"עברנו עונה לא פשוטה בכלל"

מגנה השמאלי של מגדל העמק, ניב שראל, דיבר באתר גולר על העונה שעברה אצל אחת הקבוצות הוותיקות בליגה א', שאולי בשנה הבאה גם תחזור למאבקי הצמרת – שם מקומה.

  • על ידי: גסאן אבו רייא
  • 21-06-2023
  • 08:48

הפועל מגדל העמק היא אחת הקבוצות הוותיקות בליגה א', אך העונה ידעה את אחת העונות הגרועות והקשות בתולדות המועדון. הקבוצה כמעט ונשרה לליגה ב', אך ניצחון דרמטי בדקה האחרונה על מועדון ספורט טירה 4:5 השאיר אותה לעונה נוספת בליגה א'. הקבוצה דורגה מחזורים רבים מתחת לקו האדום, ועל זה עבדו במועדון לצירוף שחקנים מנוסים על מנת להציל את העונה. אחד השחקנים שכן עשה את הדרך לשם אשר שיחק בליגה הלאומית במדי אחי נצרת, הוא ניב שראל המגן השמאלי. המגן הצליח להבקיע שער אחד והוסיף כ 10 בישולים, ועל המצב של קבוצתו ראיינו אותו בכל מה שקשור על העונה שעברו יחד.

 

מהליגה הלאומית לליגה א', מה גרם לך לעשות את הצעד הזה?
"הייתי בבני ריינה, המאמן החליט שאני לא בתוכניות שלו, לאחר סיום חלון ההעברות בליגה הלאומית ולא נתן לי אפשרות להוכיח, העדפתי בגלל חוסר הזמן ללכת לשחק בליגה א' במטרה ברורה לחזור לליגה בכירה יותר". 

 

הגעת למועדון שנאבק על חייו, הבקעת שער אחד והוספת כ-10 בישולים, האם אתה מרוצה מיכולתך האישית?
"אני חושב שהגעתי כשחקן מוביל להשאיר את הקבוצה בליגה, זאת הייתה המטרה במיוחד שלא נשאר לקבוצה הרבה סיכוי להישאר - ועמדנו במטרה שהצבנו".

 

כמועדון וותיק בליגה א', ציפו מכם לדברים אחרים. מה גרם לכם להיות במאבקי התחתית?
"אני הגעתי באמצע העונה והיו הרבה מאוד שחקנים צעירים חסרי ניסיון ואני חושב שזאת הייתה אחת הסיבות שהקבוצה התמודדה בחלק התחתון של הטבלה".

 

רז רחמים, מונסטרסקי, ניב שיראל, לא אמורים להרים את הקבוצה למעלה?
"אין לי ספק שאלו שמות איכותיים לליגה א אבל לפעמים לא כל סגל שבונים מתחבר והשנה זה באמת הלך קשה, שמח שנשארנו בליגה ולא פגענו במועדון ובעצמנו כשחקנים".

 

איך ההרגשה לנצח בתוספת הזמן ולהישאר בליגה?
"אין הרגשה יותר טובה מלנצח בדקה ה-90 ובידיעה שנשארת בליגה. הרגשה טובה, עשית את העבודה".

 

פניך לקראת העונה הבאה, יש הצעות על הפרק?
"אני במו"מ עם כמה קבוצות, כרגע אני מכוון לליגה הלאומית, רוצה לחזור לבמה המרכזית. הייתי שם, אני מכיר את הליגה ויש לי הרבה מה לתרום".

 

קבוצתך לשעבר נשרה לליגה א', פנייה משם תילקח בחשבון?
"כואב לי בשביל אחי נצרת, מועדון ותיק בליגה הלאומית שהיה שנתיים בית בשבילי. אני כרגע מכוון לליגה הלאומית כמו שאמרתי, אבל מאחל להם הצלחה וישחזרו מהר".

 

כשחקן מנוסה, מה הייתה ממליץ לשנות בהפועל מגדל העמק?
"אני עדיין על תקן שחקן ותפקידי לתת את תפוקה במגרש. מגדל העמק זה מועדון מצוין עם תנאים מעולים, שכיף לבוא אליו כל אימון. אני באמת חושב שהם שווים יותר, ואני מאחל להם בהצלחה".

 

חלום שאתה רוצה להגשים בעונה הבא?
"בעזרת השם בזכות עבודה קשה, לחזור לליגה הלאומית ואם תינתן לי אפשרות ההוכחה אראה שאוכל להגיע הרבה יותר גבוה".

ניב,שראל, מסיים עונה מצויינת במגדל העמק. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניב שראל (בנימין 21-06-2023, 10:06)
    אחד המגנים הטובים בארץ,נחוש חזק ואיכותי רק בלי קומבינות. ברגע שתינתן לו במה תתחיל ההצגה.בגלל זה ליגת העל נראית ככה ,3 קבוצות שולטות וכל השאר שחקנים מקומבנים אבל לא באמת מתאימים לליגה.נק' למחשבה...היידה שראל
  2. שמור לי והשמור לך (צחי 21-06-2023, 12:20)
    שחקן ששיחק בנבחרת ישראל והיה שחקן מכבי נתניה ובגלל שיש שחקנים צעירים שההורים שלהם שיחקו בקבוצות גדולות אחת מהן מכבי נתניה הלכו וזרקו שחקן כזה ולא נתנו צאנס אני מאמין שמי שיקח אותו ירוויח ובגגול
  3. ההתאחדות הרסו את הענף (יוסי 21-06-2023, 16:15)
    בזיון של החלטה רפורמה ליגה א נגמרה הכסף השחור יחגוג צריך להחליף את כול ההתאחדות צריך אנשים מבניי עניין ולא בובות הנבחרת ניראט בדיוק כמו ההתאחדות
  4. תחתמו מאמן למי מחכים (אוהדמגדל 22-06-2023, 17:51)