״ברמה האישית היתה לי עונה בינונית- זו לא היכולת שלי״

כך אמר מוהנד ריאן שחקנה של הפועל בועיינה מליגה א צפון לאחר שהתחיל את העונה עם אחווה ריינה מליגה ב צפון ב ועבר לבני גדידה מכר ומשם לבועיינה, שם הצליח להישאר בליגה עם הקבוצה במשחק המבחנים נגד צעירי טמרה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 26-06-2023
  • 08:15

מוהנד ריאן היה אלד השחקנים המשפיעים של בועיינה השנה, אפילו שלא זוכרים בכלל שעבר 3 מועדונים בעונה. ריאן כבש העונה 8 שערים עם כל הקבוצות ששיחק בה. 

 

ברמה האישית הייתי בתקופה בינונית מהיכולת שלי וסיימתי עם 8 שערים וכמה בישולים, ללא ספק מצב הקבוצה משפיע על רמת כל שחקן, מועדון בועיינה הוא מועדון נהדר אבל לצערנו השנה לא הלך לנו כמו שצריך וזה השפיע על כל השחקנים, אני חושב שהיו סיבות לא מקצועיות מחוץ לקבוצה שהשפיעו גם על המצב״, סיכם ריאן את העונה.

 

״את האמת הייתה לי מטרה לטעום שוב את הרגשת העלייה, בגלל זה בחרתי לחתום בקבוצת ליגה ב שבנתה על עליית ליגה אבל לצערי לא הרגשתי שהייתה השקעה לעליה כמו שצריך, בחרתי לחזור לליגה א' וליהנות עם הפועל בועיינה״, ביפר השחקן על המעבר בין קבוצות העונה.

 

אתה ממשיך עם הפועל בועיינה בעונה הבאה?
״הכל פתוח, יש כרגע כמה הצעות אבל עדיין מוקדם לדבר על זה"

 

תחזור אולי לקבוצת הבית עירוני בני כאבול?
״תמיד יש את ההצעה הזו, והלב שלי תמיד לכפר, אבל יש קריטריונים לקבוצה שאני בוחר ובסוף אני בוחר את הכי מתאימה כדי לתת את הנשמה שם״.

מוהנד ריאן, מסכם עונה בבעוינה וכבר עם הפנים קדימה. צילום: עובאדה אכתילות

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגובה (ספורט לחיים 26-06-2023, 22:18)
    שחקן עגלה, בחיים לא יעלה לרמה של ליגה ב, מתאים יותר למשחק ילדים ברחוב