סוהיל ארמלי מסכם עונה: הרגשה מאכזבת

בנשפט הזה פתח את דבריו שחקנה המוכשר של צעירי כפר כנא מליגה א' צפון סוהיל ארמלי. קבוצתו של ארמלי סיימה במקום השני עם 60 נק, הגיעה למשחקי המבחן והפסידה להפועל כפר שלם 1:2. כעת, סוהיל מסכם את העונה בראיון מיוחד לגולר

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 28-06-2023
  • 16:56

צעירי כפר קנא חוותה עונה טובה, אך מאכזבת בסופה. החבורה של הישאם זועבי ניצחו בכמה משחקים מכריעים במיוחד לקראת סוף העונה, נגד באקה אלגרבייה והפועל רעננה, אך במאני טיים נכשלו.
 
סוהיל ארמלי שחקנה של הקבוצה, מספר על העונה שחלפה ונוגע בנקודה כי לאורך כל השנה הקבוצה הייתה בצמרת והמטרה הייתה לעלות, אך האכזבה הייתה גדולה: ״המטרה הייתה לעלות ליגה, זה מאכזב וקשה לא לעלות, היינו קבוצה עם הרבה שחקנים צעירים שעמדו רוב העונה בדרישות של ההנהלה והמאמנים, ובלחץ של להיות במקום הראשון. בסופו של דבר לא היה הכל חלק, עם הרבה פציעות של שחקנים וטעויות אחרות שבגללן לא הצלחנו לעלות״.

 

בשנה שעברה הבקעת 7 שערים והשנה 4 שערים, אתה מרוצה מכמות השערים ?
״זה לא הספיק לי למרות הרבה שינויים בשיטה של המאמן, אני מנסה תמיד כמה שיותר לעזור לקבוצה גם זה בהבקעת שערים או בעזרה לבלמים לשמור על השער״.
 
שיחקת בליגת העל במדי בני סכנין, ובליגה הלאומית, מה הביא אותך לליגה א' ?
״נכון, שיחקתי בליגת העל והלאומית, הגעתי לליגה א' הרבה בגלל חוסר מזל ובגלל פציעה שהגיעה בול לא בזמן הנכון, עברתי ניתוח בכתף בתקופת הקורונה, בשלב זה כבר הקבצות פחדו להחתים שחקנים ורבה דברים נפגעו. אני עוד מאמין שאני יכול לחזור לשחק שם וזה עוד יקרה״
 
היכן ישחק סוהיל ארמלי בעונה הבאה?
״אנחנו בוחנים אופציות, בימים הקרובים תתקבל החלטה שאנחנו חושבים שתהיה הכי טובה בשבילי״

 

איך תעביר את החופשה?
״זו לא באמת חופשה, זאת מנוחה של כמה ימים, תוך כדי חזרה לאימונים אישיים, ריצות, עבודה קשה לקראת העונה הבאה״.

סוהיל ארמלי, סיים עונה נהדרת...צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות