הפועל באקה אל גרבייה מחשבת מסלול מחדש

לאט לאט ועם עבודה שקטה, הפועל באקה אלגרבייה מצאה את עצמה במאבקי העלייה לליגה הלאומית - אך לא השכילה לעשות זאת. רגע לפני תחילת ההכנות לעונה הבאה, היא מתחילה שוב לחלום

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 29-06-2023
  • 09:11

הפועל באקה אלגרבייה, הקבוצה שסיימה במקום השלישי עם 59 נק', כללה צוות הנהלה שהיה חממה לכולם, סגל שחקנים צעירים, ושחקנים בכירים ומנוסים כמו יוסף עוודי, שהפך לבורג מרכזי בקבוצה, שחקן מנהיג ואהוב הקהל המקומי, השחקן עבר לא מזמן לשחק בליגה הלאומית במדי הפועל פ"ת - ומהר חזר הביתה על מנת לעזור לקבוצתו.
 
יוסף, ממשחק למשחק מצאתם את עצמכם במאבקי העלייה, היה מתוכנן?
"כבר מתחילת העונה סימנו לעצמנו מטרה והיא להגיע לפלייאוף, אין ספק שהדברים התחברו מעל הציפיות והיה חסר לנו קצת ניסיון במאבקים האלה, אחרת היינו מושכים בחוט עד הסוף".
 
שיחקת בליגה הלאומית ושיחקת בליגה א', איזה הבדלים מצאת?
"ההבדלים בין הליגה הלאומית לליגה א' היא ברמת המוכנות והמחויבות והמקצוענות. מבחינת כישרון יש יותר בליגה א', כישרון שיכול גם לעוף לליגה הלאומית".

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?
"אני נאמן כל הדרך לבאקה, מקום שמעריך אותי ואת העבודה שלי בתוך המגרש ומחוצה לו, עם כל ההצעות שאני מקבל כל שנה, וכסף יותר מושך בדרך כלל שחקנים, אלא שאני בוחר תמיד ללכת עם הלב ולהישאר נאמן למקום שהכי אוהב אותי ומעריך".
 
הפכת לבורג מרכזי בהפועל באקה, איך מקבלים אותך שם?
"זה כבר לא מועדון כדורגל בשבילי, הפועל באקה היא ממש כמו בית, מקבלים אותי תמיד בחום ואהבה, כשעזבתי אותם תמיד הייתי בקשר ותמיד הראו לי שהמקום שלי שמור. זה דבר מבורך ומאתגר אותי, כי אתה צריך לספק את הסחורה".

שחקני באקה, האם יעשו עונה טובה יותר מאשתקד? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק עירוני אשדוד (נועם 29-06-2023, 14:17)
    רק עירוני