סהר ברמי ודודו אדרי חתמו בטירה

הקשרים דודו אדרי וסהר ברמי חתמו במ.ס. טירה באמצעות סוכנם משה גולדנברג. דודו חתם לעונה נוספת במועדון וסהר ברמי שיחק אשתקד בצעירי כפר כנא והוא הגיע במטרה להוביל אותם לליגה הלאומית. ברמי:"שמח לחזור לטירה. המטרה ברורה והקהל מחכה". אדרי:"נתמודד בצמרת הגבוהה. קהל גדול בטירה מקווה שיהיה העונה"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 28-06-2023
  • 07:18

מ.ס. טירה ממשיך להתארגן לקראת העונה הקרובה כשהודיעה על החתמתם של הקשר סהר ברמי והקשר/בלם דודו אדרי. דודו ממשיך לעונה נוספת במועדון בעוד ברמי הצעיר חוזר לקדנציה נוספת לאחר ששיחק במועדון בעבר בהצלחה רבה. אשתקד ברמי שיחק בצעירי כפר כנא וכמעט ועזר לה לעלות לליגה הלאומית. 

 

סהר ברמי בתגובה:"שמח לחזור למ.ס טירה מועדון שהוא בית עבורי. חתמתי כי אני מכיר את המקום ויודע מה הפוטנציאל של המועדון הזה, מכיר את ההנהלה בראשם עבד טיטי והמון בגלל המאמן חיים סירוטקין שאני בטוח שיוביל את הקבוצה לעמוד במטרות שלה, מקווה להחזיר על האמון במגרש בעזרת השם. המטרות הם לבנות קבוצה חזקה ויציבה שתתברג בחלק העליון של הטבלה ושהקהל יהנה מהכדורגל הטוב שאנחנו מסוגלים להציג". 

 

מהמועדון כדורגל של טירה נמסר:"שמחים שדודו אדרי חתם לעונה נוספת, שמחים על ההצטרפות של סהר ברמי, מדובר בשחקן מצויין שאנחנו בטוחים שיעזור לנו לעמוד במטרות שלנו"

סהר ברמי וסוכנו משה גולדנברג יחד עם הנהלת טירה.

הוסף תגובה
תגובות