 3-1 במשחק חוץ והקבוצה חגגה הישארות לעונה נוספת בליגה א צפון. כעת, המאמן חנא פרהוד מסכם את העונה: "אין ספק שלהשאיר את טייבה בליגה עם כל הבעיות שהיו זה הישג ענק. כל מי שהיה בתוך המערכת יודע טוב מאוד שהקבוצה נשארה בליגה בנס".

 

כולם סימנו את טייבה כיורדת שנייה אחרי מכבי טמרה ובסוף הצלחתם.
"אתה צודק, אף מאמן לא היה יכול לשרוד במקומי. המצב היה נואש, השחקנים המובילים נטשו, נשארנו עם 13 שחקנים, הקבוצה הגיעה משבוע לשבוע למשחקים בלי אימונים, הייתי נוסע מחיפה לאימון והשחקנים לא מגיעים. למשחקים הייתי מגיע ולא יודע איזה שחקנים מגיעים למשחק ועם כל זה הייתי מצליח להחדיר בהם את האש והמוטיבציה".

 

עברה עליכם עונה עם המון בלאגן בקבוצה. איך הצלחת לעמוד בלחץ?
"היו כמה אנשים כמו מוהנד בלעום שהוא בשבילי האיש החזק, בלעדיו הקבוצה הייתה מתרסקת ואיתו היה מחמוד יאסין התותח ועבד חאג יחיא המסור ששילמו לשחקנים בשביל להגיע למשחקים והמחויבות שלי לעיר טייבה והקהל שלה השאירו אותי בקבוצה. למי שלא יודע אני שימשתי כקפטן בקבוצה בתור שחקן אז ברגעים הקשים הייתי חייב לעזור לה וכולם יודעים שאם הייתי עוזב הקבוצה הייתה יורדת ליגה ומתרסקת ואני אומר את זה בשיא הצניעות, כי רק מי שהיה בתוך המערכת יודע".

 

מאמן אחר לא היה נשאר בקבוצה במצב כזה. מה עבר לך בראש בזמן הזה?
"האמת הייתה לי פגישה עם ראש העיר שביקש להיפגש איתי במשרדו וביקש ממני להשאיר את הקבוצה בליגה ולא לנטוש את המערכת. אני בטוח במיליון אחוז שאם לא הייתי נישאר בטייבה היום אין קבוצה. היא הייתה יורדת ראשונה אבל חונכתי שלא עוזבים ספינה טובעת. היום כולם יודעים שההישארות של טייבה בזכות השחקנים והמאמן והאנשים שהזכרתי".

 

יש לקבוצה קהל טוב.
"לקהל של טייבה מגיעה קבוצה בליגת העל ולא את הסבל שסבלו השנה. רוצה לאחל לקבוצה בהצלחה ולהנהלה לנהל את המועדון כמו שצריך ולא להבטיח הבטחות שלא יכולים לקיים".

 

חנא פרהוד ימשיך להוביל את צעירי טייבה בעונה הבאה בליגה א?
"כל מאמן אוהב להיות שייך למועדון כמו צעירי טייבה וקהל האוהדים שלה, אבל עם השכונה שהייתה בשנה שעברה בשום פנים ואופן לא, גם אם זה יעלה לי בלא לאמן כל השנה, כי מה שעברתי ב-3 חודשים לא עברתי במשך כל הקריירה שלי, כולל האימון. ב-3 חודשים אפשר לרשום 5 ספרים וזה אפילו לא יספיק. שערוריה".

 

משפט לסיום?
"‎כשנותנים צ'קים לכבד אותם בבקשה - והמבין יבין".

 

חנא פרהוד, עשה את העבודה והשאיר את טייבה בליגה. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה השארת אם לא היו קונים לך משחקים נקודה לא הייתה מביא (חחחח 22-06-2023, 12:21)
    מאמן אחד הגרועים תגיד תודה שההנהלה קנתה לך משחקים בסוף
  2. אני היתי עד על כול מלה שאמר חנה (מוחמד עבד לקאדר 22-06-2023, 23:02)
    הו מאמן ענק ועשה ונתן מכול הלב לגבוצה
  3. כל הזמן מפרגן לעצמך יטמבל (עלי הבן אדם הכי שחצן בעולם ומגעיל זה חנא 23-06-2023, 07:14)
    קנינו לך משחקים כי ריסקת לנו את הצורה אתה לא יכול לאמן בקייטנה שב בבית אתה והבן שלך 2 שחצנים כל היום אני ואני טמבל תמשיך ללכך על עבד רביע יורק מהצלחת יבושה בן אדם שחצן ומגעיל טפי עליך
  4. מאמן פח (עבד 23-06-2023, 09:12)
    אחד המאמנים החלשים ביותר צריך לבדוק עם יש לו תעודה רמאי